گری لینه‌کر، مجری برنامه مَچ آو دِ دِی، که از اجرای این برنامه تعلیق شده است، امروز به کینگ‌پاور رفت تا بازی تیم محبوبش، لسترسیتی، را مقابل چلسی تماشا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحبت‌های جنجالی جواد خیابانی مورد حمله تند یک مجری تلویزیون قرار گرفت.
مجتبی پوربخش مجری برکنار شده تلویزیون باز هم یادداشت جنجالی و مبهمی را در صفحه شخصی اش خطاب به برخی هنرمندان و افراد مشهور منتشر کرده است.
رویا با بازنشر ویدئو گفت: خانم عاطفه میرسیدی هستن مجری خبر که گویا حالا کلینیک زیبایی زدن! جناب رسانه ملی خواستم بگم تصویری که از آدما به خورد مخاطب میدید خیلی دورتر از خود واقعیشونه! ترک خوردیم.
انتقاد مجری شبکه تلویزیونی ZDF آلمان از باشگاه لایپزیش که قهرمان جام حذفی شد، خبرساز شده است.
مجتبی پوربخش به شایعات موجود درباره وریا غفوری دامن زد.
پیرس مورگان، مجری جنجالی و دوست کریستیانو رونالدو، می‌گوید این ستاره پرتغالی می‌خواست به آرسنال ملحق شود و اگر مدیران باشگاه موافقت می‌کردند با حضور او قهرمان لیگ برتر می‌شدند.
المیرا شریفی مقدم مجری تلویزیون گفت: مدیریت مجتمع اپال باید موازین شرعی رعایت کند تا پلمب نشود.
ایمان قیاسی، مجری برنامه "قهرمان" در خصوص فیلم وایرال شده در فضای مجازی توضیحاتی را ارائه کرد.
مجری تلویزیون به رجزخوانی‌های الهام علی‌اف واکنش نشان داد.
واندا نارا در حال حاضر مجری برنامه «مسترشف» آرژانتین است. وقتی از این تاجر آرژانتینی در برنامه Socios del espectaculo در مورد این تصاویر سوال پرسیده شد، عصبانی شد و گفت: «آن‌ها همسران مربیان هستند، همه را می‌شناسم. نمی‌دانم منظور شما از این سوالات چیست، اما من بسیار سنتی هستم.»
گری لینه‌کر، مجری معروف انگلیسی، با بی‌بی‌سی به توافق رسید که بدون اعمال محدودیت روی اظهاراتش در توییتر به این شبکه برگردد.
در بیانیه بی‌بی‌سی آمده است: بی‌بی‌سی در روز‌های اخیر با گری و تیمش گفتگو‌های مفصلی داشته است. ما تصمیم گرفتیم تا زمانی که موضعی توافق‌شده و روشن در مورد استفاده او از شبکه]ای اجتماعی نداشته باشیم، از پخش Match of the Day خودداری کنیم.
پیمان طالبی مجری استقلالی صدا و سیما یک استوری جدید منتشر کرده است.
چندی پیش مجتبی پوربخش در یک استوری درباره فوت علی انصاریان افشاگری کرد و فوت این بازیکن را با تزریق سلول بنیادی مشکوک دانست.
مجری برنامه فوتبال برتر در شرایطی مدیران سابق و فعلی استقلال را به مناظره دعوت کرد که وقوع این اتفاق امری محال به نظر می‌رسد.
عطاءالله بیگدلی مجری برنامه شیوه و استاد دانشگاه گفت: دولتی ۲۸-۲۹ درصدی داریم و با آرمان ما درباره دولت مردمی فاصله دارد. بحران مشارکت سیاسی داریم.
تعبیر عجیب مجری شبکه ورزش از اخلاق سرمربی استقلال: سا پینتو هاته!
پیرس مورگان، مجری مشهور، مدعی شد کریستیانو رونالدو از تبعات مصاحبه اش در مورد منچستریونایتد مطلع بوده است.
ماجرای فروش ماشین مجتبی پوربخش، مجری‌ای که به دلیل حمایت از علی کریمی و اعتراضات مردمی از تلویزیون کنار گذاشته شد، تبدیل به داستانی جدید شده است.
مجتبی پوربخش مجری و تهیه‌کننده تلویزیون در توییتر خود، مطلبی منتشر کرده است که در فضای مجازی پربحث شده است.
خواهر کریستیانو رونالدو دفاعیه پیرس مورگان از برادرش که با انتقادهایی تند از منچستریونایتد همراه بود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و بعد از مدت کوتاهی حذف کرد.
سجاد غریبی چند روز پیش در یک آبروریزی بزرگ مقابل حریف قزاق شکست خورد. حالا تصاویری جدید از این چهره که خود را «هالک ایران» معرفی کرده، در فضای مجازی دست به دست می‌شود؛ تصاویری مربوط به پیش از این مسابقه.
علائم هشداردهنده دست‌ها را نادیده نگیرید
نتایج اخیر تیم ملی مقابل کره‌جنوبی و مصاف تدارکاتی با الجزایر، مدیران فدراسیون، وزارت ورزش و مجلس را نگران نتایج تیم ملی مقابل انگلیس و آمریکا کرده است. سیاسیون دوست ندارند این دو مصاف حساس را به کشور‌های متخاصم در حوزه سیاست واگذار کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ