خلیل‌آباد _ مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خلیل آباد گفت: بازارچه صنایع‌دستی و سوغات طی نوروز ۱۴۰۲ در این شهرستان برپا می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار نقده گفت: تعداد مصدومان حادثه آتش سوزی یکشنبه شب در بازارچه امین این شهرستان به ۳۵ نفر افزایش یافته است.
انفجار کپسول‌های گاز باعث آتش‌سوزی شدیدی در بازارچه امین‌نقده شد.
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از بروز حریق سنگین در بازارچه فاز یک این شهر خبر داد.
هنرمندان منبت کار گلپایگانی انتظار داشتند، پس از ثبت شهر ملی منبت، بازارچه ای که داخل پارک جنگلی ایجاد شده، رونق بگیرد اما این اتفاق نیفتاد و گلپایگان از معرفی هنرش در سطح ملی باز ماند.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، پیشنهاد تشکیل بازارچه مجازی مشترک زنان ایران و امارات را مطرح کرد.
رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان به طور مشترک بازارچه مرزی مند - پیشین و خط تبادل برق پلان - جیوانی را در گذرگاه مرزی «پیشین» افتتاح کردند.
معاون صنایع‌دستی گفت: نوروز امسال علاوه بر ۹۰۰ بازارچه رسمی نوروزی در سراسر کشور، در مبادی ورودی همه شهرها نزدیک هلال احمر و اورژانس، یک بازارچه صنایع‌دستی فعال بود.
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی گفت: در نظرداریم نمایشگاه های ملی عرضه محصولات صنایع دستی و سوغات را در ۱۰۰ نقطه کشور برگزار کنیم.
ملکه سوفیا، مادر پادشاه اسپانیا در آستانه نوروز از «بازارچه خیریه سفارت جمهوری اسلامی در اسپانیا» و هفت سین ایرانی بازدید نمود.
ضرغامی از دستور رئیس جمهور مبنی بر ایجاد بازارچه صنایع دستی در ورودی شهرها خبر داد.
در روزهایی که بازار سرمایه دچار نوسان می شود، بهترین فرصت برای ورود فعالانه منابع صندوق تثبیت به بازار سرمایه برای جلوگیری از ریزش شدید بازار است.
شهردار منطقه ۱۲ گفت: از ابتدای هفته، خیابان مولوی حدفاصل چهارراه مولوی تا میدان محمدیه که مشکلاتی به دلیل تجاوز کهنه‌فروشان در معابر رفت‌وآمد شهروندان ایجاد کرده، همچنین مشکلات ترافیکی، بهداشتی و اقتصادی که از سوی کهنه‌فروشان به وجود آمده، طرح ساماندهی به صورت روزانه انجام می‌شود.
وزیر امور خارجه گفت: قرار است به زودی یک بازارچه مرزی جدید را با پاکستان افتتاح کنیم.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای پاکستانی، گفت: جمهوری اسلامی ایران برای گشایش بازارچه مرزی «پیشین - مند» آمادگی دارد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: در راستای خودکفایی اقتصادی و بهبود معیشت و ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت بازارچه خوداشتغالی ایجاد شده است.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: در دیدار با سفیر عراق در ایران خواستار همکاری برای احداث بازارچه مرزی مشترک بین ایران عراق در شهرستان شوش شدم.
قدم زدن در بازارچه بزرگ بهرامی کم‌وبیش همان حس و حالی را دارد که در بازار تهران و یا نازی‌آباد سراغتان می‌آید. اگر کنجکاوید سری به اینجا بزنید، باید بی‌خیال آوردن خودرو شخصی شوید، چرا که جای پارک پیدا نمی‌کنید، انرژی‌تان کم می‌شود و قند خونتان می‌افتد.
مشهد ـ رئیس دفتر نمایندگی شمال و شرق وزارت امور خارجه در مشهد گفت: مسئولان ترکمنستان با عرضه تولیدات مواد غذایی ایران در بازارچه مرزی باجگیران برای ورود این اقلام به کشورشان موافقت کردند.
شهردار منطقه ۵ از افتتاح بازارچه خوداشتغالی و توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار در این منطقه خبر داد.
شهردار تهران در حالی وعده ساخت و ایجاد ۱۰۰ میدان و بازارچه میوه و تره بار را تا پایان سال داده است که در پنجمین «شنبه‌های امید و افتخار» صرفاً ۳ افتتاح صورت گرفت.
مشهد ـ معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی از بازگشایی بازارچه مشترک مرزی باجگیران گودان پس از ۳۴ ماه تعطیلی خبر داد.
وعده راه اندازی بازارچه صنایع دستی، قول استفاده از ظرفیت کروز در جام جهانی قطر، ایجاد پایگاه ملی شهرری و امضای دو تفاهمنامه از جمله برنامه های وزیر میراث فرهنگی در سفر به شهرری بود.
وزیر کشور گفت: در تلاش هستیم همه ظرفیت موجود برای بازارچه‌های مرزی را فعال کنیم چراکه تاکید دولت بر فعال بودن آنها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ