نیکولو زانیولو، ستاره ایتالیایی گالاتاسرای، موفق شد در اولین بازی با پیراهن این تیم گلزنی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لبران جیمز، اسطوره بسکتبال آمریکا، معتقد است که میلان تحت مالکیت گری کاردیناله به روزهای اوج برمی‌گردد.
آنچه از انحلال احزاب در چارچوب جمهوری اسلامی تا پیش از ۸۹ به میان آمده بود؛ معمولاً مرتبط با تصمیم‌گیری اعضای آن یا اختلافات درونی بوده است؛ مانند آنچه که موجب انحلال حزب جمهوری اسلامی (سال فعالیت ۱۳۵۷ تا ۱۳۶۶) و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی (سال فعالیت ۱۳۶۵-۱۳۵۸) شد و تجربه انحلال با اعلام دستگاه قضایی حداقل برای احزاب شناسنامه‌دار و قدرتمند در فضای سیاسی پس از انقلاب کمتر رخ داده بود.
بعد از لغو مسابقه در ایمولا به دلیل بارش سیل‌آسای باران، مرسدس برای اولین بار در گرندپری موناکو برنامه ارتقا و آپدیت فنی را برای خودروهایش موسوم به دبلیوـ14 اجرا می‌کند.
ظاهراً دولت آمریکا دیگر علاقه‌ای به بازگشت به توافقنامۀ احیای برجام ندارد و به‌جای آن، دو گزینۀ دیگر را پیشنهاد می‌کند. گزینۀ نخست یک توافق کوتاه‌مدت است، به‌صورتی که در کنار کنترلِ برنامۀ هسته‌ای ایران، نظام تحریم‌ها نیز از هم نپاشد و به‌عنوان ابزاری برای دستیابی به یک توافق بلندمدت به خدمت گرفته شود. گزینۀ دوم، توافقی بلندمدت و همراه با تمدید برخی محدودیت‌های مربوط به برنامۀ هسته‌ای ایران است که تاریخ انقضای آن‌ها طبق متن برجام نزدیک است.
مهاجم نفت آبادان در روزهای پایانی فصل یکی از عوامل امیدوارکننده این تیم برای فرار از سقوط محسوب می‌شود.
در دیدار رفت لیگ بیست و یکم بود که یونس شاکری در اوج آمادگی در همان هفته‌های ابتدایی با مصدومیتی شدید و طولانی مدت مواجه شد.
سهراب مرادی با حضور در رکوردگیری تیم ملی، بار دیگر برای حضور در مسابقات جهانی و المپیک استارت زد.
تیمو ورنر که در چلسی روزهایی کابوس‌وار داشت و به کسی که پول می‌گیرد ولی گل نمی زند، معروف شده بود، حالا در لایپزیش در حال بازگشت به روزهای خودش گذشته است.
فرزان عاشورزاده که در 17 سالگی مدال طلای تکواندوی جهان را کسب کرده بود، قصد دارد بعد از 8 سال این عنوان را تکرار کند.
مارگارت میرس، مدیر برنامه آسیا و امریکای لاتین در اندیشکده Inter-American Dialogue می‌گوید: «در امریکای لاتین، ما شاهد این هستیم که چین به عنوان یک آلترناتیو جدی برای ایالات متحده مطرح شده و به خصوص از نظر سرمایه‌گذاری و کمک‌های مالی اقدامات مهمی را انجام داده است.» او معتقد است اقدامات چین باعث شده است تاثیر سیاست‌های امریکا برای تغییر برخی سیاست‌ها در منطقه کم اثر شود.
شاخص کل بورس سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۵۳۰۲ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۴۴ هزار و ۴۹۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
به نظر می‌رسد که ایتالیایی‌ها از بازگشت تیم‌های این کشور به سطح اول فوتبال اروپا و تبدیل شدن‌شان به مدعیان قهرمانی بسیار خوشحال هستند.
بازگشت ستاره های تاثیرگذار به اوج، راه قهرمانی استقلال در این فصل را هموار ساخته است.
قهرمان افسانه ای مسترالمپیا برای بازگشت این رویداد حرفه ای بدنسازی جهان به اوج، پیشنهاداتی را مطرح کرده است.
امیر عابدزاده ستاره پونفرادینا در شب پیروزی حساس این تیم برای فرار از منطقه سقوط بود.
حالا یک بازگشت بزرگ مقابل پرتغال می‌تواند ستاره کره جنوبی را در جام جهانی نگه دارد.
هفته دهم رقابت‌های سوپرلیگ زنان با پیروزی پیکان در اهواز و توقف پالایش در خانه همراه شد.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، از شرایط کریستیانو رونالدو در این تیم دفاع کرد.
مدافع سی ساله تیم ملی فوتبال ایران بعد از غیبت در انتخابی جام جهانی، اینک برای درخشش در دور نهایی مسابقات، سرشار از انگیزه است.
مشاور فرمانده کل سپاه تصریح کرد: روی کار آمدن حزب لیکود، دوگانگی‌های سیاسی را به اوج رسانده و خشم و گسل‌های اجتماعی را افزایش خواهد داد.
پس از آن اشتباه عجیب امین قاسمی‌نژاد پس از سه مسابقه غیبت بالاخر در ترکیب گل‌گهر سیرجان دیده شد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، معتقد است نیمار با تلاش و تمرکز بار دیگر به روزهای اوجش برگشته است.
رقابت های وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 20 و 21 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و علیرضا نجاتی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام فملی به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد فملی در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ