رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شاهد تحقق پیروزی‌های بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی بر نظام سلطه هستیم و بزودی پیروزی گام دوم که شکست نظام جعلی رژیم صهیونیستی است، تحقق خواهد یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران خیلی زود امیدش برای قهرمانی در مسابقات دانشجویان جهان را از دست داد.
تیم والیبال دانشجویان به اولین برد خود در مسابقات دانشجویان جهان دست یافت.
کارشناس والیبال دلیل نوسان تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌ها به ویژه دیدار برابر لهستان را غرور بازیکنان دانست و گفت: در این دیدار زود جشن پیروزی گرفتیم.
جعفر سلمانی می گوید بابت شکست در دربی از هواداران عذرخواهی می کند اما شایعات برخی رسانه های معلوم الحال علیه او صحت ندارد.
آرین روبن و فرانک ریبری، زوج طلایی سابق بایرن مونیخ، تماشاگر شکست بی موقع این تیم در بازی ماقبل پایانی فصل بودند.
فرانک لبوف، ستاره سابق چلسی، بعد از شکست خانگی 2 بر صفر آبی‌ها مقابل برنتفورد، به فرانک لمپارد گفت، باید مربیگری در این تیم را رها کند.
کادر پزشکی تیم استقلال اعلام کرد به زودی و بعد از مداوای دقیق میزان دوری کوین یامگا از ترکیب استقلال را اعلام خواهد کرد.
آبی‌ها با یک بازی تهاجمی برد بزرگی را در اهواز به دست آورده و به رتبه دوم جدول رسیدند تا تبدیل به جدی‌ترین رقیب سپاهان برای قهرمانی بشوند.
سرمربی پرسپولیس بعد از کسب برد مقابل سپاهان گفت به زودی با هواداران در مورد برخی مسائل صحبت می‌کند.
مدیر فنی تیم ملی اسپانیا بعد از شکست مقابل مراکش گفت درباره ادامه کار لوئیس انریکه در لاروخا ظرف روزهای آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.
اولیویه ژیرو، ستاره باتجربه تیم ملی فرانسه، مدعی شد کیلیان امباپه به زودی بهترین گلزن تاریخ این کشور خواهد شد.
شکست 2-0 ولز مقابل ایران انگلیسی‌ها که تنشی تاریخی با ولز دارند را خوشحال کرده و بازار طعنه و کنایه‌زنی حتی به نهادهای سیاسی ولز را داغ کرده است.
مربی تیم ملی آرژانتین باور ندارد که تیمش برابر عربستان شکست خورده و از اینکه عربستان با دو شوت داخل چارچوب دو گل زده، ابراز تعجب کرد.
بجنورد- معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: دشمن روز به روز مواضع خود را از دست داده و مناطقی همچون عراق، سوریه و افغانستان از اختیار آمریکا خارج شده است و به زودی در فلسطین نیز شکست خواهند خورد.
در معاملات امروز و در سومین روز معامله سهام پورشه قیمت سهام این شرکت بزرگ خودروسازی به زیر قیمت عرضه اولیه رسید.
قالیباف با بیان اینکه امروز هم ما هژمونی استکبار را به هم زدیم و آن را شکست دادیم، ادامه داد: تمام آرزوی دنیای استکبار این بود که اصلا نظام جمهوری اسلامی شکل نگیرد و فکر می‌کردند با حرکات منافقین و حمله نظامی، این نظام به زودی فرومی‌پاشد، ولی روز به روز مستحکم‌تر شد.
آمدم زود کشتی را تمام کنم و هشت بر صفر ببرم که به تایم دوم نکشد ولی متاسفانه فن را روی خودم انداختم.
کار چهار فرنگی کار ایرانی در روز نخست مسابقات جهانی صربستان خیلی زود به پایان رسید.
کار چهار فرنگی کار ایرانی در روز نخست مسابقات جهانی صربستان خیلی زود به پایان رسید.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن با تأکید بر اینکه همه توطئه های خارجی علیه یمن شکست خورد، گفت: ملت یمن اکنون قادر به احقاق حقوق خود است و بحران ایجاد شده توسط ائتلاف سعودی به زودی پایان می یابد.
شاگردان قربان بردیف با قبول دومین شکست فصل، هفته سوم را با رتبه پانزدهم به پایان رساندند.
وزیر اطلاعات درباره وضعیت امنیت کشور گفت: با درایت و دستور مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، وحدت و انسجام کامل اطلاعاتی در بین نهاد‌های امنیتی، نیرو‌های نظامی و انتظامی ایجاد شده که نتیجه آن امنیت پایدار در کشور و اشراف اطلاعاتی و اقتدار نظامی ایران در منطقه است.
برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، مدعی شد این باشگاه بازیکنی را به زور نگه نمی دارد.
عرضه خودرو در بورس قیمت ها را متعادل می کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ