اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه ایران نوشت: رفتار دولت امارات قطعاً برخلاف سیاست همسایگی بوده و لازم است دستگاه دیپلماسی، خطیبان محترم و فعالان رسانه‌ای، متهم ردیف اول این اتفاق را از یاد نبرند. چه آنکه تبلیغات جریان غربگرا علیه روابط راهبردی ایران بعضی از کم‌سوادان عرصه روابط بین‌الملل را به این سخن واداشته که حرف از «تجدیدنظر» در برخی روابط بزنند.
کسی که جرم می‌کند باید با جرمش برخورد کرد ولی شما نمی‌توانید از حقوق دیگر محرومش کنید. این مملکت برای همه است و هرچه بیشتر افراد را به خیمه انقلاب و نظام بیاوریم به نفع کشور و به خصوص به نفع اسلام است. امروز که ما چهره‌های خشن و نامناسبی را از اسلام در دنیا می‌بینیم، ایجاد این تمایز خیلی مهم است. تفاوت بین امام و طالبان این است که امام می‌گوید «جمهوری اسلامی» جای نظام شاهنشاهی باشد. وقتی می‌گویید «جمهوری» یعنی می‌پذیرید که در دنیای امروز زندگی می‌کنید.
قالیباف گفت: صراحتا می‌گویم این‌که رئیس کل بانک مرکزی اعلام می‌کند از برخی آمار‌های درآمد‌های ارزی مطلع نیست قابل قبول نبوده چرا که این اختیار به بانک مرکزی داده شده و در نشست سران قوا نیز با درخواست شما موافقت شد و این‌که شما می‌گویید ما در جریان و مطلع نیستیم پذیرفته شده نیست اگر موردی هست بگویید تا کمک کنیم.
در نظر بگیرید که کجا، چه زمانی و در اطراف چه کسی گریه می‌کنید.
فهم ریتم بدن‌تان می‌تواند اثری مثبت روی عملکرد روزانه شما داشته باشد. اکثر افراد در اواخر صبح و اوایل شب بیشترین هشیاری ذهنی را دارند و در ابتدای بعدازظهر، زمانی که آماده خواب بعد از نهار هستند، بیشتر از هر زمان خواب‌آلودند. عملکرد ورزشی بعدازظهر و اوایل شب به اوج می‌رسد. لامپ‌های نورانی در شب، از جمله درخشش تلویزیون و صفحه‌های نمایشگر، زمان‌دهنده‌هایی هستند که بدن را برای بیدار ماندن فریب می‌دهند.
معاینه چشم‌ها یک فرایند غیرتهاجمی است که می‌تواند بسیاری از بیماری‌های دیگر را از جمله فشار خون بالا، دیابت، اختلالات تیروئید، آلزایمر و ام اس شناسایی کند.
مدافع نفت آبادان امیدوار است مسئولان با حمایت از تیمشان کمک کنند تا بازیکنان در روزهای آخر با تمام توان برای بقا بجنگند.
رئیس مجلس گفت: مگر مجلس مکلف است هر چه را که دولت گفته، تصویب کند و مغایرتی در بودجه نباشد. ما باید سقف بودجه را رعایت کنیم، اما ممکن است مغایرت باشد.
«چندین سال است که مدام می‌گوییم با روسیه روابط استراتژیک داریم درحالی که روس‌ها هیچ وقت این کلمه را به کار نبردند. چرا به کار نمی‌برند؟ برای آنکه اصلا قائل به چنین سطحی از روابط با ایران نیستند. اینکه ایران و روسیه دو قرارداد با هم امضا کرده‌اند و همکاری دفاعی خوبی هم در سوریه داشته‌اند را نمی‌توان روابط استراتژیک نامید. روابط ایران با روسیه حتی در حد شراکت راهبردی نیست چه برسد به اتحاد استراتژیک.»
شریف با اشاره نقش قرارگاه سازندگی سپاه در آبادانی کشور بیان کرد: این قرارگاه یک نوع جدید از سدسازی، اتوبان‌سازی، ایجاد پل و ساخت پالایشگاه‌های نفتی را ایجاد کرده که در جهان خاص و زبانزد و بی‌نظیر است ولی به دلیل ضعف در حوزه رسانه قادر نیستیم با غول رسانه‌ای دشمن مقابله کنیم.
با وجود درخشش مقتدرانه در نیم فصل اول سعید دقیقی برای شمس آذر چیزی تمام نشده.
تارتار می‌گوید تکنولوژی وی ای آر مهمترین نیاز این روزهای فوتبال ایران است.
اورلین شوامنی پس از پیروزی فرانسه در یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل انگلیس، مطبوعات این کشور را مورد هدف قرار داد.
رئیس جمهور گفت: هرآنچه را که گفتیم به خاطر داریم. سخن ما این است که اگر دشمن آمد در فضا و بستری دشمنی کرد و خواست کشور را بهم بریزد شما می‌گویید به او اجازه بدهیم؟
شهردار تهران می‌گوید شهرداری هیچ‌وقت اتوبوس‌ها را برای بستن میدان‌ها استفاده نکرده است: «ما دنبال این هستیم که راه‌ها را باز کنیم تا ترافیکی ایجاد نشود، آن وقت شما می‌گویید اتوبوس‌ها را گذاشتیم تا راه را ببندیم؟»
مارک لاس، سردبیر اکیپ، اظهارات جالبی را در آستانه اهدای جایزه توپ طلا درباره این مراسم مطرح کرده است.
مناظره «مسئله گشت ارشاد» برنامه شیوه با حضور سعید شریعتی و جلیل محبی در شبکه چهار برگزار شد. سعید شریعتی در این برنامه گفت: حکومت مطلقه به خودش اجازه می‌دهد سبک زندگی واحد را به مردم تحمیل کند. حتی اتاق خواب مردم را هم حیطه خود می‌دانند. جلیل محبی نیز اظهار کرد: آمریکا هر جا به نتیجه برسد کاری درست است بسیار بدتر از ما عمل می‌کند. می‌گویید جمهوری اسلامی به اتاق خواب مردم کار دارد. دوستان خود شما در مورد این مساله قانون تصویب کردند.
گروسی، مدیرکل سازمان انرژی اتمی: خلا نظارتی بر برنامه هسته‌ای ایران بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شود/ تصمیم در خصوص پرونده پادمانی ایران بر عهده تمامی کشور‌های عضو آژانس است/ در مورد تحقیقات، پیشرفتی حاصل نشده/ ما درمورد آثاری از اورانیوم در مکان‌هایی اعلام نشده در ایران سئوال می‌پرسیم؛ چرا می‌گویید سئوالتان سیاسی‌ست؟
ذوالنوری گفت: جمهوری اسلامی نمی‌خواهد از چاله خود را در چاه بیندازد و اعلام می‌کند اگر راست می‌گویید و به دنبال توافق هستید نمی‌خواهد به‌ بهانه توافق توان هسته‌ای، اورانیوم غنی شده، سانتریفیوژهای پیشرفته ما را بگیرید و ما را به نقطه‌ای برسانید که بازگشت‌پذیری آن سخت باشد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری درباره آمار مربوط به کودک همسری در کشور، توضیح داد: در حال انجام تحقیقات در برخی از مناطق محروم که با این موضوع درگیراند، هستیم. برای ازدواج دختران زیر ۱۳ سال برگه رشد و مجوز لازم است و در مورد ازدواج دختران زیر ۱۳ سال باید مراحل بازبینی شود که آیا برگه رشد داشته‌اند یا خیر. این امر اختصاص به ایران ندارد و حتی در کشورهایی نظیر ایالات متحده نیز سن ازدواج متفاوت است.
سعید لیلاز: شما می‌گویید که این ملت دارد له می‌شود، من می‌گویم که این ملت زیر بار سوءمدیریت و فساد له می‌شود. از روز ازل اختراع پول در تاریخ ایران تا پایان محمدرضا پهلوی ما ۴۲۰ میلیارد تومان تجمعی نقدینگی درست کرده‌ایم، الان در هر دو ساعت این مقدار را تولید می‌کنیم. یعنی آنقدر این دستگاه فاسد شده که بدون ایجاد روزی ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی نمی‌تواند ادامه حیات بدهند، همه‌اش هم کسری بودجه نیست، یک‌سومش کسری بودجه است، بقیه‌اش عین دزدی است، عین دزدی است.
اگر در جریان اصلاح نظام یارانه‌ای، کالا برگ الکترونیک،‌ در دستور کار دولت قرار بگیرد، این‌گونه نیست که کارتی جداگانه و یا کوپن به مردم ارائه شود بلکه همان کارت بانکی، صرفا برای خرید کالاهای اساسی شارژ خواهد شد.
نماینده و عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس ششم درباره افرادی که خودشان را انقلابی می نامند و اکنون دولت را در اختیار دارند، گفت: آقایان انقلابی مگر قرار است علیه مردم فقیر کشور انقلاب کنید که دست بردار نیستید؟! ما یکبار انقلاب کردیم و آن هم علیه شاه بود! آقایان از خواب بیدار شوید انقلاب تمام شد! در جمهوری اسلامی قرار است علیه کی انقلاب کنید؟! به ما بگویید که ما هم پشت سر شما علیه همان شخصی که شما می‌گویید انقلاب کنیم!
نماینده مردم نجف آباد در مجلس درباره دخالت و فشار برخی مجلسی‌ها در انتصابات گفت: بهترین روش این است که شورای نگهبان در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت این مساله یک بیانیه رسمی بدهد که اگر نماینده‌ای در این زمینه دخالت کند ما ردصلاحیت می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ