اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طرهانی گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قدرت نمایی و درگیری در محله ۱۳ آبان شهرری، موضوع سریعاً بصورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.
وزیر فرهنگ گفت: به دستگاه‌های تابعه وزارت ارشاد دستور دادیم بصورت جدی مسئله حجاب را پیگیری و اجرا کنند.
روزنامه فرهیختگان نوشت: استفاده از کلمات رکیک، درگیری با مرد نامحرم، حمله به مأمور نیروی انتظامی، تمرد و سرپیچی از دستور مأمور قانون، کشف حجاب و‌... مدعایی بر این حرکت سخیف و دور از شأن یک تجمع قانونی و مطالبه‌گرانه است.
وزیر کشور به استانداران گفت: به نیرو‌هایی که در ادارات حجاب را رعایت نکردند تذکر بدهید؛ گوش نکردند باید تغییر کنند.
دستور طبخ شام فوری و خوشمزه در ۱۰ دقیقه را اینجا ببینید.
تصاویری از لحظه اجرای دستور توقف ساخت و ساز در ملک لوکس نیمار در ریودوژانیرو برزیل به دلیل تخلفات زیست محیطی منتشر شده است.
برای داشتن یک پیش غذای خاص و متفاوت می‌توانید محبوب‌ترین خوراکی‌های کشور‌های همسایه را هم امتحان کنید؛ مثلا حمص از محبوب‌ترین و معروف‌ترین پیش غذا‌های عربی و خاورمیانه است که هم دستور پخت آسانی دارد و هم بسیار مقوی است، پس آن را از دست ندهید.
سالاد ماکارونی از آن سالاد‌های پرطرفداری است که هرکس بنا به سلیقه خود، یک دستورپخت خاص برایش دارد، اما تنوع رنگی این سالاد به کمک سبزیجات، هم جذابیت خاصی برای بچه‌ها دارد و هم مواد مغذی بیشتری به بدن می‌رساند؛ این شما و این دستوری از سالاد رنگارنگ ماکارونی.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارتباط با رفع فیلتر گوگل پلی اظهار کرد: از کارگروه خود در حال پیگیری این موضوع هستیم. این مسدودیت در دستور کار، کارگروه تعیین مصادیق انجام شده که دبیرخانه آن در دادستانی کل کشور است. نظر تخصصی ما در وزارت ارتباطات آن است که در بحث مسدودیت گوگل پلی باید تجدید نظر شود و این موضوع را نیز دنبال خواهیم کرد.
سرهنگ وحید ذاکری رئیس پلیس پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران درباره دستگیری دزد این پرونده می‌گوید: بعد از شکایت مرد مالباخته‌ای در پلیس آگاهی پرونده در دستور تیمی از مأموران پایگاه ۱۰ قرار گرفت که با انجام کار‌های اطلاعاتی مرد شیاد شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.
مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جریان یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در دستور رسیدگی به حفظ و گسترش فضای سبز شهر‌ها خطاب به یک عضو شورا گفت: آقای صادقی شما گفتید منطقه یک نزدیک خانه ماست من را در این منطقه بگذارید. احمد صادقی نیز گفت: شما روزه هستید من کی چنین حرفی را زدم.
صداوسیما در ادامه گزارش‌های جنجالی خود از وضعیت حجاب زنان، این بار از استانداردهای مرسوم خود عبور کرده و نمایش بیشتر زنان با لباس‌های باز روی آنتن را در دستور کار قرار داده است. منبع: دانشجو
مهدی قایدی و بازیکنان استقلال در این صحنه به شدت اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، اما امیر عرب براقی دستور به ادامه بازی داد تا همین صحنه قضاوت او را تحت تأثیر قرار بدهد.
سردار نقدی گفت: دلیل اصلی ساخت موشک نقطه زن که به دستور رهبرانقلاب اسلامی ساخته شده این بوده است که ما نباید مردمان بی گناه را بزنیم وقتی موشک دقت نداشته باشد ممکن است به اشتباه داخل یک شهر را بزند.
چین تلاش کرده است تا یکی از کشورهای پیشرو در عرصه تولید خودروهای برقی و بدون سرنشین باشد. ویدئوی زیر یک اتومبیل خودکار چینی را نشان می‌دهد که با دریافت دستور سرنشینان، عملیات پارک را از پیدا کردن محل مناسب تا هدایت خودرو انجام می‌دهد.
وزارت امر به معروف و نهی از منکر طالبان با اعلام ممنوعیت موسیقی در افغانستان اعلام کرد که به هتل‌ها، مغازه‌ها و راننده‌های تاکسی در کابل دستور داده شد تا از پخش و شنیدن موسیقی خودداری کنند.
وقتی پیمان یوسفی در حال نقد به وعده‌های آماده‌سازی کیش برای جام جهانی بود؛ از پشت صحنه به او گفتند «زیاد حرف نزن.»!
طالبان تنها چند ماه پس از دستور تفکیک جنسیتی، ورود زنان افغان به پارک‌های عمومی و نمایشگاه‌های تفریحی پایتخت را ممنوع کرده است.
رژیم صهیونیستی دستور بسته شدن اراضی اشغالی فلسطین را به مناسبت عید یهودی غفران صادر کرد.
عیسی زارع پور در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: برداشته شدن محدودیت‌ها به عهده مرجعی است که فیلتر آن را به ما دستور داده است؛ جلسه‌ای در خصوص فیلترینگ دائمی اینستاگرام تشکیل نشده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای: همه پرونده‌های سرقت باید پیگیری قضایی شود و بدون اغماض و ارفاق هم برخورد صورت گیرد.
زن جوان تبعه افغانستان که از خیانت‌های شوهرش خسته شده بود، او را با ضربه چاقو کشت و جسدش را تکه تکه کرد. متهم به قتل قصد داشت با پختن جسد در دیگی، آن را ازبین‌ببرد که ناکام ماند. متهم به قتل ۲۲ ساله با دستور قضایی در بازداشت به‌سر می‌برد و امیدوار است بتواند با پرداخت دیه رضایت اولیای‌دم را جلب کند و نزد دختر پنج‌ساله‌اش برگردد.
تکیه نیاوران در روز ۲۵ مهرماه سال ۱۳۸۳ به عنوان اثر ملی ایران به ثبت رسیده است.
برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی از تحکم و ژست آمرانه ضرغامی نسبت به رئیس یک دادگستری انتقاد کردند و این کار را نشانه دخالت قوه مجریه در امور قوه قضاییه دانسته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ