رئیس‌جمهور سابق روسیه به رژیم صهیونیستی نسبت به ارسال هر گونه تسلیحاتی به اوکراین هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه آمریکایی از مخالفت مقامات مصری با درخواست واشنگتن مبنی بر ارسال تسلیحات به اوکراین برای پر کردن انبارهای خالی از سلاح این کشور مقابل روسیه خبر داد.
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که غرب با ارسال سلاح به اوکراین، این کشور را به ادامه جنگ ترغیب می‌کند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که ارسال کمک نظامی مداوم انگلیس به اوکراین، بر برنامه روسیه در میدان نبرد تاثیری ندارد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که اوکراین به مهمات بیشتری برای مقابله با روسیه نیاز دارد.
وزیرخارجه صربستان تاکید کرد که کشورش نه به روسیه و نه به اوکراین سلاح ارسال نکرده است.
رئیس سازمان اطلاعات نظامی اوکراین با رد ادعاها درباره برنامه چین به منظور تامین تسلیحاتی روسیه، گفت که هیچ نشانه‌ای درباره این موضوع وجود ندارد.
«اورماس رینسالو» روز دوشنبه در آستانه برگزاری نشست مشترک وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل ادعا کرد: ما خیلی نگران اقدامات ایران هستیم که در جنگ اوکراین به صورت نیابتی رفتار می‌کند و هزاران پهپاد ایرانی به روسیه تحویل داده است. ایران باید عواقب جدی این اقدام را تجربه کند. این دیپلمات استونی درباره برنامه ادعایی چین برای ارسال سلاح به روسیه نیز ابراز نگرانی کرد.
روسیه روز چهارشنبه به رژیم صهیونیستی درباره هر گونه اقدام برای ارسال سلاح به اوکراین هشدار داد.
وزارت خارجه روسیه امروز در خصوص ارسال سلاح به اوکراین از سوی رژیم صهیونیستی هشدار داد.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد کشورهای غربی با ارسال مداوم سلاح به اوکراین، تنها برای یک جنگ جهانی زمینه چینی می کنند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که کشورهای غربی با ارسال پیوسته سلاح به اوکراین، خود با کاهش ذخایر نظامی روبرو هستند.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین بار دیگر ادعاهای بی‌اساس درباره برنامه ایران برای ارسال تسلیحات به روسیه را تکرار کرد.
سفیر روسیه در آمریکا در واکنش به ارسال سامانه موشکی پاتریوت به اوکراین، گفت که نیروهای ارتش روسیه سلاح های غربی را به صورت سازمان یافته در اوکراین منهدم می کنند.
بلومبرگ در گزارشی نوشت: روسیه اعلام کرده است در صورتی که تل آویو نسبت به ارسال مستقیم یا غیرمستقیم تسلیحات به اوکراین اقدام کند، با پاسخ مسکو مواجه خواهد شد.
سخنگوی سازمان ملل روز چهارشنبه در یک نشست خبری گفت: «مسئله صادرات تسلیحاتی کره شمالی به روسیه برای عملیات نظامی در اوکراین ممکن است توسط کارشناسان ناظر بر اجرای رژیم تحریم‌ها بررسی شود.»
سفیر روسیه در فلسطین اشغالی گفت که هرگونه ارسال سلاح توسط اسرائیل به اوکراین، از سوی مسکو اقدامی غیردوستانه تلقی خواهد شد.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد آمریکا با چشم پوشی از اقدامات اوکراین همچنان به پمپاژ سلاح به این کشور ادامه می دهد.
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما با روسیه همکاری دفاعی داریم اما بی تردید ارسال سلاح و پهپاد علیه اوکراین سیاست ما نیست.
صدراعظم آلمان ضمن تکرار ادعاها درباره استفاده رئیس جمهور روسیه از انرژی به عنوان سلاح، از برنامه ریزی کشورش و شرکای اروپایی آن برای حمایت بیشتر از اوکراین خبر داد.
بورل اظهار کرد که کشور‌های اروپایی باید به حمایت‌ها از اوکراین از جمله ارسال تسلیحات به این کشور ادامه دهند و نباید سیاست تحریم‌ها علیه روسیه را متوقف کنند.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد برگزاری نشست شورای امنیت پیرامون ارسال سلاح از سوی غربی ها به اوکراین را خواستار شد.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد برگزاری نشست شورای امنیت پیرامون ارسال سلاح از سوی غربی ها به اوکراین را خواستار شد.
نماینده روسیه در سازمان های بین الملل مستقر در ژنو گفت: بدلیل ارسال سلاح های غربی، اوکراین بدنبال ادامه جنگ تا باقی ماندن آخرین اوکراینی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ