ژاوی اصرار دارد که سبک موردعلاقه او ارائه بازی زیبا و کسب بردهای پرگل است ولی سبکی که در عمل از او شاهد هستیم، سبک 1-0 است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید مهرداد رضایی شخصا درخواست جدایی از این تیم را ارائه کرده و در فضایی دوستانه این اتفاق رخ داده است.
نوری شاهین، بازیکن سابق رئال، معتقد است که آردا گولر نیاز به توصیه و نصیحت او ندارد.
پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا، با اظهارتی کنایه‌آمیز به شایعات بی پایان انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید واکنش نشان داد.
فرار کردم تا به آرامش برسم، اما انگار تمام چیز‌هایی که در ذهن خود پرورانده بودم تنها یک رؤیا بود. فرزاد با من قرار ازدواج گذاشته بود؛ او برایم از لباس عروسی و خانه‌ای که می‌خواست اجاره کند، صحبت می‌کرد، اما همه این وعده‌های توخالی برای فریب من بود.
بهزاد درباره انگیزه‌اش به کارآگاهان گفت: من هرگز انگیزه‌ای برای قتل نداشتم دعوای من با شروین و ۲ نفر دیگر به نام آرش و فرید صرفاً به خاطر نشان دادن قدرت خودمان بود. نمی‌دانم چه شد که الکی به جان هم افتادیم. من ناخواسته با چاقویی که داشتم ضربه‌ای به او زدم. خودم هم زخمی شده بودم و وقتی دیدم او روی زمین افتاد و پلیس به معرکه رسیده است از ترس پا به فرار گذاشتم.
با شروع رقابت، سالیوان فریم اول را گرفت تا از وفایی ۱-۰ پیش بیفتد و فریم دوم را با بریک آف خود آغاز کند. در ادامه وفایی در یک حرکت عجیب به جای زدن یک ضربه سنجیده، ضربه‌ای زد که یادآور یک بازیکن معمولی بود و سطح او را زیر سوال برد. او بدون فکر توپ سفید را به توپ‌های قرمز زد و توپ‌های روی میز را پخش کرد.
تیلور برای ورود به کامپیوتر قربانیان، از بدافزاری به نام «Cammy» استفاده می‌کرد. او با ترفندی برخی از قربانیان خود را فریب داده بود تا کامپیوترشان را موقع غذا خوردن، مطالعه کردن یا انجام یوگا، بدون کنترل و محافظ بگذارند و سپس بدون توجه آنها، بدافزاری را در کامپیوتر آن‌ها نصب کرده بود.
ژاوی در نشست خبری امروز خود گفت که بهتر از پپ گواردیولا نداریم و آرزو کرد روزی بتواند به افتخارات او در بارسلونا برسد.
ژاوی در نشست خبری امروز خود گفت که بهتر از پپ گواردیولا ندارم و آرزو کرد روزی بتواند به افتخارات او در بارسلونا برسد.
سرمربی استقلال خوزستان مدعی شده که برخی به دنبال سنگ‌اندازی علیه تیم او و دیگر مدعیان صعود هستند تا به خواسته خود دست یابند.
کریس اسپرم خود را فریز کرده بود تا ماریا یک روز بتواند صاحب فرزند مشترک شان شود و حالا در دومین سالگرد درگذشت او، ماریا اعلام کرده دختر خود و کریس را باردار است.
سرمربی پورتو در نشست خبری بعد از بازی با اینتر، به دلیل اینکه در پرتغال ارزش کار او و تیمش را درک نمی کنند، به خشم آمد.
محمد صلاح که پاس گل سوم لیورپول به منچستریونایتد را برای کودی خاکپو ساخت پیش از پاس نهایی با حرکات تکنیکی خود لیساندرو مارتینز مدافع آرژانتینی یونایتد را چند بار فریب داد و در نهایت باعث زمین خوردن او شد.
متهم پرونده سرقت‌های عابر بانک، پس از جلب اعتماد طعمه خود، چنین وانمود می‌کرد که تشنه یا گرسنه است! سپس از راننده‌ای که فریب عشوه‌های شیطانی را خورده بود، تقاضا می‌کرد تا برای او آبمیوه، پیتزا یا ساندویچ بخرد. او در ادامه نقشه اش بلافاصله پشت سر راننده از خودرو پیاده می‌شد؛ و در فروشگاه کنار وی می‌ایستاد هنگامی که راننده رمز کارت بانکی را با صدای بلند به فروشنده می‌داد تا بهای خرید آبمیوه یا اغذیه را بپردازد، او بی درنگ شماره رمز را حفظ و بعد یادداشت می‌کرد.
واشنگتن فری بیکن مدعی شده است که طرح فعالان مورد نظر دو مسیر دارد. آنها قرار است از سویی طرحی حقوق بشری برای حمایت خود از مردم ایران ارائه کنند و از طرف دیگر اعضای مجلس نمایندگان و سنا را قانع کنند با ارسال نامه‌‌‌ای به جو بایدن رئیس‌‌‌جمهور آمریکا، خواستار بازگشت او به برجام شوند.
ستاره سابق فوتبال برزیل با صراحت تاکید کرد که در مقایسه با مسی در پست خود عملکرد بهتری داشته است.
سیدعلیرضا ابراهیمی، با گلی که مقابل تراکتور به ثمر رساند به استقبال جدال حساس با پرسپولیس رفت.
فابیو کاپلو معتقد است رونالدو مقصر اصلی گرفتار شدن در شرایط بد کنونی‌اش است و باید خودش را سرزنش کند.
گریم سونس، ستاره اسکاتلندی سابق لیورپول، به شدت نسبت به حرکت دیبو مارتینز پس از دریافت جایزه دستکش طلایی جام جهانی اعتراض کرد.
باوجود گذشت چند روز از حذف تیم ملی فوتبال بلژیک از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، جنجال‌ها و حواشی این اتفاق همچنان در رسانه‌های ورزشی بلژیک ادامه دارد.
کارلو آنچلوتی تاکید کرد که غیبت کریم بنزما در بازی های اخیر رئال ارتباطی به جام جهانی نداشته و او مصدومیتی دارد که مانع حضورش در میادین می شود.
وکیل فریبا عادل خواه درباره علت مرخصی پنج روزه موکل خود افزود: این مرخصی علت خاصی نداشت و او از حق قانونی خود استفاده کرده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۷۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از چهارصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۸۹ تن از ایشان وخیم است.
یک هوادار فعال در اینستاگرام خودش را نماینده استقلال جا زده و با هافبک برزیلی، سر رقمی فریبنده توافق کرده و رسانه‌های خارجی هم خبر را منعکس کرده‌اند. ده‌ها هزار تن صفحه این بازیکن را فالو کرده‌اند و ژان کارلوس باورش شده که استقلال رسما او را می‌خواهد...! آیا تحت فشار کذایی هوادار این بازیکن جذب می‌شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ