اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون کاهش نرخ یورو به کانال 44 هزار تومان، پیش‌ بینی بورس فردا ۲۹ مرداد | بازار همچنان به مسیر نزولی خود ادامه خواهد داد؟، زمان پرداخت سود کدام شاخص ساز مشخص شد؟، اخباری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، مجمع خودرو ۱۴۰۲ | آیا شرکت به فعالیت ادامه دهد یا منحل شود؟ + فیلم مجمع، تحلیل تکنیکال شاخص کل، سکه و طلا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
درحالی که اخبار رسمی مشخص شدن زمان واریز سود و ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت را تایید نمی‌کند، همچنان بازار فریب مشمولان و جاماندگان سهام عدالت داغ است و برخی کلاهبرداران با روش‌های مختلف سعی در فریب مردم دارند.
موضوع الزام حجاب همچنان که الزام قانونی است، الزام شرعی است؛ بنابراین بر خلاف تظاهر خاتمی به مخالفت با اقدام امروز حکومت، او با اصل الزام شرعی حجاب (حکم الهی) مخالفت می‌کند و نعوذبالله حکم الهی را خلاف عقل و مصلحت می‌شمارد.
قانون جوانی جمعیت همچنان مورد انتقاد کارشناسان است. اگرچه این قانون با هدفی درست تدوین و تصویب شده است اما رویکرد و نگاه تدوین‌کنندگان این قانون به نظر می‌رسد نه‌تنها با واقعیات جامعه همخوانی ندارد، بلکه از همین قانون نه‌چندان کامل نیز تنها مفادی مورد توجه قرار گرفته‌اند که با برخوردهای سلبی و پلیسی همراه هستند.
وزیر دفاع همچنین درخصوص اعلام اخباری مبنی بر اعزام جنگنده و ناوجنگی آمریکایی به تنگه هرمز گفت: آمریکا که کار‌های خودش را دنبال می‌کند.
دانش‌آموزان ملزم به یادگیری زبان انگلیسی نیستند و می‌توانند سایر زبان‌های خارجه را انتخاب کنند؛ البته یادگیری زبان عربی همچنان اجباری است.
باشگاه تراکتور همچنان امیدوار به تمدید قرارداد با محمدرضا اخباری است.
بازار گوشت مرغ با وجود اخباری مبنی بر توزیع مرغ به میزان کافی و اعلام شماره تماس برای اطلاع رسانی از گران فروشان همچنان نا به سامان بوده و هر کیلو بین ۷۳ تا ۸۵ هزار تومان متغیر است.
شایعات درباره آیفون ۱۵ پرومکس همچنان در فضای آنلاین جریان دارد. اکنون اخبار جدید حاکی از آن است که احتمالا آیفون ۱۵ نازک ترین لبه ها را میان دستگاه های این شرکت خواهد داشت.
اتفاقات رخ داده بین حسین وفایی و رونی سالیوان همچنان در راس اخبار قرار دارد.
بر خلاف اخبار منتشر شده علی باقری همچنان مسئولیت تیم مذاکره کننده ایران در جریان مذاکرات رفع تحریم‌ها را برعهده دارد و از تیم مذاکره کننده کنار گذاشته نشده است.
با گذشت نزدیک به 72 ساعت از سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، همچنان جزییات و ویدیوهای این اتفاق تلخ در صدر اخبار قرار دارد.
مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی خطیب مسجد مکی زاهدان که با ایراد سخنان حساسیت برانگیز همچنان مورد استقبال رسانه‌های بیگانه قرار می‌گیرد، در آخرین ادعای خود که در توئیتر منتشر کرد، مدعی شد: «اخباری مبنی بر تعرض جنسی به زندانیان زن در رسانه‌ها بازتاب یافته و روایت برخی از زندانیان مؤید این امر است.»
داستان مخالفت با اینماد اجباری همچنان ادامه دارد و برخی افراد که فقط به منفعت شخصی خود فکر می‌کنند این الزام قانونی را پیراهن عثمان کرده و هر از گاهی آن را بر سرچوب انتقاد می‌چرخانند.
روزنامه‌های ورزشی امروز ششم آذر ۱۴۰۱ همچنان در تسخیر اخبار حضور تیم ملی در جام جهانی است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: شاید بهتر این باشد که گفته شود حجاب، بهانه بود و موضوعات اصلی که عوامل نارضایتی‌ها هستند همچنان در سبد مطالبات قرار دارند.
اخباری مبنی بر محرومیت احتمالی بازیکنان استقلال در دیدار برابر پرسپولیس منتشر شده است. ادعایی که نیاز به بررسی دارد.
یک کارشناس بازار سرمایه در رابطه با شرایط کنونی بازار سهام، گفت: واکنش بازار به گونه‌ای است که اخبار مثبت کوتاه مدت از جمله گزارشات مطلوب ۶ ماهه شرکت‌ها توان مثبت کردن آن را ندارند و باتوجه به اصلاح قابل توجه چند ماه اخیر و محدوده بنیادی فعلی اغلب نماد‌های بازار مستعد برگشت به سطوح بالای قیمتی با محرک‌های مثبت میتوانند باشند و سطوح فعلی قیمت‌ها نیز بسیار ارزنده هستند.
فاجعه تلخ ورزشگاه کانجوروهان همچنان حواشی و اخبار زیادی را به خود اختصاص می دهد.
امروز مطالبی همچون جدیدترین خبر از بازار دلار، پیش بینی بورس فردا شنبه | سهام مستعد رشد کدامند؟، دامنه نوسان کدام نماد‌ها از دوشنبه ۷ درصدی می‌شود؟، در این صد روز بر بورس چه گذشت؟ | ریسک‌های پیش روی بازار چیست؟ + فیلم، برگزاری مجمع عمومی ۵ نماد شنبه ۵ شهریور | این ۵ نماد کدامند؟،۹۰ بورسی | از تعلیق وسالت تا دزدی ۴۰ میلیارد تومانی از شپترو!، روند کچاد همچنان نزولی است؟، آیا سکه در موقعیت خرید قرار دارد؟، افزایش سرمایه ۴ درصدی یک نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در ساعات گذشته در شبکه‌های اجتماعی اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه مشترکان اپراتورهای تلفن همراه در دریافت پیامک کد فعالسازی تلگرام دچار مشکل شده‌اند. هر چند همچنان می‌توان کد ورود به این شبکه‌های اجتماعی را از طریق تماس‌ صوتی دریافت کرد.
در ساعات گذشته در شبکه‌های اجتماعی اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه مشترکان اپراتورهای تلفن همراه در دریافت پیامک کد فعالسازی تلگرام دچار مشکل شده‌اند. هر چند همچنان می‌توان کد ورود به این شبکه‌های اجتماعی را از طریق تماس‌ صوتی دریافت کرد.
ادامه روند کاهشی قیمت مرغ، معاف شدن عرضه‌کنندگان گوشت از پرداخت مالیات و آخرین وضعیت صادرات دام زنده از کشور از مهم‌ترین اخبار کشاوزی در هفته جاری بود.
رانندگی پسر ۱۳ ساله حادثه‌ساز شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ