مراسم رونمایی از پیراهن سپاهان با اتفاقات و حواشی جالب توجهی همراه بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز گروهی از موافقان حجاب با تجمع جلوی مجلس، مخالفت خود را لایحه عفاف و حجاب نشان دادند.
ستار خط خورده تیم ملی والیبال ایران واکنش تند و عجیبی به این موضوع نشان داده است.
این سنگ‌نگاره‌ها شامل انواعی از تصاویر از کشتی گرفته تا انسان و شمایل‌های حیوانی از جمله موجوداتِ چهارپایی است که احتمالاً باید اسب باشند.
صحبت‌های تند گزارشگر سیرجان در پایان بازی مقابل نفت آبادان، امروز یکی دو روزنامه ورزشی نیز مقالاتی انتقادی علیه سعید الهویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر به رشته تحریر درآوردند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که صحبت‌های تندش با تیم داوری بعد از پایان دیدار با پرسپولیس از سوی رسانه‌های پرتغالی افشا و مشخص شد چه الفاظی به کار برده، دنبال توجیه و فرار از محرومیت است.
یک نهنگ غول‌پیکر 40 تنی در حال شنا در سواحل والنسیا در اسپانیا با خمیدگی شدید در بدن 17 متری خود فیلمبرداری شده است که به نظر می رسد یک مورد بارز اسکولیوز باشد.
باشگاه هراز آمل هم به اتفاقات عجیب نیمه نهایی لیگ برتر والیبال واکنش نشان داد.
درگیری کارلوس کی‌روش با یورگن کلینزمن و متعاقبا بیانیه تند فدراسیون فوتبال ایران در حمایت از کی‌روش، یکی از ماجراهای فراموش‌شده تیم ملی در جام جهانی 2022 است.
عبدالله ویسی انتقادات تندی را نسبت به استعفای جواد نکونام و همچنین گزینه‌های مطرح‌ شده برای هدایت تیم ملی امید مطرح کرد.
باشگاه پرسپولیس در پی شکست برابر هوادار واکنش تندی به قضاوت این مسابقه داشت.
سرمربی ذوب آهن پس از شکست برابر تراکتور به شعارهایی که علیه او در استادیوم داده شد، واکنش نشان داد.
علوی تهرانی با بیان اینکه "هیچ کس زورش به این آدم نمی‌رسد" گفت: «دو کار می کند می گوید تقطیع شده است و بعد از ان لشکر سایبری راه می اندازد.» او خطاب به رائفی پور گفت:‌ «اگر تقوای علمی داری با عالمان مناظره کن و اگر تقوای عملی داری توبه کن.»
محمدحسین کچوییان چهره نزدیک به جریان تندرو و جبهه پایداری در برنامه تلویزیونی به اعتراضات مردمی و سلبریتی‌ها حملات تندی کرده است.
فرزند صادق آهنگران به سخنان عجیب حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس واکنش نشان داد.
سرمربی سایپا معتقد است از برخی تیم‌های خاص برای صعود به لیگ برتر حمایت می‌شود.
فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی دو کشور قطر و عربستان را متهم به مراوده مالی نامتعارف با کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اعطای حق میزبانی کرد.
وزیر پیشین ارتباطات به توییت میرسلیم واکنش نشان داد.
مدیر ورزشی باشگاه دورتموند اتهامی تند به ارلینگ هالند، بازیکن سابق این باشگاه، وارد کرده و می‌گوید این ستاره نروژی زمانی که بازیکن دورتموند بود رختکن این تیم را آلوده می‌کرد.
گزارشگر یکی از برنامه‌های تلویزیونی در اقدامی عجیب پیش از بازی قصد مصاحبه با بازیکنان پرسپولیس را داشت که این موضوع با واکنش تند برخی از آن‌ها مواجه شد.
تیم فوتبال امید وحدت خراسان با تجربه دو شکست به اشکالی متفاوت طی دو هفته ابتدایی مسابقات لیگ دسته اول از همین حالا به قعر جدول چسبیده است.
حتی حرفهای تمجیدآمیز ساکت الهامی هم باعث نشد تا خبرنگاران تبریزی از سوالات تند و تیز خود کنار بکشند.
همسر آنخل دی‌ماریا با انتقاداتی تند از فضای شهر منچستر در انگلیس می‌گوید ستاره آرژانتینی هشت سال پیش فقط به خاطر پول به منچستریونایتد منتقل شده بود.
بعد از انتقادهای تند توماس توخل از داور دیدار چلسی و تاتنهام، تصمیم لیگ برتر درباره بازی‌هایی که این داور انگلیسی در دو هفته آینده قضاوت خواهد کرد جنجالی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ