تیلور درباره حسن یزدانی گفت: یزدانی همیشه بهترین رقیب و کشتی گیر در بهترین تورنمنت‌ها در زندگی من بوده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال تمدید قراردادش واکنش مبهمی نشان داد.
بازیکن نام آشنای هوادار که در آخرین بازی لیگ خیلی زود تعویض شد از بازیکن ۱۹ ساله این تیم تمجید کرد.
طحان نظیف در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که برای تحقق فرمایشات چهارگانه رهبری در برگزاری انتخابات  برنامه‌تان چیست؟ گفت: تلاش ما این است منویات و راهبردهای مورد تاکید رهبری را دنبال کنیم، اما باید توجه داشت که مخاطب سخنان رهبری همه دستگاهها دخیل هستند که در این بین برخی از مسائل به شورای نگهبان بر می‌گردد
واکنش به اظهارات لاریجانی درباره «خالص سازی»/چرا مصوبه خودروهای کارکرده در بودجه ۱۴۰۲ رد شد؟/ جزئیات نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و دولت
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتی، مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل و ضارب هم دستگیر شده است، گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست؟
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است." گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست.
نخست وزیر سابق میلان در 48 ساعت گذشته واکنش خوبی به روند درمان بیماری سرطان خود نشان داده است.
مدیر عامل باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت این باشگاه و پرداخت طلب استراماچونی به صحبت پرداخت.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی خواهد شد.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی خواهد شد.
بعد از اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک، یحیی گل محمدی در اعتراض به اشتباهات داوری اعلام کرد که در ادامه فصل با تیم امید برابر رقبا قرار خواهد گرفت.
آرین اسد ۲۸ساله یکی از مربیان جوان و نخبه مرکز آموزش خلبانی در شهر ژوهانسبورگ بود که یکشنبه گذشته در جریان یک پرواز آموزشی دچار حادثه‌ای مرگبار شد.
کارلوس کی‌روش در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از اعزام به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توضیحاتی ارائه داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هفته گذشته جلسه‌ای با مسئول ورزش شورای شهر تهران داشتم تا وضعیت مالکیت ورزشگاه شهید کاظمی مشخص شود که قرار شد بررسی های نهایی صورت بگیرد.
یک سایت کروات از آخرین شرایط حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران نوشت و اظهارنظر‌هایی تازه از برانکو درباره حضور احتمالی او به جای اسکوچیچ را منتشر کرده است.
مدیرتیم ملی فوتبال ایران توضیحاتی درباره آخرین وضعیت این تیم ارائه کرد.
واکنش عطایی به غلبه بر آرژانتین در آخرین ثانیه‌ها
آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر برای هواداران استقلال به عذاب آورترین شکل ممکن به پایان رسید.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درمورد آخرین وضعیت این مجموعه ارائه کرد.
دروازه‌بان گل‌گهر در آخرین لحظه دیدار برابر مس رفسنجان یک واکنش نجات‌بخش داشت.
باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره آخرین وضعیت مدافع سرباز خود منتشر کرد.
به منظور حمایت از مصرف کننده نهایی و رفع مشکلات پیش‌آمده در روند توزیع روغن‌های دیزلی و بنزینی و پاسخ به نیاز بازار، مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از افزایش حجم تولید و عرضه این محصولات در ماه‌های پیش رو خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ