مکس آلگری روی نام پل پوگبا برای بازی امشب مقابل فرایبورگ قلم قرمز کشید. دلیل آن نیز مسائل انضباطی عنوان شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس مسائل اسلامی با اشاره به دلیل نبودن پرچم بر گنبد حرم مطهر مولای متقیان گفت: پرچم نشانه و نمادی برای خونخواهی و تقاص است و تقاص خون امام علی (ع) توسط فرزند بزرگوار ایشان، امام حسن (ع)، از ابن ملجم ملعون گرفته شد. در حالی که سایر ائمه اطهار علیهم السلام که به شهادت رسیدند، در انتظار قیام امام زمان (عج) هستند تا قاتلان ایشان را قصاص کنند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور می‌گوید عدم شفافیت باشگاه‌ها دلیل ورود این سازمان به حوزه فوتبال بوده است.
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مسائل اقتصادی مهمترین دلیل ترس جوانان از ازدواج است، گفت: در زمینه فرهنگ‌سازی ازدواج تاکنون کم کاری شده است.
کارشناس مسائل بین الملل گفت: اسرائیل با اعمال تهدیدها و یا مغرور شدن به تسلیحاتی که در اختیار آذربایجان قرار می‌دهند، سعی می‌کند تغییرات ژئوپلتیکی در منطقه ایجاد کند.
سردار آزمون به دلیل مسائل شخصی از امیر قلعه‌نویی برای اردوی تیم ملی مرخصی گرفت.
پلیس فرودگاه اعلام کرد که ۲۱۸ مسافر و ۱۲ خدمه یک هواپیمای کره ای را پس از پیدا شدن دو گلوله واقعی در هواپیما در حالی که اوایل صبح جمعه آماده پرواز بود، تخلیه کرد.
جهانگیری می گوید: امام خمینی (ره)، بعد از استقرار جمهوری اسلامی، آن را تفسیر کرد که این جمهوری دو بال اصلی دارد؛ یکی اسلامیت و دیگری جمهوریت آن است و تا آخرین لحظات حیاتشان نیز کنترل می‌کردند تا هیچ کدام از این دو بال تضعیف نشود. جمهوریت نباید آسیب ببیند و به همین دلیل به نهادهای انتخاباتی تأکید داشت و روی آن خیلی حساسیت داشت
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص قطع همکاری دانشگاه‌ها با برخی اساتید گفت: برخی دانشگاه‌ها عذر برخی از اساتید حق‌التدریس که ظرفیتی برای آن‌ها در دانشگاه وجود نداشته را خواسته‌اند و یا ممکن است به دلیل اینکه واحد موظفی برای اعضای هیئت‌علمی یک دانشگاه وجود داشته باشد، دانشگاه با اساتید حق‌التدریس قطع همکاری کرده باشد.
باهنر با بیان اینکه فوت مهسا امینی دلیل اصلی وقایع اخیر نبود، خاطرنشان کرد: این تنها یک جرقه بود. برخی نارضایتی‌ها و ناکارآمدی‌هایی در ساحت اقتصاد، سیاست و حتی فرهنگ و دیپلماسی در داخل کشور وجود دارد؛ این اشکالات را ما باید کشف و درک کنیم و آنها را بفهمیم و حل کنیم.
قائم مقام باشگاه ملوان در گفتگویی به دلیل غیبت پژمان نوری مالک باشگاه ملوان پرداخته و درباره سایر مسائل پیرامون این باشگاه هم توضیح داده است.
مدافع جدا شده نفت مسجدسلیمان دلیل فسخ قراردادش با این باشگاه را مسائل مالی عنوان کرد.
برای نمونه، مالیات ابلاغ شده برای یک مؤدی مالیاتی یک میلیارد تومان است و پس از اعتراض صورت گرفته از ناحیه او، این رقم به ۵۰ میلیون تومان تقلیل می‌یابد؛ دلیل تحقق این فقره، از دو حالت خارج نیست؛ یا آن مالیات ابلاغی یک میلیارد تومانی، اشتباه بوده است که حتما باید منشا اشکال مشخص و رفع شود یا اینکه خدای‌ناکرده فسادی به وقوع پیوسته که مالیات ابلاغی یک میلیاردی به ۵۰ میلیون تقلیل یافته است
سیدعلی خانمحمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در واکنش به تعطیلی مغازه‌ها به دلیل بی حجابی مشتریان آنها، گفت: این جریانات پشت پرده دارد. منظور این است که تذکر‌های مختلف داده اند و مرکز تجاری این موضوع را رعایت نمی‌کند. ما فیلم داریم که طرف به آنجا رفته و مغازه دار گفته که من این کار را انجام نمی‌دهم؛ یا مثلا به کسی ارتباط ندارد. این قابل پذیرش نیست. اگر بخواهیم قانونمداری را در کشور پیش ببریم، باید آحاد مختلف مردم رعایت کنند. البته عموما اصناف ما آدم‌های مؤمن، معتقد و نسبت به این مسائل پایبند هستند. باید بدانند که یک قشری دارد مشکل ایجاد می‌کند. یعنی در این شرایط اقتصادی، شهروندی که حاضر می‌شود باید متوجه باشد که با بی قانونی دارد مشکلی را برای مغازه دار و یا فروشنده ایجاد می‌کند
شروین بزرگ دلیل حضور نداشتن بازیکنان مس کرمان را مسائل مالی عنوان کرد.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت:‌مهمترین دلیل ناکامی دولت در تحقق شعارهای خود را بی برنامه بودن دولت مستقر در پاسخگویی به مطالبات مردم می دانم.
محمود نهتانی به دلیل برخی مسائل شخصی، در اردوی تیم ملی بوکس شرکت نکرد.
عارف غلامی مدافع استقلال که به دلیل مسائل انضباطی و موضع گیری درباره ناآرامی‌های اخیر ، در چند روز گذشته در تمرین آبی‌ها حضور نداشت، با سکوت معناداری به تمرین پرداخت.
هافبک نساجی بعد از یک بازی غیبت به دلیل مسائل انضباطی مقابل ذوب آهن به میدان رفت.
طبق پروتکل‌های همیشگی، قبل از آغاز بازی در مورد یکسری تجهیزات و مسائل باید ارزیابی لازم انجام شود از جمله تست فیوز، ظاهراً این تست قبل از بازی دیروز انجام نشده بود و مشکل آن به بازی کشیده و باعث ایجاد تاخیر شد.
رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس گفت: به دلیل مسائل و مشکلات اقتصادی موضوعات اجتماعی و فرهنگی نادیده گرفته شده اند.
کارشناس مسائل اروپا، گفت: شهروند اروپایی نه تنها از سرما، بلکه از یک سرنوشت فاجعه بار که سیاستمداران برای وی رقم می زنند، در هراس است.
تصمیم سایپنتو به دلیل مسائل فنی بوده چرا که این بازیکن دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات ملحق شده بود و آمادگی کاملی برای شروع فصل ندارد.
مدیرعامل شرکت گوگنهایم معتقد است که قیمت بیت‌کوین ممکن است به ۸۰۰۰ دلار کاهش یابد.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آقای رئیسی وقتی می گوید «باید مذاکره کرد» نشان می دهد که نمی خواهد فقط با یک قطب قدرت ارتباط داشته باشد، بلکه می خواهد از همه مواهب امکانات ارتباط با جهان استفاده کند. اگر ما چنین اعتقادی نداشتیم بعد از آن برخورد ناصواب آمریکایی ها، ما نیز باید از برجام خارج می شدیم؛ اینکه از برجام خارج نشدیم یعنی نظام اعتقاد داشت «همچنان باید درهای مختلف را به روی خودمان باز نگه داریم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ