رجب اخلاقی، از کمک‌داوران سابق فوتبال ایران بر اثر سکته درگذشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت بسکتبال خوزستان گفت: ما از فدراسیون خواهش کردیم که مسائل و مشکلات استان برطرف شود اما آنها هیچ توجهی به این درخواست ما نداشتند.
عباس راکی داور جسور فوتبال ایران به شکلی جالب تولد پیشکسوت این عرصه را تبریک گفت.
تبریز- با حکم هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل، سعید مظفری زاده داور پیشکسوت فوتبال کشورمان سرپرست تیم تراکتور شد.
پیشکسوت داوری معتقد است در نیمه اول داوری مشکل خاصی نداشت، اما می‌توانست بهتر باشد.
باشگاه استقلال مدیر جدید آکادمی این باشگاه را معرفی کرد تا یک پیشکسوت ۶۷ ساله جانشین مدیر جوان و موفق این آکادمی شود.
اجرای این برنامه توسط محمدحسین میثاقی با حضور کارشناسان پیشکسوت فوتبال و داوری با تولید و پخش آیتم‌های مختلفی در استودیوی اختصاصی «فوتبال برتر» همراه خواهد بود.
پیشکسوت داوری فوتبال کشور در غم از دست دادن برادر خود به سوگ نشسته است.
علی خسروی با انتشار متنی درگذشت حمید خوشخوان پیشکسوت داوری فوتبال ایران را یاد آوری کرده است.
رییس کمیته داوران فدراسیون تکواندو با تاکید بر برنامه این کمیته برای میدان دادن به داوران جوان، گفت: می خواهیم میانگین سن داوری ایران را از ۵۰ سال به زیر ۴۰ سال برسانیم.
پیشکسوت پرسپولیس مدعی است فارغ از حواشی و اشتباهات داوری، اکنون کادرفنی باید آرامش را به تیم بازگرداند و آنها را در مسیر قهرمانی قرار دهد.
منصور رشیدی پیشکسوت استقلال گفت : کسانی که اطراف تیم هستند باید فرهنگ داوری و فوتبال ایران را بیشتر برای ریکاردو ساپینتو شرح دهند و ریکاردو ساپینتو دیگر باید بداند این رفتارها در فوتبال ایران واکنش خوبی نخواهد داشت و بهتر است تجدیدنظر کند.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر این که باور کردن حرف های سرمربی سرخپوشان سخت است گفت: وقتی تصمیمات عجیب داور را می‌ببینیم به شک می‌افتیم که حرف‌های یحیی درست است.
پیشکسوت فوتبال تبریز در پی رخ دادن برخی اشتباهات داوری علیه تیم تراکتور از کمیته داوران درخواست عجیبی را کرد!
صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، مراسم تجلیل از سه اسطوره ورزش کشور در رشته های فوتبال، جودو و یک داور کشتی را در محل خانه پیشکسوتان برگزار کرد.
جمعی از مدیران فدراسیون فوتبال از پیشکسوت ارزنده داوری فوتبال کشور عیادت به عمل آوردند.
جمعی از مدیران فدراسیون فوتبال از پیشکسوت ارزنده داوری فوتبال کشور عیادت به عمل آوردند.
پیشکسوت و عضو کمیته فنی و داوری فدراسیون تیراندازی گفت: اگر مدیریت درست باشد حضور دو مربی در تیم ملی تپانچه لطمه‌ای نخواهد زد.
پیشکسوت و عضو کمیته فنی و داوری فدراسیون تیراندازی گفت: اگر مدیریت درست باشد حضور دو مربی در تیم ملی تپانچه لطمه‌ای نخواهد زد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که دوری دو تیم استقلال و پرسپولیس از مسابقات نگرانی‌هایی را برای افت کیفی دربی به وجود آورده است، گفت: تیمی که بتواند آرامش داشته باشد برنده دربی است.
کارشناس و پیشکسوت داوری بین المللی ضمن تاکید بر درست بودن تصمیم جنجالی علیرضا فغانی در بازی اروگوئه مقابل پرتغال، فیفا را ملزم به حمایت از این داور ایرانی می‌داند.
پیشکسوت آبی پوشان گفت: امیدوارم امروز اشتباهات داوری در پایین ترین سطح قرار داشته باشد و مطمئنم در این صورت استقلال می‌تواند نساجی را شکست دهد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال از فدراسیون خواست به وضعیت قضاوت ها در لیگ برتر سروسامان دهد تا در صورت حضور تماشاگران در ورزشگاه ها اوضاع متشنج نشود.
پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه دو پنالتی صد درصد استقلال گرفته نشد گفت: عملکرد داور بحث برانگیز بود و پیروزی را از استقلال گرفت.
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است در صورت ورود سیستم کمک داور ویدئویی درگیری و حواشی در فوتبال ایران بیشتر خواهد شد چون فرهنگ فوتبال متلاشی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ