جمعی از مدیران فدراسیون فوتبال از پیشکسوت ارزنده داوری فوتبال کشور عیادت به عمل آوردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: فوتبال و سیاست خارجی، محصول کار تیمی، هدفمند و هوشمند است.
رئیس جمهور در راستای تحقق شعار سال و به منظور رفع موانع تولیدکنندگان، با مدیران ۶ شرکت بزرگ صنعتی کشور به صورت چهره به چهره دیدار و دستور رفع مشکلات آنان را صادر کرد.
به گفته دو منبع آگاه مدیران ارشد شرکت های تراشه سازی اینتل و کوالکام قصد دارند برای گفتگو درباره سیاست گذاری در برابر چین به واشنگتن سفر کنند.
امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به موفقیت های سازمان صنایع دفاع آن را یکی از مجموعه های موفق نظام دانست و از تلاش های کارکنان آن تشکر کرد و گفت: خدمت در جمهوری اسلامی ایران یکی از مسیر های مهم عاقبت به خیری است که همه باید داشتن فرصت خدمت به اسلام، نظام اسلامی و ملت عزیزمان را مغتنم بشماریم و قدر بدانیم.
رییس فدراسیون فوتبال ایران و نایب رییس و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال عمان دیدار و گفتگو کردند.
وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه، سفرا و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صبح امروز (شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه، سفرا و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صبح امروز (شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.این دیدار در آستانه برگزاری گردهمایی سراسری روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور انجام شد.
وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه و سفرا با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جمعی از مدیران ارشد وزارت امور خارجه و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با جانبازان قهرمان کشورمان دیدار کردند.
جمعی از مدیران ارشد وزارت امور خارجه و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با جانبازان قهرمان کشورمان دیدار کردند.
مدیران استقلال به زودی در جلسه‌ای با اسپانسر خبرساز خود برگزار می‌کنند تا مطالبات خود را پیگیر شوند.
این دستور قوه قضائیه در حالی است که سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری پیش از اعزام تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطر، در دیدار با اعضای تیم شامل بازیکنان، کادرفنی و سرپرستی و همچنین مدیران فدراسیون ۶۰۰سکه طلا به عنوان حمایت و پاداش اهدا کرد!
سفیر کنیا در ایران در فدراسیون فوتبال حضور یافت و با بعضی از مدیران این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.
باشگاه استقلال اعلام کرد که مطالبات میلیچ و پین را پرداخت کرده و در انتظار باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی است.
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با حضور در اصفهان با مدیرعامل سپاهان دیدار داشت.
مسوولان فدراسیون فوتبال و در راس آن‌ها مهدی تاج و مدیران ارشد این مجموعه بعد از حذف تلخ از جام جهانی ۲۰۲۲ سکوت اختیار کرده‌اند و در برابر انتقادات و سوالات هواداران تیم ملی و کارشناسان تاکنون هیچ پاسخی نداده‌اند. موضوعی که علاوه بر بلند شدن دیوار بی‌اعتمادی بین هواداران و فوتبال ملی به شائبه‌ها درباره آینده نیمکت تیم ملی نیز دامن زده است.
اعضای تیم فوتبال پیکان قبل از دیدار با فولاد خوزستان طی جلسه‌ای با مدیران باشگاه برای کسب موفقیت هم‌قسم شدند.
مدیران بارسلونا تمهیدات جدیدی را برای حفظ امنیت و تمرکز بازیکنان این تیم در نظر گرفته‌اند.
حواشی دیدار استقلال و گل گهر که منجر به اخراج سرمربی آبی پوشان شد، زمینه ساز دیدار وی با مدیران این باشگاه گردید.
رئیس‌جمهور با اشاره به حضور مسئولان اجرایی در میدان، گفت: مدیریت میدانی با مدیریت کارتابلی فرق می‌کند.
حسن کامرانی فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال که برای دیدار با مدیران فیفا راهی زوریخ شده بود راهی اتریش شده است.
با هدف انتقال دانش و افزایش سطح آگاهی کارکنان در انجام امور بانکی، گردهمایی مدیران ارشد بانک با کارکنان ستاد و شعب استان های خراسان رضوی و شمالی برگزار شد.
وزیر نفت با بیان اینکه ۸۰ میلیارد دلار تفاهم‌نامه و قرارداد سرمایه‌گذاری در صنعت نفت تاکنون امضا شده است، گفت: برای طرح‌های توسعه‌ای وزارت نفت به ۱۶۰ میلیارد دلار در هشت سال نیاز داریم.
یارانه نقدی پسا عید قربان تغییر خاصی نداشته است و افرادی که در مرحله ۱۳۵ و ۱۳۶ مبلغ ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان را دریافت کرده اند. در این مرحله نیز یک روز پس از عید قربان به همان میزان یارانه دریافت خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ