بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در خصوص برخی شایعات واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره یکی از کاندیداهای خبرساز مدیرعاملی استقلال صحبت کرد.
در روزهای گذشته با انتشار فیلم تقطیع شده از سردار حسن مفخمی سعی داشتند اینگونه وانمود کنند که او خواستار برخورد غیرقانونی با افراد متخلف در این استان شده است.
اگر شریک عاطفی تان درباره‌ی گذشته‌ی خود صحبت نمی‌کند ممکن است سعی داشته باشد چیز‌هایی را از شما پنهان کند که اطلاع از آن‌ها نگاه تان را به او تغییر خواهد داد. اگر شریک عاطفی تان از شرکای عاطفی قبلی اش بد می‌گوید و از اینکه چقدر خوب توانست از آن‌ها انتقام بگیرد به خود می‌بالد، می‌توانید مطمئن باشید که همین کار را با شما نیز خواهد کرد.
برای آرش برهانی سرمربی تیم ملی همیشه قابل احترام است و او سعی می کند در صحبت هایش به حمایت از این مربی بپردازد.
طبعا من بیشتر با کسانی که انگلیسی صحبت می کنند ارتباط برقرار می کنم که تعدادشان زیاد نیست. با این وجود، با ایما و اشاره سعی می کنم با دیگران ارتباط برقرار کنم
پزشک تیم فوتبال تراکتور درخصوص آخرین وضعیت سید محمد حسینی صحبت کرد.
رئیس دستگاه دیپلماسی افزود: آمریکایی‌ها و به‌طور مشخص آلمان، فرانسه و انگلیس سعی کردند تحریک کنند و به اغتشاش در ایران دامن بزنند. آنها به دنبال اهداف سیاسی خود بودند. بخشی از هدفشان تضعیف و بی‌ثبات سازی ایران و بخشی دیگر از هدف آنها امتیازگیری بر سر میز مذاکرات برجامی از جمهوری اسلامی ایران بود، اما خلی زود متوجه شدند که این تحریکات نمی‌تواند دستاوردی برایشان به همراه داشته باشد.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی، ضمن صحبت کردن درباره آخرین وضعیت این فدراسیون تازه تاسیس، گفت: متاسفانه برخی‌ها سعی دارند با عناوین مختلف در رشته‌های ما فعالیت کنند که درست نیست.
سعید اکبری مجری شبکه سوم سیما دلیل غیبت خود در برنامه‌های صدا و سیما را پافشاری برخی افراد برای حرف زدن علیه ورزشکاران اعلام کرد.
سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، درباره آخرین وضعیت مصدومیت حامد حدادی صحبت کرد.
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: هنوز رایی برای سعید اله وردی از سوی دادگاه صادر نشده است.
سرمربی آلومینیوم اراک در پایان دیدار با ذوب آهن، صحبت کوتاهی با داور این مسابقه داشت.
بررسی فیلم تذکر سعیدی نشان می‌دهد که او تنها یک دقیقه و ۲۷ ثانیه صحبت کرده و در واقع زمان «دو دقیقه‌ای« هنوز به پایان نرسیده بوده که میکروفنش قطع شده است.
سرمربی تیم شمس آذر قزوین با بازگشت به تمرینات این تیم کارش را از سر گرفت.
امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه پس از دیدار با سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور ایران در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل، گفت که از فرصت این دیدار استفاده کرده و درباره حقوق زنان صحبت کرده است.
محمد صادق مبرهن، دبیر اجرایی شورای هماهنگی و همکاری فعالان اقتصادی مناطق آزاد گفت: یک هفته از پخش شایعه‌ای می‌گذرد که مربوط به برکناری سعید محمد است؛ اما کسی نمی‌داند که این خبر چقدر صحت دارد؟ این تصمیمات در راس قوه مجریه و توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی اتخاد می‌شود.
سید مهدی رحمتی پس از مدت‌ها سکوت خود را شکست و درباره شرایط سختی که برای او به وجود آمده، صحبت کرد.
شهرام محمودی درباره دلایل ناکامی تیم ملی در قهرمانی جهان و البته انتقادات نسبت به سید محمد موسوی صحبت کرد.
سعیدی افزود: دولت وعده رشد 80 درصدی اقتصاد را داده بود که به آن هم عمل نکرد به همین دلیل می‌گویم احتمالا درباره کشور دیگری صحبت می‌کنند.
سید محمدرضا حسینی، وینگر موثر سپاهانی‌ها از تلاش تیمشان برای هدیه قهرمانی به تماشاگران در پایان فصل صحبت کرد.
سرمربی تیم هوادار صحبت های جالبی در خصوص خارجی های آلومینیوم اراک و مصاحبه فیروز کریمی انجام می دهد.
تعریف‌هایی متعددی از سهام و گروه‌های موجود در بازار سرمایه وجود دارد اما تک سهم‌ها از دو معنای مختلف تشکیل شده و سهامداران در زمان پیش‌بینی روند بورس باید به این نکته توجه کنند.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ در یک مصاحبه تلویزیونی با مردم ایران صحبت کرد. / پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
یکی از بازیکنان لس‌آنجلس اف‌سی می‌گوید گرت بیل، ستاره ولزی که اخیرا به این تیم منتقل شد، به خوبی در ترکیب جا افتاده و سعی می‌کند با هم‌تیمی‌های اکثرا لاتین‌تبار به زبان اسپانیایی صحبت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ