سید محمدرضا حسینی، وینگر موثر سپاهانی‌ها از تلاش تیمشان برای هدیه قهرمانی به تماشاگران در پایان فصل صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص محدودیت و ممنوعیت در تاسوعا و عاشورا توضیحاتی ارائه داد.
سرمربی استقلال با بیان اینکه برای این تیم چیزی تحت عنوان «سقف قرارداد» وجود ندارد، به مذاکره با سعید عزت اللهی و مجید حسینی واکنش نشان داد و توضیحاتی درباره وضعیت سیدحسینی حسینی ارائه کرد.
حسین انتظامی در گفت و گویی تصویری درباره پخش کنفرانس برلین در زمان ریاست علی لاریجانی بر صدا و سیما توضیحاتی داد.
حسینی گفت: اگر استیضاح در روز یکشنبه اعلام شود، وزیر صمت در مجلس حاضر شده و توضیحات خود را به نمایندگان ارائه می‌کند. دولت هم از وی حمایت می‌کند، چون معتقد است عملکرد وی خوب بوده است و تغییر در این شرایط به نفع کشور و دولت نیست. امیدوارم با توضیحاتی که فاطمی امین می‌دهد، نمایندگان هم با دولت همراهی داشته باشند.
محمدرضا حسینی بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر ساعاتی پس از مصاف با استقلال یک استوری در واکنش به اتفاقات ورزشگاه آزادی منتشر کرد.
ماجرای حسین ماهینی، ولی تنها اتفاق آن روزِ به‌خصوص نبود، چون شایعه شد یک روز قبل از تقابل با تراکتور، کریم باقری به همراه سروش رفیعی، کمال کامیابی‌نیا، علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، میلاد سرلک، مرتضی پور‌علی‌گنجی، سیامک نعمتی و حامد پاکدل برای ارائه توضیحات درباره فعالیت‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی احضار شده‌اند.
توضیحات حسینی رییس سازمان حج را در خصوص نرخ ارز و هزینه نهایی سفر به خانه خدا در سال ۱۴۰۲ را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای، ارسال نوتیس از سوی حسینی را تکذیب و توضیحاتی را درباره صحبت های فتح‌الله‌زاده منتشر کرد.
محمد حسین فرهنگی پس از استماع اظهارات وزیر علوم اعلام کرد که از توضیحات وزیر قانع نشد و سوال خود را به رای گذاشت، اما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر علوم قانع شدند.
حجت الاسلام حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان: در موضوع خبرگزاری فارس، چند بار به این برادر تذکر داده شده حتی به مرحله قضائی رسیده و برخورد هم شده است. این که این شخص برای بولتن ماموریت داشته نه این طور نبوده، این شخص انشای خبر می‌کرده و این نشریه و بولتن را به دستگاه‌های مختلف می‌داده و می‌فروخته. این فرد یک زمانی قائم مقام خبرگزاری فارس بوده است. / خبرگزاری دانشجو
حجت الاسلام حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه درباره بوللتن محرمانه خبرگزاری فارس گفت: این شخص انشای خبر می‌کرده است.
حجت الاسلام حسین طائب در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان گفت: یک مساله فردی برای رئیس مجلس اتفاق افتاده است/ این کار نه به صلاحیت لطمه می‌زند و نه فساد است. خانواده قالیباف به ترکیه رفته اند و برگشتند نه از هواپیمای اختصاصی استفاده کردند نه از امکانات سفارتخانه. داماد رئیس مجلس از یک خانواده برخوردار است/ آیا فساد در این موضوع اتفاق افتاده است؟
حجت الاسلام حسین طائب در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان گفت: یک مساله فردی برای رئیس مجلس اتفاق افتاده است/ این کار نه به صلاحیت لطمه می‌زند و نه فساد است. خانواده قالیباف به ترکیه رفته اند و برگشتند نه از هواپیمای اختصاصی استفاده کردند نه از امکانات سفارتخانه. داماد رئیس مجلس از یک خانواده برخوردار است/ آیا فساد در این موضوع اتفاق افتاده است؟
رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه روز گذشته پزشک متخصص داخلی جهت معاینه لیلا حسین‌زاده به زندان اعزام شد، گفت: در اظهار نظر پزشک اعزامی صراحتاً عنوان شده است که «وی در حال حاضر مشکل حاد گوارشی ندارد».
حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان که به بوسنی سفر کرده است در نشست خبری با وزیر خارجه این کشور درباره ناارامی های اخیر در کشور توضیحاتی ارائه داد.
«بارندگی‌های اخیر از دو جبهه وارد کشور شده؛ یکی از شمال و دیگری از پایین. برودتی که از شمال کشور یعنی از سیبری وارد شده تا ۱۵-۱۶ آذر تمام می‌شود. یعنی تهران آرام‌آرام از بارندگی خارج می‌شود.» این توضیحات را حسین اردکانی، پدر علم هواشناسی ایران می‌دهد. او با اشاره به اینکه تا یک هفته دیگر هم خبری از باران نیست، درباره سیستم برودتی که به جنوب ایران رسیده است، توضیح می‌دهد: «سیستم جنوبی که فارس و خوزستان و بوشهر را دربرمی‌گیرد، هم تقریبا تا آخر هفته ادامه دارد و آن هم تمام می‌شود.»
احمد رونقی، پدر حسین رونقی درباره ابهامات سلامتی پسرش توضیحاتی ارائه داده است.
پیشکسوت فوتبال و بازیکن سابق استقلال درباره دلایل ناکامی تیم ملی ایران در جام جهانی توضیحاتی ارائه کرد.
باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره وضعیت مصدومیت دو بازیکن خود در آستانه سوپرجام منتشر کرد.
حسین قربان‌زاده توضیحاتی در خصوص مشکل به وجود آمده در تعویق بازگشایی نماد استقلال در فرابورس داد.
مسئول نظارت بر قرارداد بیمه زائران اربعین حسینی سازمان حج توضیحاتی را در خصوص بیمه زائران اربعین اعلام کرد.
دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت توضیحاتی را درباره ادعاهای اخیر حسین مرعشی پیرامون عملکرد دولت سیزدهم ارائه کرد.
توضیحات سردار سرتیپ حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران را در خصوص ماجرای گروگانگیری در آجودانیه تهران را مشاهده می کنید.
سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به‌عنوان ناظر شیوه تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه، برای تنویر افکار عمومی و اطلاع مردم از جزییات این روند و شفاف‌سازی، با صدور اطلاعیه‌ای در این خصوص توضیحاتی ارایه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ