سفارت آمریکا در آنکارا به‌رغم وعده‌های قبلی برای حل شدن مشکل صدور ویزای برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران، بازهم صدور ویزای سرمربی تیم ملی را به فردا موکول کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آستانه فیفادی و دیدار تدارکاتی ایران برابر بلغارستان از دو بازیکن گل‌گهر برای حضور در سفارت و دریافت ویزا دعوت شده است.
دروازه بان پرسپولیس و تیم ملی برای ساختن دو ویلای لاکچری هزینه گزافی کرده است.
در فاصله دو روز مانده به مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیست جهان در اسکاتلند گنج خانلو تنها نماینده ایران در این بخش به دنبال صادر نشدن ویزا حضور در این رویداد را از دست داد.
با پیگیری‌های فدراسیون کشتی، مجارستان ویزای ۲ کشتی‌گیر تیم ملی را برای حضور در تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی صادر کرد.
بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال از عدم صدور ویزای آمریکا و عدم همراهی‌اش با تیم ملی والیبال در هفته سوم رقابت‌ها خبر داد.
سفارت آمریکا باز‌ هم صدور ویزای عطایی، کارخانه و خوریانی را به فردا موکول کرد.
مربی تیم ملی والیبال از ریجکت شدن قطعی‌اش برای سفر به آمریکا خبر داد و گفت هنوز تکلیف بهروز عطایی و دو بازیکن ملی‌پوش دیگر مشخص نیست.
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ سی نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ ۳۰نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
با وجود جو هیجانی که در این مورد شکل گرفته تصمیم به کناره‌گیری یا عدم اعزام تیم ملی والیبال به آمریکا از آن دست تصمیمات دشواری است که نیاز به بررسی موارد زیادی دارد. فارغ از علاقه سفر به آمریکا، این مورد را باید از لحاظ فنی هم مورد ارزیابی قرار داد؛ همان‌طور که عنوان شد والیبال ایران در دو هفته نخست نتایج چندان درخوری نگرفته، ولی با توجه به عملکرد رقبا، ساده‌ترین تیم‌هایی که قرار است ایران با آن‌ها روبه‌رو شود در همین آناهایم آمریکا خواهد بود
به تازگی ایمیل‌هایی از سوی آمریکایی‌ها برای یکی دو بازیکن تیم ملی والیبال ایران مبنی بر ریجکت شدن درخواست ویزای آنها ارسال شده که وضعیت روحی روانی تیم ملی را در شب مسابقه آمریکا به‌هم ریخته است.
اعضای تیم امید ایران بعد از تورنمنت عراق به روسیه می‌روند تا دو بازی تدارکاتی دیگر را انجام بدهند.
از دو هفته آینده روند صدور ویزای زائران حج تمتع سال جاری از سوی سعودی‌ها آغاز می‌شود و ایرانیان نیز همچون سایر کشور‌ها از طریق سامانه مسار روند صدور ویزای الکترونیک را طی خواهند کرد.
تالاری دو هزار ساله در یک ویلای باستانی ایتالیایی کشف شده است که از قرار معلوم محل برگزاری ضیافت‌های امپراتور روم و ژنرال‌هایش بوده است.
تالاری دو هزار ساله در یک ویلای باستانی ایتالیایی کشف شده است که از قرار معلوم محل برگزاری ضیافت‌های امپراتور روم و ژنرال‌هایش بوده است.
ویزای دو بازیکن کلیدی تیم ملی هندبال ایران برای حضور در مسابقات جهانی صادر نشد.
موافقت با معافیت شهروندان کویت از دریافت ویزای شنگن، مشروط به توقف مجازات اعدام پیش از آغاز معافیت از طریق مذاکرات دوجانبه بین دو طرف است.
در فاصله حدود دو هفته مانده به دیدار تیم ملی بسکتبال مقابل استرالیا، عدم انجام اقدامی برای صدور ویزا توسط هر یک از طرفین، ابعاد مبهم این دیدار و برگزاری قطعی آن را گسترده تر کرده است.
در فاصله حدود دو هفته مانده به دیدار تیم ملی بسکتبال مقابل استرالیا، عدم انجام اقدامی برای صدور ویزا توسط هر یک از طرفین، ابعاد مبهم این دیدار و برگزاری قطعی آن را گسترده تر کرده است.
مسیر مستقیم هوایی بین دو کشور ایران و افغانستان پس از سالها وقفه دوباره برپا شد حالا فعالان گردشگری درخواست دارند ویزا میان دو کشور دوست و همسایه لغو شود.
سرمربی تیم اپه زیر 23 سال کشورمان گفت: فدراسیون برای دریافت ویزای این دو شمشیرباز پیگیری زیادی انجام داد اما به نتیجه نرسید.
تیم ملی فوتبال کشورمان در غیاب دو بازیکن برای پرواز به اتریش راهی فرودگاه امام خمینی شد.
تیم ملی فوتبال کشورمان در غیاب دو بازیکن برای پرواز به اتریش راهی فرودگاه امام خمینی شد.
حدادی که همیشه اعتقاد دارد برای آمادگی بیشتر باید اردویی در آمریکا داشته باشد، همواره به خواسته‌ای که در سر دارد می‌رسد. او پیش از المپیک، رقابت‌های جهانی یا رقابت‌های آسیایی نیز که شده چند‌هفته‌ای خودش را به بهانه آماده‌سازی به اردویی خارجی که غالبا هم در آمریکا‌ست می‌رساند، این بار هم با وجود اعتراضات زیادی که درباره سفرش به آمریکا وجود داشت، دوباره به مدت دو هفته راهی ینگه دنیا ش

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ