باشگاه کایسری اسپور تصویر هافبک ایرانی خود را روی پوستر دیدار با آنتالیا اسپور بُرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصویر هافبک ایرانی کایسری اسپور در کاور اصلی این باشگاه در توئیتر به چشم می‌خورد.
وریا غفوری تصویری از خودش کناری هافبک سابق استقلال منتشر کرد.
تصاویر بخشی از اظهارات لیلا کریمی در تشریح این سوء استفاده را مشاهده می‌کنید.
انتشار تصویر باز شدن درب هواپیما در حین پرواز در صفحه اینستاگرام علی کریمی، زیر ذره‌بین مجریان تلویزیون کشورمان قرار گرفت.
انتشار یک عکس در راهپیمایی ۲۲ بهمن واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است.
تصویری از راهپیمایی ۲۲ بهمن منتشر شده است که علاقه‌مندان به ۲۲ بهمن، تابوتی درست کرده و در آن تصاویری از علینژآد، پهلوی، علی کریمی و .. دیده می‌شود.
همزمان با ۱۳ رجب میلاد امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع)، مراسم عمامه گذاری تعدادی از طلاب حوزه علمیه و جامعه المصطفی العالمیه توسط آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله کریمی جهرمی برگزار شد.
اشتاین‌مایر با علی کریمی درباره شرایط کنونی ایران گفت‌وگو کرده است.
استفاده از واژه «معترض» برای افراد مجرم که بعضاً اقدام به ترور و قتل نیرو‌های حافظ امنیت کردند، استفاده از عناوین اجتماعی مانند پزشک، ورزشکار، هنرمند، سوءاستفاده از احساسات خانواده مجرمان و پوشش پررنگ احساسات پدرانه و مادرانه و همچنین انتشار تصاویر خصوصی از زندگی آن‌ها برای نزدیک کردن حس همدردی با آن‌ها و فراموش شدن جنایت‌های شکل گرفته از جمله اقدامات رسانه‌ای است که اکنون در حال انجام است.
همشهری با انتشار یک تصویر نوشت: قاتل همه‌ی آن‌هایی است که این روز‌ها دیگر در میان ما نیستند...
علی کریمی، ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران امروز تولد ۴۴ سالگی خود را جشن گرفت.
پیشکسوت فوتبال کشورمان به حادته تروریستی در شهر شیراز واکنش نشان داد.
علی کریمی پس از ماه‌ها که از ایران خارج شده و عکسی از خود منتشر نکرده بود در دیداری با خبرنگار حوزه فیتنس و پرورش اندام مقابل دوربین قرار گرفت.
تصویری جذاب از علی دایی، عابدزاده و کریم باقری است
درحالی که شب گذشته تصاویری از پلمب خانه علی کریمی در لواسان منتشر شده بود، تصاویر و ویدئوهای تازه نشان می‌دهد که گویا این موانع بتنی و بنرهایی که از قول دادستانی روی اون‌ها نوشته شده بودند که اینجا پلمب شده، برداشته شدند.
علی کریمی می‌گوید: «اگر تونستین بگیرین، فدای سر مردمم.»
اجتماع امت رسول الله(ص) در محکومیت تحولات اخیر، همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد. در تجمع امروز بنرهایی علیه علی کریمی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در دستان حاضران قرار داشت.
علی کریمی با انتشار تصویری قدیمی از تجلیل توسط مسجدسلیمانی‌ها با لباس محلی، درباره ضرورت جلوگیری از تفرقه بین اقوام ایرانی نوشته است
علی کریمی که همواره یکی از منتقدان مهدی تاج بوده، با انتشار تصویری از خبر انتشار نامه قوه قضاییه علیه مهدی تاج، بار دیگر به رییس فدراسیون فوتبال حمله کرده است
اسطوره فوتبال ایران به اتفاق مهم بازی پرسپولیس واکنش نشان داد.
کریمی دقایقی پیش تصویری از خودش در اینستاگرام منتشر کرد که به نظر می‌رسد در کشور امارات است.
حالا در میان درگیری‌های فضای مجازی، فرشاد عباسی، عکاس خبری حوزه ورزشی با انتشار تصاویری از نذری دادن علی کریمی، در محرم سال ۱۳۹۳ به شکل تلویحی به حمایت از کاپیتان سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس پرداخته است. تصاویری که اکنون به شکل گسترده میان کاربران دست به دست می‌شوند.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در حمایت از علی کریمی نوشت: دست از سر فوتبال بردارید و به فکر حل مشکلات مردم باشید.
امیر نریمانی با ثبت و انتشار عکسی از سال ۱۳۹۰ و اشغال سفارت انگلیس، علی فروغی، مدیر شبکه سوم سیما را در بین مهاجمان و اشغال کنندگان نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ