دومین تلاش ژاپن برای ارسال ماهواره به فضا با راکت نسل جدید «اچ ۳» ناکام ماند و آژانس اکتشافات هوافضای این کشور را به انجام تحقیقات فوری درباره چرایی این شکست واداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پایان روز دوم مسابقات ووشو قهرمانی جوانان آسیا، ووشوکاران کشورمان موفق به کسب ۳ مدال رنگارنگ و راهیابی دو ورزشکار به دیدار نهایی شد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تلاش ما آن است که بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه به گونه‌ای در مجلس دنبال شود که از نیمه دوم امسال اجرایی شود.
منچستریونایتد از تلاش برای خریدن میسون مونت خسته شده است و سراغ گزینه جانشین او برای تقویت خط میانی خود رفته است.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: همه بازیکنان تمام تلاش خود را خواهند کرد تا تیم ایران بهترین نتیجه ممکن را در دیدار با آلمان کسب کند.
تیم های مدعی نایب قهرمانی در لیگ دسته اول که برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می کنند، برابر حریفانشان به پیروزی رسیدند تا رقابت همچنان ادامه داشته باشد.
فرنگی‌کار 43 ساله بلاروسی - آمریکایی که در مسابقات اوپن تلاش نافرجامی برای رسیدن به سهمیه فاینال ایکس داشت، در مرحله دوم انتخابی کشتی فرنگی آمریکا هم روی تشک خواهد رفت.
پس از اظهارات این خانم دکتر، قاضی از شهردار علت دادخواست طلاقش را پرسید. شهردار گفت: آقای قاضی من عاشق همسر اول و فرزندانم هستم، اما بنا به دلایلی همسرم از من جدا شد. در این مدت خیلی تلاش کردم که همسرم را به زندگی برگردانم و موفق شدم با او آشتی کنم حالا نیز می‌خواهم از خانم دکتر جدا شوم و با همسر اولم زندگی کنم. همچنین حاضرم حق و حقوق خانم دکتر را پرداخت کنم.
فدراسیون فوتبال در تلاش برای انتخاب حریف دوم تیم ملی در فیفا دی فروردین است و اگر این تلاش ها جواب ندهد، تیم ملی به همان یک بازی با روس ها اکتفا خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: با توجه به این که بانوان در جایگاه دوم آسیا قرار دارند، سعی داریم از نظر فنی آنها را طوری ارتقاء دهیم که در مسابقات قهرمانی آسیا سهمیه پارالمپیک پاریس را از دست ندهند.
مهاجم تیم فوتبال ملوان می‌گوید در نیمه دوم بازی با فولاد فشار زیادی را تحمل کرده‌اند.
سرمربی اینتر می گوید که از عملکرد شاگردانش رضایت ندارد و آنها باید بیشتر از اینها تلاش کنند.
قزوین- تیم شمس آذر در هفته هیجدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور میهمان خوشه طلایی ساوه خواهد بود.
شاهین توکلی، مدافع مس رفسنجان، معتقد است عملکرد خوب این تیم در خط دفاعی، حاصل تلاش تمام بازیکنان است.
رییس‌جمهور با بیان این‌که «تلاش می‌کنیم لایحه بودجه با سیاست‌های ابلاغی رهبری با برنامه هفتم توسعه تطابق داشته باشد» سه رویکرد بودجه ۱۴۰۲ را رشد باثبات اقتصادی، عدالت‌خواهی و کارآمدسازی نظام حکمرانی برشمرد.
مهدی عبدی می‌گوید با انجام تمرینات اختصاصی بدنسازی در تلاش برای حضور پر قدرت در نیم فصل دوم است.
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره اینکه برخی هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را به عنوان شورای نگهبان دوم تعبیر کردند و جایگاه این هیات کجاست؟ گفت: بارها صحبت کردم و ممکن در کیفیت رسیدگی این هیات نکاتی باشد ولی جایگاه این هیات، قانونی است و باید توجه کنیم براساس قانون اساسی وقتی سیاست کلی از طرف رهبری ابلاغ می شود باید مبنای عمل قرار گیرد.
آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز جمعه دوم دی‌ماه با حضور در کنار پیکر مرحوم دکتر عباس شیبانی ضمن اقامه نماز و قرائت فاتحه، از تلاش‌های آن مرحوم در خدمت به نهضت امام خمینی (ره) در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی تجلیل کردند.
باشگاه استقلال طی ۲ نوبت تلاش کرد این پول را بپردازد، اما هر ۲ بار این پول برگشت خود تا به حساب این باشگاه پرتغالی واریز نشود.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت در تلاش برای رفع تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای هستند.
کوکه، کاپیتان اتلتیکو، رئال مادرید و بارسا را مدعیان اصلی قهرمانی لالیگا می داند اما احتمال قهرمان شدن اتلتیکو را هم رد نمی کند.
روز نخست از رقابتهای کاراته در پنجمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی با کسب سه مدال نقره و یک برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
پنج تیم سه امتیازی لیگ برتر تلاش می‌کنند تا در پایان هفته دوم لیگ در صدر جدول رده‌بندی قرار داشته باشند.
پنج تیم سه امتیازی لیگ برتر تلاش می‌کنند تا در پایان هفته دوم لیگ در صدر جدول رده‌بندی قرار داشته باشند.
مدافع مس رفسنجان می‌گوید هدف این تیم در لیگ بیست و دوم کسب بالاترین رتبه در‌ جدول است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ