قائم مقام باشگاه استقلال از انحلال کانون هواداران این تیم خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آبادان- رئیس کانون هواداران بانوان و رئیس امور همیاران هوادار صنعت نفت آبادان انتخاب شدند.
صنعت نفت آبادان به عنوان نخستین باشگاه، رئیس کانون هواداران زن خود را اعلام کرد.
کانون صرافان به اطلاعیه بانک مرکزی درباره انحلال این کانون واکنش نشان داد.
به دلیل تخلفات و انحراف از اهداف، موضوع و وظایف و اختیارات کانون صرافان ایرانیان، موافقت‌نامه تاسیس این کانون صادره توسط بانک مرکزی، ابطال و انحلال کانون مذکور در دستور کار قرار گرفت.
اگر هوادار تراکتور باشید، تغییر رییس کانون هواداران چندان هم برایتان عجیب و غیرمنتظره نبوده است.
فرمانده کل ارتش گفت: نرم افزار کانون ارزیابی و رشد سرمایه‌های انسانی به دنبال آن است تا فرمانده بتواند استعدادهای برتر را شناسایی کرده رشد دهد و در مسئولیت‌های مختلف منصوب کند.
فرمانده کل ارتش گفت: نرم افزار کانون ارزیابی و رشد سرمایه‌های انسانی به دنبال آن است تا فرمانده بتواند استعدادهای برتر را شناسایی کرده رشد دهد و در مسئولیت‌های مختلف منصوب کند.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال رای به برکناری اعضای کانون هواداران این باشگاه داد.
زاهدان-معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش کانون تحول در نظام آموزشی و مرکز تربیت نیروی انسانی برای شکوفایی اسلامی مدرسه است،اگر مدرسه قوی شود،دانش آموزان پرامید و با ایمان تربیت می شوند.
کانون هواداران باشگاه استقلال با طراحی طرح موزاییکی خاصی، برای سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان سورپرایز ویژه داشت.
از سال 1931 تا کنون ورزشگاه سانتیاگو برنابئو کنونی، میعادگاه هواداران بزرگ‌ترین باشگاه تاریخ فوتبال بوده است.
کانون هواداران رئال مادرید برای تجمع بیرون ورزشگاه برنابئو و استقبال گسترده از بازیکنان پیش از شروع بازی با منچسترسیتی فراخوان داد.
رئیس‌جمهوردر آیین بزرگداشت مقام معلم گفت: شرط تحقق تحول، باور و اعتقاد است. باید تحول ایجاد شود و ما دیگر نباید شاهد گله مقام معظم رهبری باشیم که چرا سند تحول اجرایی نشد.
رییس سازمان خصوصی‌سازی با حضور متفاوتش در برنامه فوتبال برتر به سرعت تبدیل به کانون اصلی بحث‌های میان هواداران شد.
اردبیل - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: طبق بررسی های به عمل آمده کانون های وقوع پدیده گرد و خاک با شدت بالا در اردبیل محلی و منطقه ای بوده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: : کانون حریق در طبقه منفی سه است که انباری از مواد پلاستیکی، صندلی و قابل اشتعال است. ساختمان محل حادثه و ساختمان‌های اطراف تخلیه شد.
برخورد انجام شده با مهدی تارتار خارج از سیاست های کانون هواداران بود.
اقدام صفحه کانون هواداران تیم زنان رئال مادرید در تبریک قهرمانی تیم زنان بارسلونا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
رسانه ها اعلام کردند که پلیس و نیروهای امنیتی در حال برچیدن چادرهای هواداران «بولسونارو» در این کشور هستند و این در حالیست که ۴۶ تَن تا کنون در برزیلیا در جریان این حوادث زخمی شده اند.
سمنان- رئیس سازمان دامپزشکی با بیان اینکه کانون آنفولانزای پرندگان در کشور مشاهده نشده است، گفت: مشکلی در زمینه مهار بیماری نداریم.
رئیس کانون سراسری کامیون داران ایران گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در پایانه‌های بار نداریم و توزیع بار به طور کامل انجام می‌شود کامیون داران نیز در حال حمل بار خصوصا کالا‌های اساسی هستند.
اتحادیه فوتبال عربستان کانون هواداران پنج هزار نفری خود را راهی قطر خواهد کرد.
شهردار منطقه ۱۳ از تشکیل کانون نوجوانان در محلات این منطقه خبر داد و گفت: هم اکنون در نواحی چهار گانه عضوگیری آغاز شده و برنامه ریزی جهت تشکیل اولین مجمع عمومی در سطح نواحی در حال انجام است.
کیلیان امباپه که این روزها بار دیگر کانون شایعات است، پس از مدت ها پیامی مثبت برای هواداران پی اس جی فرستاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ