روند شکست‌ناپذیری آلومینیوم تحت هدایت سید مهدی رحمتی همچنان ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال چین با میانگین ۲۰۰ سانتی‌متر بلندقامت‌ترین تیم حاضر در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه است و تیم ایران با ۱۹۷ سانتی‌متر در جایگاه دوم قرار دارد.
مراسم معارفه بازیکن برزیلی تیم فوتبال الهلال در شرایطی برگزار شد که بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی و سایت‌های ورزشی تصاویر آن را پخش کردند.
در ادامه ورود موج گرمای شدید به همسایه‌های غربی کشورمان، حالا خبر رسیده که دمای هوا در جنوب ترکیه از ۵۰ درجه سلسیوس عبور کرده است.
خولین آلوارز با تنها 23 سال سن و با کمتر از 200 بازی حرفه ای، 13 قهرمانی به دست آورده است.
پپ گواردیولا به اولین سرمربی‌ای تبدیل شد که همراه سه باشگاه مختلف قهرمان سوپرکاپ اروپا شده است.
ملوان فصل گذشته سه بار در ورزشگاه خانگی پرسپولیس و استقلال شکست خورد.
نیوکسل در فصل 2022-2023 درخشان ظاهر شد و با کسب رتبه چهارم لیگ برتر موفق شد پس از نزدیک به 20 سال غیبت، دوباره به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.
گادوین منشا در روز درخشان خود ضمن تاثیرگذاری در پیروزی مس رفسنجان یک رکورد جاودانه را خلق کرد که بعید است کسی بتواند آن را بشکند.
حقیقی فصل گذشته یک رکورد ویژه برابر استقلال داشت و در نهایت در ضربات پنالتی باعث حذف آنها شد؛ او بار دیگر در آزادی مقابل آبی‌ها قرار خواهد گرفت و نساجی امیدوار است با تکرار اتفاقات فصل گذشته، یک بار دیگر شانس لمس جام نصیب‌شان شود.
الکس رمیرو، دروازه‌بان سوسیداد، ستاره شب گذشته تیمش در دیدار برابر رئال مادرید بود اما این درخشش او بی‌سابقه نبوده است.
تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز با بازی درخشان داناوان میچل و ثبت یک رکورد توسط این بازیکن، مقابل شیکاگو بولز به پیروزی رسید.
پست معروف لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، حالا توسط بیشتر از 74 میلیون نفر پسندیده شده است.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، تجربه این تیم برای دربی را بیشتر از استقلال دانست اما از غیبت دیاباته به عنوان نقطه‌ای سیاه یاد کرد.
لیونل مسی، ستاره درخشان تیم ملی آرژانتین، شب گذشته به رکورد لوتار ماتیوس رسید.
بازی‌های درخشان آنتونی دیویس در حالی برای تیم بسکتبال لس‌آنجلس ادامه دارد که این تیم، بازی امروز خود را به فینیکس سانز واگذار کرد.
تیم بسکتبال دالاس موریکس با بازی درخشان دیگری از ستاره اهل اسلوونی خود در لیگ NBA به پیروزی دیگری دست پیدا کرد.
تیم بسکتبال دالاس موریکس با بازی درخشان دیگری از ستاره اهل اسلوونی خود در لیگ NBA به پیروزی دیگری دست پیدا کرد.
مانوئل نویر، دروازه بان آلمانی بایرن مونیخ، از رکورد کلین شیت جان لوییجی بوفون در لیگ قهرمانان گذشت.
نکته مثبت پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ برتر، عملکرد درخشان خط دفاع و دروازه این تیم بوده است.
رقابت های کشتی جوانان قهرمانی جهان ۲۰۲۲ بلغارستان در حالی شب گذشته به پایان رسید که تیم های کشتی آزاد و فرنگی کشورمان رکوردی درخشان و کم نظیر از خود بر جای گذاشتند.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی رکورد درخشان خود را در ترکیب این تیم نیز استمرار بخشید.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، رکورد درخشان خود را در ترکیب این تیم نیز استمرار بخشید.
۲۲ اثر بالاتر از یک میلیارد، ۱۹ اثر از ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد، ۵۷ اثر بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون و ۱۱ اثر زیر ۱۰۰ میلیون به فروش رسیدند. اثری از منیر فرمانفرماییان ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون، تابلویی از فریده لاشایی دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون، تابلوی «سواران صبحگاه» رضا درخشانی دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون و مجسمه ژازه تباتبایی با عنوان «کجاست؟ آن‌قدر می‌گردم تا پیدا کنم» دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون چکش خوردند.
گران ترین اثر این حراجی به تابلوی نقاشی «روز و شب را می‌شمارم، روز و شب» اثر رضا درخشانی اختصاص داشت که در این دوره از حراج با دو اثر حضور داشت. تابلوی درخشانی با ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مقابل گران‌ترین‌ اثر حراجی سیزدهم به قیمت ۱۲ میلیارد تومان قرار می گیرد که متعلق به آیدین آغداشلو بود. آغداشلو در دوره قبل رکورد گرانقیمت‌ترین اثر به فروش رسیده در حراج را شکسته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ