اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان گفت: سال گذشته یک هزار و ۳۹۳ مرگ منتسب به آلودگی هوا در اصفهان ثبت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- استاد گروه خاک شناسی دانشگاه آزاداسلامی اصفهان گفت: نرخ فرونشست گردوغبار در حوضه آبریز تالاب بین المللی گاوخونی نسبت به سال ۱۳۹۷ پنج برابر شده است.
با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی مصوب سال ۱۴۰۱ به مدت دو سال متوقف شد و اصلاحیه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ لازم الاجرا است.
با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی مصوب سال ۱۴۰۱ به مدت دو سال متوقف شد و اصلاحیه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ لازم الاجرا است.
با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی مصوب سال ۱۴۰۱ به مدت دو سال متوقف شد و اصلاحیه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ لازم الاجرا است.
با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ماده ۵ قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی مصوب سال ۱۴۰۱ به مدت دو سال متوقف شد و اصلاحیه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ لازم الاجرا است.
نوروز سال ۱۳۹۳ برای جلوگیری از ایجاد آلودگی هوا، آلودگی صوتی و بصری و آسیب به بنا‌های تاریخی میدان نقش‌جهان، ورود و تردد وسایل نقلیه به این مکان تاریخی ممنوع شد، ولی با این حال همچنان معضل تردد موتورسیکلت در سطح میدان همچون سال‌های گذشته به قوت خود باقی مانده است. ایجاد سروصدا، خطر تصادف و آسیب به گردشگران و ایجاد فضای بصری نامناسب از جمله مشکلاتی است که تردد موتورسیکلت در این میدان تاریخی به وجود آورده است. از نهاد‌های زیربط از جمله شهرداری اصفهان، نیروی انتظامی و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که متولیان نگهداری از این میدان تاریخی هستند انتظار می‌رود برای حل مشکل تدابیر لازم را اتخاذ کنند.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اجرای ۱۹۳ طرح مشاغل خانگی در بخش کشاورزی استان گفت: این طرح‌ها در زمینه پرورش گل و گیاهان زینتی، توسعه گلخانه و سایر موارد است.
اصفهان- ۲۵ سال از تاریخ کلنگ زنی سد و تونل کوهرنگ سه می‌گذرد و این پروژه‌ انتقال آب که طبق قرارداد باید تا سال ۱۳۹۳ به بهره‌برداری می‌رسید پس از ربع قرن انتظار، همچنان بر زمین مانده است.
احتمالاً «علیرضا عنایتی» مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه به عنوان سفیر جدید تهران در ریاض معرفی شود. وی اردیبهشت ۱۳۹۳ عهده دار سفارت ایران در کویت بود و ابتدای سال ۱۳۹۸ به عنوان مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه منصوب شد. عنایتی پیش از این در مذاکرات بین ایران و عربستان در بغداد نیز نقش فعالی داشته است. گزینه دیگری که به عنوان سفیر احتمالی ایران در عربستان مطرح می‌شود، «ناصر کنعانی» سخنگوی فعلی وزارت امور خارجه است.
مسگرآباد تا همین چند سال پیش عنوان یکی از قدیمی‌ترین روستا‌های تهران را یدک می‌کشید. سال ۱۳۹۳ شهرداری وقت تصمیم می‌گیرد اینجا را به محدوده شهری وارد کند. بعد از چند سال کش و قوس مسگرآباد می‌شود بیست و یکمین محله منطقه ۱۵ با خانه‌ها، کوچه‌ها و خیابان‌هایی با بافت روستایی تمام‌عیار.
رومینگ ملی نخستین بار در خردادماه ۱۳۹۳ بین اپراتورهای رایتل، همراه اول و ایرانسل برقرار شد. هدف از اجرای طرح رومینگ ملی این بود که چنانچه در منطقه‌ای، سیم‌کارت مشترکان متعلق به یک اپراتور آنتن نداشت، آنها بتوانند از آنتن اپراتورهای دیگر که در آن منطقه پوشش دارند، استفاده کنند و بدین ترتیب از امکانات شبکه بهره‌مند گردند و ارتباطشان با دیگر مشترکان برقرار باشد.
قائم مقام صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی گفت: ۱۳۹ بنای تاریخی پس از مزایده واگذار شده است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از کاهش تعداد گودهای رها شده در شهر تهران طی ۱۵ ماه گذشته خبر داد و گفت: ۵۸ گود رهاشده از شهریور ماه ۱۴۰۰ تا دی ماه ۱۴۰۱ ایمن سازی شد.
عملیات اجرایی طرح پروژه تونل بهشت‌آباد پس از اطمینان‌سنجی توسط وزیر وقت نیرو و نظر مثبت مشاور بین‌المللی سومی به‌نام d۲ از کشور اتریش و مطالعات مجرب‌ترین مشاوران داخلی و بین‌المللی ازقبیل شرکت‌های کوئینه بلیه فرانسه، پویری سوئیس، رم آلمان، با اخذ مجوز‌های لازم از سال ۱۳۸۸ شروع و با ردیف اعتبار ملی در سال ۱۳۹۱ ادامه یافت؛ اما در ابتدای سال ۱۳۹۹ متوقف شده است.
سردار احمدرضا رادان" متولد ۱۳۴۲ که در فاصله سالهای ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۳ جانشین فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بود از امروز با حکم فرمانده معظم کل قوا، فرمانده‌کل انتظامی کشور شد.
اصفهان- مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از آزادسازی ۲۶۵ هکتار از اراضی دریاچه سد زاینده‌رود از سال ۱۳۹۴ تاکنون خبر داد.
هاشم کارگر در خصوص اعتبار کارت هوشمند ملی گفت: با توجه به اینکه صدور کارت‌های هوشمند ملی به صورت فراگیر از سال ۱۳۹۳ آغاز و تاریخ اعتبار آن هفت سال در نظر گرفته شده بود اکنون تاریخ انقضا و پایان اعتبار برخی از آن‌ها فرا رسیده است.
مشهد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ مرزی تایباد، موفق به کشف ۱۳۳ دستگاه تلفن همراه سرقتی شدند.
حداقل ۱۳۳ زخمی بر اثر درگیری‌های روز چهارشنبه میان معترضان و نیروهای امنیتی عراق گزارش شده است.
معاون تجارت و خدمات وزارت صمت گفت: از مجموع هزار و ۶۲۰ اتحادیه که در ابتدای امسال انتخابات آنها معوق شده بود، تا روز سه‌شنبه هزار و ۳۲۳ انتخابات برگزار شده است که در نوع خود بی‌نظیر است.
حالا در میان درگیری‌های فضای مجازی، فرشاد عباسی، عکاس خبری حوزه ورزشی با انتشار تصاویری از نذری دادن علی کریمی، در محرم سال ۱۳۹۳ به شکل تلویحی به حمایت از کاپیتان سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس پرداخته است. تصاویری که اکنون به شکل گسترده میان کاربران دست به دست می‌شوند.
اردبیل- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ۱۳۳ پروژه سامانه نوین آبیاری با هدف پوشش یک هزار و ۴۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان اردبیل اجرایی می‌شود.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!
شهید عبدالله اسکندری از جمله فرماندهان دوران دفاع مقدس است که با پایان آن و تجربه‌ای که آموخته بود با آغاز تحرکات داعش به عنوان مستشار نظامی به کشور سوریه رفت و در آن آنجا روز ششم خرداد ماه ۱۳۹۳ به همراه رزمندگان مقاومت اسلامی در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) و مقدسات مسلمانان پرداخت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ