وزیر خارجه مجارستان در سخنانی با اعلام احتمال سفر نخست وزیر کشورش به کی‌یف تصریح کرد: ارسال سلاح به اوکراین از سوی اروپایی‌ها روش مناسبی برای رسیدن به صلح نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجارستانی‌ها علیه جنگ در اوکراین و با اعلام درخواست خروج  از ناتو دست به تظاهرات زدند.
واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در سازمان ملل پیش از این در نشستی در سازمان ملل ارسال سلاح از ایران را اتهامی بی‌اساس خوانده و گفته بود که مجموعه صنعتی و نظامی روسیه می‌تواند بدون کمک گرفتن از دیگران به اهداف خود دست پیدا کند. این در حالی است که صنعت نظامی اوکراین از اساس وجود ندارد و از سوی صنعت غرب تامین می‌شود.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که اوکراین به مهمات بیشتری برای مقابله با روسیه نیاز دارد.
رئیس سازمان اطلاعات نظامی اوکراین با رد ادعاها درباره برنامه چین به منظور تامین تسلیحاتی روسیه، گفت که هیچ نشانه‌ای درباره این موضوع وجود ندارد.
تظاهرات اعتراضی گسترده ای در «رامشتاین» آلمان در مخالفت با ارسال سلاح از سوی محور غرب به اوکراین در حال برگزاری است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از کشورهای غربی خواست تا کمک نظامی بیشتری به اوکراین ارسال و تحویل سلاح به این کشور را تسریع کنند.
وزارت خارجه روسیه امروز در خصوص ارسال سلاح به اوکراین از سوی رژیم صهیونیستی هشدار داد.
وزارت خارجه چین اعلام کرد آمریکا عامل اصلی بحران اوکراین است و اگر واقعا این کشور به فکر مردم اوکراین است، ارسال سلاح به کی‌یف را متوقف کند.
دولت برلین دریافت درخواست رسمی از سوی آمریکا و اروپا برای ارسال سلاح به اوکراین را رد کرد.
ریاست جمهوری اوکراین، ارسال محموله های جدید تسلیحاتی از لیتوانی به این کشور را تائید کرد.
قطعنامه تمدید ارسال تسلیحات به اوکراین در سال ۲۰۲۳ توسط پارلمان ایتالیا تصویب شد.
مقامات آمریکا می‌گویند تداوم جنگ اوکراین و ارسال مداوم سلاحهای آمریکایی به اوکراین، موجب کاهش ذخایر انبارهای این کشور می‌شود و واشنگتن نمی‌تواند طبق برنامه تایوان را در برابر چین مسلح کند.
نیوریورک‌تایمز در گزارشی با اشاره به تعدد تسلیحات ارسالی به اوکراین از سوی غرب، نوشت که ارتش اکثر کشورهای عضو ناتو دیگر قادر به تامین سلاح برای کی‌یف نیستند.
یک سیاستمدار فرانسوی، ارسال تسلیحات نظامی به اوکراین از سوی غرب را عامل اصلی ادامه تنش ها در این کشور دانست.
سفیر روسیه در فلسطین اشغالی گفت که هرگونه ارسال سلاح توسط اسرائیل به اوکراین، از سوی مسکو اقدامی غیردوستانه تلقی خواهد شد.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد آمریکا با چشم پوشی از اقدامات اوکراین همچنان به پمپاژ سلاح به این کشور ادامه می دهد.
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما با روسیه همکاری دفاعی داریم اما بی تردید ارسال سلاح و پهپاد علیه اوکراین سیاست ما نیست.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به برخی ادعاهای مطرح شده در خصوص ارسال تسلیحات از جمله پهپادهای نظامی از سوی جمهوری اسلامی ایران جهت استفاده در جنگ اوکراین، این ادعاها را فاقد صحت دانست.
رئیس‌جمهور سابق روسیه به رژیم صهیونیستی نسبت به ارسال هر گونه تسلیحاتی به اوکراین هشدار داد.
طبق گزارش بخش آلمانی وبسایت «بیزنس اینسایدر» برلین به طور قابل توجهی از الزامات ناتو در حفظ ذخایر برای حداقل ۳۰ روز جنگ عقب است. گفته شده که این مشکل سال‌هاست شناسایی شده، زیرا مانور‌های نظامی دچار کمبود ذخایر بوده‌اند. این کمبود از زمان آغاز ارسال سلاح از سوی آلمان به همراه بسیاری دیگر از کشور‌های غربی به اوکراین تشدید شده است.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین امروز جمعه گفته از اینکه اسرائیل سلاحی برای کمک به آن کشور در جنگ با روسیه ارسال نکرده شوکه شده است. شبکه خبری راشاتوی نوشته که اشاره زلنسکی احتمالاً به فروش سامانه گنبد آهنین از سوی اسرائیل به قبرس است.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد برگزاری نشست شورای امنیت پیرامون ارسال سلاح از سوی غربی ها به اوکراین را خواستار شد.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد برگزاری نشست شورای امنیت پیرامون ارسال سلاح از سوی غربی ها به اوکراین را خواستار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ