گلر سابق پورتو در یک مصاحبه جالب از سرمربی پورتو خواسته تا آخر عمرش در این باشگاه بماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از مدعیان خرید باشگاه پرسپولیس خواسته های عجیب خود برای در اختیار گرفتن ای باشگاه را مطرح کرده است.
در یک آگهی که ۹ مرداد ۱۳۱۲ در روزنامه اطلاعات منتشر شده، تولید کننده داخلی سیگار گربه و طوطی نشان مصرف‌کنندگان را متوجه تولید کالای مشابه داخلی کرده و از آن‌ها خواسته که از نمونه داخلی مصرف‌کنند.
پاری سن ژرمن از یوونتوس برای ارائه پیشنهاد رسمی جهت خرید دوشان ولاهوویچ چند روز زمان خواسته است.
پیش از این عنوان شده بود که قرارداد امیر قلعه‌نویی با فدراسیون فوتبال ایران تا پایان جام ملت‌های آسیا خواهد بود و در صورت رضایت فدراسیون فوتبال از عملکرد این مربی، آن‌وقت امکان تمدید قرارداد تا جام جهانی برایش وجود خواهد داشت. قلعه‌نویی، ولی حالا چنین موضوعی را رد کرده و خواسته تا قراردادش تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ باشد
خواسته هواداران استقلال از جواد نکونام مشخص است: مماشات تحت هیچ شرایطی در این موارد قابل قبول نیست.
یک نظریه عجیب وجود دارد که آرتتا از گواردیولا خواسته برای دکلان رایس پیشنهاد بدهد تا بازار خرید این بازیکن داغ شود.
کنفدراسیون فوتبال آسیا مواردی از باشگاه‌های حاضر در فصل آینده لیگ قهرمانان خواسته که این مسئله پس از نزدیک دو ماه از سوی فدراسیون به اطلاع آنها رسیده است.
ویدیویی از یک جوان ایرانی که در حال نماز خواندن از میرسلیم در خواست کرد برای او دعا کند تا لندکروز بخرد را ببینید.
یک نماینده مجلس در صحبت‌های عجیب از دولت خواست ارز در دست مردم را جمع و به جای آن به مردم پول ایرانی بدهد.
تصویر بنر اداره میراث فرهنگی و گردشگری مرودشت در استان فارس در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده که ظاهرا از شهروندان خواسته شده با توجه به این تاریخچه، حجاب خود را رعایت کنند.
مرد میانسال ادامه داد: هنگامی که خواستم از بیمارستان ترخیص شوم، بیمارستان، پای قطع شده خودم را به من تحویل داد تا آن را دفن کنم! اما آنقدر عصبی و ناراحت بودم که در مسیر حرکت پا را به سطل زباله‌ای در محله طرشت پرتاب کردم و به سمت خانه آمدم!!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ برای دیدارهای سرخپوشان گفت: بارها از باشگاه خواسته ام که در این مورد با مسئولان سازمان لیگ صحبت کنند اما ثمری نداشته است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ برای دیدارهای سرخپوشان گفت: بارها از باشگاه خواسته ام که در این مورد با مسئولان سازمان لیگ صحبت کنند اما ثمری نداشته است.
رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به مدیران عامل ۱۶ باشگاه لیگ برتری ضمن معرفی شرکت خارجی VAR و نماینده این شرکت در ایران، از باشگاه‌ها خواسته است نسبت به تامین اعتبار این تکنولوژی اقدام کنند!
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس حاضر به کوتاه آمدن از خواسته خود برای ترک ایران نیست.
گزارشگر بازی ایران و انگلیس ساعتی بعد از این مسابقه تحلیلی عجیب از شکست شاگردان کی‌روش داشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال امارات از بازیکنانش خواست در بازی تدارکاتی با آرژانتین، به «لیونل مسی» دست نزنند!
مورد عجیب فیروز در آبادان؛ هر ۵تعویض با خواست بازیکنان!
هافبک عراقی تراکتور از نایب‌رییس فدراسیون فوتبال این کشور خواست دیگر او را به تیم ملی دعوت نکنند.
نخست وزیر یونان از مردم کشورش خواست قبض برق و حامل های انرژی را برای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بفرستند.
جالب‌ترین مورد مربوط به شکایتی است که یک شخصی یک دستگاه بی‌ام‌و از باشگاه پرسپولیس خواسته! فردی به‌نام یحیی خواجه، این خودرو بی‌ام‌و را مطالبه کرده
وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در دستورالعمل تازه‌ای از گردشگران خارجی خواست تا درصورت جدی شدن رابطه‌شان با ساکنان کرانه باختری، مراتب را به این وزارت اطلاع دهند.
انتظار می‌رفت به سرعت با واکنش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان مواجه شود که به نوعی متولی اجرای سیاست‌های وضع شده کشور درباره کرونا و بیماری کووید ۱۹ است، اما این گونه نشد تا در نهایت عصر امروز، سرپرست اداره روابط عمومی وزارت بهداشت سکوتش را بشکند و تاکید کند که کرونا تمام نشده و نباید ماسک را برداشت.
این خواسته بسیاری از چهره های سرشناس و معتبر فوتبال ایران است و قاعدتا ضرورت دارد بدون مراجعه افراد به سازمان لیگ، و بدون تبعیض همه اطلاعات مربوطه در اختیار افکار عمومی قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ