ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال، هنگام استقرار در جایگاه ویژه با درخواست هواداران تیمش برای سلفی مواجه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامان نریمان جهان که اولین پاس گل لیگ بیست و سوم را به نام خود ثبت کرد، امیدوار است در کنار بازیکنان جوان پیکان فصل متفاوتی را برای این تیم رقم بزنند.
احتمال جانشینی مهدی طارمی به جای روملو لوکاکو در اینتر سوژه اصلی رسانه ورزشی کشور ایتالیا شده است.
رضا درویش اعلام کرد که کریم باقری در ترکیب فصل آینده نیمکت سرخپوشان جایی ندارد و سیدجلال حسینی مربی این تیم خواهد شد.
در ابتدای جلسه وکیل اولیای دم به دفاع پرداخت و گفت: متهمان سکوت کرده‌اند تا مشخص نشود کدام یک قاتل اصلی است. در این سال‌ها ۴ متهم رضایت پدر قربانی را جلب کرده‌اند. مادر قربانی نیز به متهمان ردیف دوم تا چهارم رضایت داده، اما برای هادی که متهم ردیف اول است قصاص خواسته و اعلام کرده حاضر به گذشت نیست.
مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران از ساخت پارکینگ در کنار بیمارستان آتیه خبر داد.
ویزر امور خارجه گفت: در کنار باز بودن مسیر دیپلماتیک برای رفع تحریم‌های ظالمانه، وزارت امور خارجه همچنان به صورت جدی مسیر خنثی سازی تحریم‌ها را دنبال خواهد کرد.
ویزر امور خارجه گفت: در کنار باز بودن مسیر دیپلماتیک برای رفع تحریم‌های ظالمانه، وزارت امور خارجه همچنان به صورت جدی مسیر خنثی سازی تحریم‌ها را دنبال خواهد کرد.
ریکاردو ساپینتو دردربی هم در کنار خط پر جنب و جوش بود و ایضا به تصمیمات داور معترض بود، به خصوص جایی که توپ به دست ولسیانی خورد.
دردسر مرگ معمایی مرد جوان کنار بخاری/ راز جسد سوخته در بیابان‌های دماوند کشف شد/ بازگشت به خط قصاص بعد از بی‌گناهی در جنایت خونین/ قتل آتشین پسرک در هلهله عروسی روستا/ جولان مسلحانه ۲ مرد در نقش مأمور اطلاعاتی/ اعتراف به قتل همسر در جنوب تهران/ دخترک ۳ ساله در دام مرگبار زن
با وجود شروع تمرینات تیم ملی هندبال، فعلا وضعیت مربیان ایرانی که قرار است در کنار وسلین فعالیت کنند، مشخص نیست.
پیش‌بینی می‌شود قسمت بعدی به زودی در ۲۴ آوریل از راه برسد؛ جایی که یک بخش ۴۰ درجه با دیدن مریخ، زهره، اورانوس و عطارد در کنار هم قرار می‌گیرد.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید تمام توان تیم این است که در بازی با فولاد خوزستان بدون اشتباه ظاهر شوند.
شاید فکر کنید همه جای خانه را تمیز کرده اید و گوشه و کنار خانه برق می‌زند. اما وقتش رسیده دوباره فکر کنید، زیرا حتما این سه فضا را فراموش کرده اید. البته، فقط نباید تا موقع خانه تکانی صبر کرد. شما باید هر چند وقت یکبار این فضا‌هایی که در ادامه نام می‌بریم را تمیز کنید.
زهرا فدایی، دختر آخرین کدخدای پونک می‌گوید: «فرمانفرما در آن زمان چند هکتار زمین را رایگان در اختیار اهالی پونک گذاشت تا در آن حسینیه، مدرسه، گرمابه و بوستان بسازنند. اسفند ۱۳۶۵ گرمابه با کمک اهالی با نام تعاون ساخته شد.
شورای نگهبان در بیانیه‌ای گفت: دشمنان خوب می‌دانند که تلاش‌هایشان راه به جایی نخواهد برد و این بار نیز اراده‌شان محقق نشد و در کنار زدن ملت ایران از مسیر انقلاب اسلامی ناکام ماندند.
شورای نگهبان در بیانیه‌ای گفت: دشمنان خوب می‌دانند که تلاش‌هایشان راه به جایی نخواهد برد و این بار نیز اراده‌شان محقق نشد و در کنار زدن ملت ایران از مسیر انقلاب اسلامی ناکام ماندند.
مهاجم گابنی چلسی از لیست این تیم برای مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشته شد.
حمید مطهری اعلام کرد که چند بازیکن را به دلیل نمایش ضعیف از تیمش کنار خواهد گذاشت.
کانر کودی مدافع تیم ملی انگلیس می گوید که بابت انتقادات از خط دفاعی سه شیرها آزرده خاطر شده است.
در کنار مهرداد بذرپاش، نام افرادی مانند علی نیکزاد، سعید محمد، مسعود میرکاظمی و سیدمهدی هاشمی نیز مطرح شده است.
این جنایت وحشتناک صبح روز پنج‌شنبه گذشته زمانی در بولوار مجیدیه مشهد رقم خورد که زن ۳۶ ساله بعد از ۱۰ سال زندگی مشترک، به این نتیجه رسید که دیگر ادامه این زندگی برایش امکان پذیر نیست، به همین دلیل مسیر قانونی را برای طلاق در پیش گرفت تا از «محمد» جدا شود.
مصطفی آجورلو مدیرعاملی باشگاه استقلال در حالی و در اتفاقی غیرمنتظره جای خود را به علی فتح‌الله زاده داد که به نظر می‌رسد این تغییر ناگهانی ریشه در مشکلات و چالش‌های مدیریتی این باشگاه داشته است.
پائولو دیبالا که نامش در فهرست یازده نفره رم برای بازی امشب با آتالانتا دیده می‌شد در جریان گرم کردن تیم رم از ترکیب کنار گذاشته شد تا نمانیا ماتیچ به جای او بازی کند.
نساجی: اگر جای تیمی را تنگ کرده‌ایم، از لیگ کنار بکشیم!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ