ریکاردو ساپینتو یازده بازیکن خود برای پیروزی مقابل گل‌گهر را به صف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجمان استقلال برای رسیدن به ترکیب اصلی یک رقابت واقعی را در تمرینات این تیم شروع کرده اند.
مدیران کنونی باشگاه استقلال رویایی در سر دارند که خاطرات مدیران اسبق است؛ حضور پرتعداد بازیکنان جوان با استعداد در ترکیب آبی‌پوشان.
بازی کردن محمدحسین مرادمند و صالح حردانی در ترکیب اصلی استقلال اتفاقی نبود که چند روز پیش هواداران این تیم منتظرش باشند.
کاپیتان دوم استقلال در سفر به رفسنجان استقلال را همراهی نکرد و جای خود را در ترکیب بازی امروز به زبیر نیک نفس خواهد داد.
استقلال در 4 هفته پایانی برای تکرار قهرمانی بازی های سختی پیش رو دارد اما کاملا به این اتفاق امیدوار است و شاید این سخت تر از 8 امتیازی نبود که از صدرنشین عقب افتاد و جبران کرد.
سرمربی سرخ‌ها با ادعای این موضوع که سه امتیاز جدال با مس کرمان نیز از اهمیت بالایی در کورس قهرمانی برخوردار است از تغییرات ترکیب استقبال نکرد.
ستاره‌های مشهور ترکیب فولاد نیز نتوانستند مانع شکست این تیم در بازی با استقلال شوند.
بی دلیل نبود که در ابتدای فصل جواد نکونام تاکید زیادی برای جذب دوباره آرش رضاوند داشت، اما ریکاردو ساپینتو که هیچ شناختی از بازیکنان استقلال نداشت، در نهایت به این نتیجه رسید این بازیکن را حفظ و از او در ترکیب تیم بهره ببرد و بدون شک امروز از اتخاذ این تصمیم خرسند است. بازیکنی که بدون ادعاست و در منطقه پشتیبانی به خوبی بازی می‌کند و حتی اگر لازم باشد دعوا هم می‌کند.
بازگشت علیرضا رضایی به ترکیب استقلال با اتفاقات خوبی برای این دروازه بان جوان همراه نبود.
استقلال در حالی برای بازی با سپاهان در هفته نخست دور برگشت راهی اصفهان شد که بازیکن جدیدی به ترکیب اضافه نکرد.
دروازه بان جوان استقلال در جام حذفی هم فرصت حضور در ترکیب را پیدا نکرد.
دروازه بان جوان استقلال در جام حذفی هم فرصت حضور در ترکیب را پیدا نکرد.
در واقع هنگامی که اسدی تلاش داشت با یک پاس پشت مدافعان همبازی خود را صاحب موقعیت گلزنی کند این حردانی بود که دفع ناقصش توپ را به قنبری رساند و بدین ترتیب گل مردود نیست.
محمد ربیعی در حالی ترکیب تیمش مقابل استقلال را اعلام کرده است که به نظر می‌رسد رویکردی دفاعی برای بازی نداشته باشد.
آرمان رمضانی مهاجم بلند قامت استقلال که هفته های طولانی به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر قادر به همراهی تیمش نبود، در بازی دربی آماده بازگشت به ترکیب شد.
کالین با بیان اینکه صحنه سیاسی در منطقه خلیج فارس کاملا تغییر یافته است و ما از آن استقبال می‌کنیم، گفت: ائتلاف عربستان، امارات و مصر تنها علیه قطر نبود بلکه علیه ترکیه هم بود، متاسفانه در این مرحله فرصت‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بسیاری را از دست دادیم، اما وضعیت اکنون در حال تغییر است.
قایدی به شدت در هنگام خروج از زمین ناراحت بود و مشخص نبود این ناراحتی بابت تعویض شدنش است یا اینکه نتوانسته در مدت زمان ۵۸ دقیقه حضورش درون ترکیب استقلال اقدام مثبتی برای پیروزی تیمش و یا گلزنی خودش انجام بدهد.
تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته دهم مقابل آلومینیوم به میدان رفت که همچنان از برخی نفرات در ترکیب این تیم خبری نبود.
تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته دهم مقابل آلومینیوم به میدان رفت که همچنان از برخی نفرات در ترکیب این تیم خبری نبود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ذوب آهن تنها تیم بدون شکست این فصل است گفت: آبی پوشان می‌توانند با یک بازی خوب این رکورد را بشکنند.
در آخرین بازی استقلال ساپینتو از صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در ترکیب ثابت این تیم بهره نبرد در حالی که هر دو بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
وریا غفوری در اردوی ترکیه هم با فولادی‌ها نبود و از بقیه بازیکنان کمی عقبتر است. البته او به صورت انفرادی تمرین می‌کرد، اما بهرحال جواد از حدود دقیقه ۷۰ به کاپیتان سابق استقلال بازی داد.
استقلال در بازی با هوادار با ترکیبی پای به زمین مسابقه گذاشت که به نظر می‌رسد ارنج اصلی تیم در دیدار با سپاهان نیز خواهد بود.
استقلال در بازی با هوادار با ترکیبی پای به زمین مسابقه گذاشت که به نظر می رسد ارنج اصلی تیم در دیدار با سپاهان نیز خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ