با نظر بیژن مقانلو، قهرمان نوجوانان آسیا و جهان در وزن چهارم برای تیم ملی در رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان به میدان می رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون جودو گفت: سجادی فردی بسیار متین، متواضع و پرکار بود اما شاید کابینه‌اش آسیبی جدی به او زد، امیدواریم دوستان سیاسی این اجازه را بدهند هاشمی خودش اعضای کابینه و معاونت‌هایش را انتخاب کند.
در متن حکم رییس جمهور برای محسن رضایی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و با توجه به اهمیت اجرای منویات مقام معظم رهبری در رابطه با موقعیت جدید شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منصوب می‌شوید.
متن حکم رئیس‌جمهور در انتصاب محسن رضایی به عنوان دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منتشر شد.
متن حکم رئیس‌جمهور در انتصاب محسن رضایی به عنوان دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منتشر شد.
متین رضایی در حالی در یک وزن شلوغ و پرمدعی به مدال برنز جهان رسید که تا یک هفته قبل از اعزام قرار نبود در این رویداد حاضر شود.
متین رضایی بعد از شکست 4 رقیب خود در وزن 68- کیلوگرم، در نیمه نهایی نتوانست از پس حریف قدرتمند انگلیسی بربیاید و برنز گرفت.
تکواندوکار جوان ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان برابر رقیب صاحب نام انگلیسی خود شکست خورد و به مدال برنز بسنده کرد.
نماینده ایران در بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان با برتری مقابل رقبای خود به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و مدال برنز خود را قطعی کرد.
ملی پوش تکواندوی ایران با برتری مقابل «ژیائو» حریف چینی خود در رقابت های قهرمانی جهان باکو 2023، مدال برنز خود را قطعی کرد.
متین رضایی به مرحله یک چهارم نهایی وزن 68- کیلوگرم مسابقات جهانی تکواندو صعود کرد.
ملی‌پوش وزن 68- کیلوگرم تکواندوی ایران به دور دوم رقابت‌های قهرمانی جهان راه یافت.
متین رضایی در وزن 68- کیلوگرم نماینده تکواندوی ایران در رقابت های جهانی باکو خواهد بود.
شلیک با تفنگ ساچمه‌ای بدون خان به متین از هر دو طرف، روبه‌رو و پشت سر، اتفاق افتاده و در روز حادثه یکی از بیمارستان‌های ساری هم به او که غرق خون و ساچمه بوده خدمات پزشکی ارائه نکرده است. سید‌متین حالا تصمیم گرفته با طرح شکایتی در دستگاه قضائی، بخشی از صدمات واردشده به جسم و روانش را جبران کند.
حسینی متین درباره پشت پرده شبکه‌ تبهکارانی که این اثر را به انگلیس قاچاق کرده‌اند گفت: قاچاق اشیای عتیقه و آثار باستانی از داخل کشور به خارج بویژه اروپا داستان بسیار طولانی و غم انگیزی است. متاسفانه قاچاقچیان آثار باستانی، هم در قالب انفرادی و هم در قالب شبکه‌های بین المللی فعالند.
وزارت میراث فرهنگی در خبری پاسخ حجت الاسلام حمید رسایی عضو جبهه پایداری را داد و نوشت: انتشار ویدئویی از بیستون باعث ایجاد سوءتفاهم در افکار عمومی مردم متدین کرمانشاه شده است.
این وکیل اشاره می‌کند: مسئولین کشور به‌جای پرداختن به حاشیه به فکر یک کارنامه مثبت و رضایت مردم باشند، هنوز در بخش‌هایی از کشور استاندارد لازم برای برخورداری مردم از خدمات سلامت را نداریم. آقای وزیر باید مسائلی مثل این را حل کنند که مردم شهر‌هایی برای درمان باید کیلومتر‌ها طی کنند و، چون جای خواب ندارند، مجبور می‌شود جلوی بیمارستان چادر بزنند. پس به دنبال محرومیت‌زدایی بهداشتی و ارتقای علم دانشگاه‌ها باشند و به متن بپردازند.
متن تفاهمنامه مدیریت پیشین باشگاه استقلال با کاوه رضایی که باعث فسخ قرارداد یکطرفه وی با تراکتور شده فاش شد.
اشتباه مهلک علیرضا رضایی کافی بود تا معین عباسیان در اولین بازی ثابت خود برای مس به گل برسد.
ناهید کیانی و متین رضایی، دو تکواندوکار ایران در روز پنجم مسابقات جهانی استارت امیدوار کننده ای داشتند.
وزارت امور خارجه انگلیس، مهدی حسینی متین، کاردار ایران در لندن را به دلیل آن‌چه «سرکوب اعتراضات در ایران» خوانده شده به درخواست وزیر امور خارجه این کشور احضار کرد.
امیرعبداللهیان گفت: ما مذاکره را برای مذاکره نخواستیم بلکه برای دستیابی به نتیجه رضایت بخش و ملموس می‌خواهیم. جمهوری اسلامی ایران در کنار تلاش متین، قوی و فعال دیپلماتیک برای لغو تحریم‌های غیرقانونی، همزمان برنامه مؤثری برای خنثی‌سازی تحریم‌ها در راستای توسعه پایدار سیاسی و اقتصادی در اختیار دارد.
تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان با برتری مقابل همه رقبای خود مدال طلای قهرمانی جهان را کسب کرد.
متین رضایی، تکواندوکار نوجوان کشورمان، موفق شد که عنوان قهرمانی وزن منفی 63 کیلوگرم تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان را به دست بیاورد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در توصیه بعدی، امامان جمعه را به سلوک مردمی یعنی حضور در بین مردم و گفتگو با آنان توصیه کردند و افزودند: صِرفِ رفتن بین مردم کار مهمی است بنابراین از مردم فاصله نگیرید و ارتباطات خود را به یک گروه خاص محدود نکنید،

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ