داده‌های اداره کل آمار عربستان سعودی نشان می‌دهد که شاخص قیمت مصرف کننده (نرخ تورم) در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نسبت به ژوئیه ۲۰۲۱ به میزان ۲.۷ درصد افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ۹۹.۷ درصد از عرصه‌های ملی، قریب به ۱۳۳ میلیون هکتار از پهنه‌های ملی کشور حدنگاری و منتج به صدور سند شده است.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون گفت: در دولت سیزدهم برای نزدیک به ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات از سوی این صندوق ضمانت نامه صادر شد که نسبت به قبل رشد ۵۹ درصدی را تجربه کرد.
مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک رفاه کارگران برگزار و صورت‌های مالی این بانک به تایید و تصویب مجمع رسید.
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی گفت: با ۴۸ درصد رشد در حوزه تولید ناوگان باری در دولت سیزدهم توانستیم اقدامات مهمی انجام دهیم و فروش بلیت‌های ترکیبی قطار کربلا از یک‌شنبه ۱۰ صبح آغاز می‌شود.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با گردوخاک از شنبه تا سه‌شنبه (۲۴ تا ۲۷ تیر) خبر داد.
بندرعباس - مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان از رشد ۲۲ درصدی تولید برق توسط این نیروگاه در ۱۷ روز ابتدایی فصل تابستان خبر داد.
بندرعباس - مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان از رشد ۲۲ درصدی تولید برق توسط این نیروگاه در ۱۷ روز ابتدایی فصل تابستان خبر داد.
رئیس کمیته ایمنی شورای شهر گفت: سالیانه حریق درون ساختمانی با رشد ۲۷ صدم درصدی مواجه است همچنین طی ۱۰ سال اخیر نیز شاهد رشد سالانه یک و دو دهم درصدی حریق بیرون از ساختمان‌ها بوده‌ایم.
شاخص کل بورس دوشنبه ۱۵ هزار و ۴۶۸ واحد رشد کرد و به عدد یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۳۷۱ واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز امروز ۳ هزار و ۸۳۷ واحد رشد کرد و به عدد ۷۵۲ هزار و ۴۴۱ واحد رسید. امروز در آخرین روز معاملاتی هفته بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
با توجه به اینکه دستمزد فقط ۲۷ درصد رشد کرد، در سال ۱۴۰۲ مشوقی که بتواند نیروی کار را برای ورود به بازار ترغیب کند وجود ندارد و بار دیگر بنگاه‌های اقتصادی با معضل کمبود نیرو مواجه خواهند شد.
بررسی جزئیات تولید محصولات معدنی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ حکایت از رشد ۱ تا ۲۷ درصدی این محصولات دارد.
مرکز آمار کمیسیون اروپا، مجموع مبادلات تجاری ایران و ۲۷ عضو اتحادیه اروپا را در نخستین ماه سال جاری میلادی ۴۰۱ میلیون یورو اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه ۲۰۲۲ رشد ۵ درصدی داشته است.
به گفته وزیر بهداشت، از آغاز سال جدید تاکنون مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی رشد ۵۹ درصدی داشته و حدود ۲۷ هزار پزشک متخصص و ۴ هزار و ۵۰۰ پزشک فوق تخصص در این ایام مشغول به فعالیتند که این آمار، فقط مربوط به ۶۶۴ بیمارستان دانشگاهی است و حال آن که مجموعا هزار و ۶۶ بیمارستان در ایام نوروز و تعطیلات آماده خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به مردم هستند.
به دنبال گشایش های ارزی انجام شده، از صبح امروز شنبه ۲۷ اسفندماه تا ساعت ۱۵:۳۰ عصر در تالار دوم مرکز مبادله ارز و طلای ایران معادل ۴۸۰ میلیون دلار عرضه انجام شده است.
مدیرکل دفتر آفریقای سازمان توسعه تجارت گفت: طی ۱۰ ماهه امسال بیش از ۲۷ میلیارد دلار به کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی صادرات داشتیم که بیانگر رشد ۲۶ درصدی نسبت به پارسال است.
سخنگوی دولت گفت: با توجه به کسری بودجه‌ای که دولت گذشته با آن مواجه بود، رشد اقتصادی پایین، صادرات حداقلی و درآمد مالی پایین بوده است و از طرفی خلق پول صورت می‌گرفت؛ ماهی ۲۷ میلیارد تومان هزینه وجود داشت اما پول نداشتیم.
بورس امروز توانست با رشد بیش از دو درصدی شاخص کل و سه درصدی شاخص هم‌وزن همراه شود. بورس فردا چگونه خواهد بود؟ آیا به کانال یک میلیون و ۷۰۰ واحدی خواهد رسید؟
۲.۳ میلیون تن کود یارانه‌ای تاکنون برای تولید محصولات اساسی و اجرای الگوی کشت در اختیار کشاورزان قرار گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد رشد نشان می‌دهد.
بورس تهران بر خلاف انتظار در هفته‌ای نیمه تعطیل نوسانات زیادی را به خود دید. به این صورت که با افت ۲۷ هزار واحدی در یک روز و جبران این افت با رشد‌های ۶ هزار واحدی در روز دوشنبه و رشد بیش از ۱۲ هزار واحدی در روز چهارشبنه کار هفته نیمه تعطیل همراه با قطع اینترنت به پایان برد. این هفته بازار چگونه خواهد بود؟
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: در راستای اجرای فرامین هشت‌گانه رییس جمهوری، رشد ۵۱ درصدی تولید کامل در این مجموعه از ابتدای امسال تا ۲۷ شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته محقق شده است.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد ابر‌های همرفتی همراه با رخداد رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و احتمال گردوخاک، در نقاط مستعد ریزش تگرگ به‌ویژه در ساعات بعدازظهر طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۲۷ و ۲۸ شهریور) درجنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان خبر داد.
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به افزایش تولید گندم به ۱۱ میلیون تن از رشد ۲۷ درصدی تولید برنج و همچنین رشد ۲۰ درصدی تولید جو خبر داد.
سخنگوی گمرک از تجارت غیرنفتی ۲۷ میلیون تنی ایران با ۱۵ کشور همسایه به ارزش ۱۶.۹ میلیارد دلار، در چهار ماهه نخست امسال خبر داد.
مدت هاست که برای مشمولان سهام عدالت فرقی نمیکند که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده باشند یا غیرمستقیم، در هر صورت هردو گروه امکان فروش سهام خود را ندارند. مستقیم ها به دلیل شرایط بازار و غیرمستقیم ها به دلیل تعلیق شدن نماد شرکت ها. موضوعی که به گفته سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت انتظار میرود تا پایان سال جاری تعیین تکلیف شود.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه اعلام کرده که پتروشیمی‌های گازی مشمول مالیات صادرات شدند. به گفته کارشناس‌های بورسی این موضوع می‌تواند تاثیر منفی روی معاملات بورسی بگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ