سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران گفت: از ظرفیت های شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) برای تحقق اهداف قرارگاه جهادی تأمین مسکن شهرداری تهران استفاده خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر ایران در گینه گفت: تلاش خواهیم کرد از مجموع توانایی های کشور در تولیدات کشاورزی و صنایع تبدیلی مخصوصا دانش فنی و مهندسی و شرکت های دانش بنیان که توانایی بالایی است در آفریقا استفاده شود
معاون گردشگری به استفاده از ظرفیت فرابورس و حمایت خیرین در ارتقای وضع موجود سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی اشاره کرد و گفت: می توان برای کسب حمایت های مردمی اعلام عمومی کرد.
ارومیه- وزیر راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: باید زمینه توسعه و استفاده کشورهای همسایه از ظرفیت ترانزیتی بسرعت فراهم شود.
رشت- سرپرست فرمانداری رشت برلزوم استفاده از ظرفیت رسانه ها در حوزه جوانی جمعیت تاکید کرد و گفت: برای دستیابی به اهداف نیازمند ایجاد نهضت اطلاع رسانی در راستای آگاه سازی مردم هستیم.
رشت- سرپرست فرمانداری رشت برلزوم استفاده از ظرفیت رسانه ها در حوزه جوانی جمعیت تاکید کرد و گفت:برای دستیابی به اهداف نیازمند ایجاده نهضت اطلاع رسانی در راستای آگاه سازی مردم هستیم.
چابهار- نخست وزیر پاکستان با تأکید بر تقویت روابط دو کشور ایران و پاکستان در همه بخش ها گفت: برای برقراری امنیت در مرزهای دو کشورها از همه ظرفیت های استفاده می شود.
استفاده از ابزار‌های تامین مالی از بازار سرمایه نقش مهمی در جذب نقدینگی به سمت پروژه‌های تولیدی دارد. معمولاً به دلیل عدم آشنایی مدیران پروژه­های کشور از ظرفیت‌های تأمین مالی بازار سرمایه در کشور استفاده نمی‌شود.
تایباد ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: از ظرفیت شیعه و سنی در راستای تبیین ترویج فرهنگ مقاومت و ایستادگی و زنده نگهداشتن آرمان های فلسطین استفاده می شود.
رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با اشاره به آیین نامه حمایت از نخبگان گفت: بناست بر اساس این آئین نامه از حداکثر ظرفیت نخبگان بهره ببریم.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: در قانون اساسی ظرفیت بالایی برای استفاده از تشکل‌های مردم نهاد وجود دارد.
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر از استقبال هواداران دو تیم محبوب پایتخت از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
دکتر رحیم طاهری از استقبال هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر از استقبال هواداران دو تیم محبوب پایتخت (استقلال و پرسپولیس) از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
در وضعیت فعلی کشور که زمان احداث پالایشگاه در کشور بالاست، همکاری در پالایشگاه های فراسرزمینی در کشورهای دوست می تواند گزینه مناسبی باشد. می توانیم از طریق استفاده از تأسیسات پالایشگاهی دیگر کشورها با بازسازی و فعال کردن همه ظرفیت پالایشگاه فراسرزمینی کشور هدف، به تبدیل نفت خام خود به فرآورده ها اقدام کنیم و ارزش افزوده بیشتری نسبت به فروش نفت خام به دست بیاوریم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش، با بیان اینکه در بحث ارتقای رزمی به ظرفیت‌های داخلی توجه داریم، گفت: آمادگی کامل خود را برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های سواحل مکران اعلام می‌کنیم.
رئیس مجلس بر تدوین سیاست های موثر برای رفع مشکلات تهران توسط دستگاه های مختلف تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی که آمادگی دارد در بسیاری عرصه ها نقش آفرینی کند استفاده کرد.
رئیس مجلس بر تدوین سیاست های موثر برای رفع مشکلات تهران توسط دستگاه های مختلف تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی که آمادگی دارد در بسیاری عرصه ها نقش آفرینی کند استفاده کرد.
رئیس مجلس بر تدوین سیاست های موثر برای رفع مشکلات تهران توسط دستگاه های مختلف تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی که آمادگی دارد در بسیاری عرصه ها نقش آفرینی کند استفاده کرد.
رئیس شورای شهر تهران امروز درحاشیه افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری  از غرفه گروه بهمن بازدید کرد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، بر اهمیت اجرای پروژه‌های بزرگ شهری با استفاده از ظرفیت معاونت مالی و اقتصاد شهری تاکید کرد.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست بر استفاده این سازمان از تمام ظرفیت های قانونی برای اجرای قانون هوای پاک تاکید کرد.
با همکاری شبکه تبادل فناوری، در قالب تفاهم نامه ای از ظرفیت فناوری‌نانو در توسعه‎ پتروشیمی استفاده می‌شود.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: شرکت‌های بزرگ با جلب اعتماد مردم می‌توانند سرمایه های سرگردان در سطح جامعه را جمع آوری کنند و در مسیر اجرای پروژه های توسعه کشور گام بردارند.
تاکید مسئولان استان اصفهان بر استفاده از ظرفیت های گروه بهمن

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ