پرسپولیس در تبریز خوب شروع کرد و بهتر تمام کردتا امیدها را برای قهرمانی در دل هوادارانش زنده کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه برای بررسی این دیدار حساس می‌توان جنبه‌های مختلف را زیر ذره‌بین برد، ولی شاید تازه‌ترین و تا حدودی، جذاب‌ترین آن‌ها مربوط به تقابل هم‌تیمی‌های سابق است. تراکتور به‌عنوان میزبان این مسابقه که روز بدی را در هفته نخست سپری کرده پنج بازیکن در ترکیب دارد که همگی سابقه حضور در پرسپولیس را داشته و هرکدام با سناریویی منحصربه‌فرد از جمع سرخ‌پوشان تهرانی جدا شده‌اند
مصاف حسن یزدانی و دیوید تیلور در وزن ۸۶ کیلوگرم همچنان با اختلاف، به سود کشتی‌گیر آمریکایی است، اما شاید جالب باشد که بدانید تیلور به یک حریف هموطن هشت بار باخته و تنها یک بار به برد رسیده است.
در صورت برد استقلال در بازی روز چهارشنبه دربی در ماه‌های پیش رو و حتی شاید پیش از شروع لیگ برتر در قالب سوپر جام تکرار شود.
در صورت برد استقلال در بازی روز چهارشنبه دربی در ماه های پیش رو و حتی شاید پیش از شروع لیگ برتر در قالب سوپر جام تکرار شود.
شاید این بازی یکی از مهمترین بازی های تاریخ باشگاهی دو تیم بزرگ پایتخت ایران باشد، نبردی که خیلی‌ها در آن تشنه برد هستند.
علیرضا بیرانوند قبل از سفر به قائمشهر در یک برنامه خیرخواهانه به دیدار جمعی از کودکان بی سرپرست رفت و ساعات شادی را کنار آنها سپری کرد.
فرانک لمپارد معتقد است فردا برابر یک آرسنال باانگیزه و زخمی قرار خواهند گرفت ولی می توانند کار را برای این تیم سخت کرده و پیروز شوند.
بزرگ‌ترین برد هفته بیست‌وهفتم و شاید کل لیگ بیست‌ودوم را پرسپولیس با تک‌گل عیسی آل‌کثیر مقابل استقلال کسب کرد.
شاید آخرین نفری که تصور می‌شد از صداوسیما به کشورهای دیگر مهاجرت کند کامران نجف‌زاده باشد. او که با روزنامه‌نگاری در رسانه‌های ورزشی وارد مطبوعات شد، با تهیه گزارش‌های انتقادی‌اش در اخبار صداوسیما به شهرت رسید. سپس او با حضور در اخبار شبانگاهی «20:30» و تولید مطالب ضدغرب‌اش تولید و محتوای برنامه‌اش را به سمت و سوی دیگری برد.
شمس آذر قزوین با کسب یک برد پر گل فاصله اش با دیگر رقبا را حفظ و شاید صعود خود را به لیگ برتر قطعی کرد.
پیش از دیدار با فولاد در خوزستان همه آمارها علیه سپاهان بود و شاید جایگاه این تیم را هم در صدر به خطر می‌انداخت اما مورایس به خوبی از این بزرخ خارج شد.
کاموف ۵۲ با پروانه‌های اصلی خاصش و بیشینه وزن برخاست ۱۲ تن می‌تواند به حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت برسد و ۴۶۰ کیلومتر برد عملیاتی دارد. این پرنده تهاجمی یک توپ ۳۰ میلی‌متری مجهز است و میزان قابل توجهی سلاح در زیر چهار جایگاه نصب شده زیر بالچه‌هایش حمل می‌کند.
شاید یکی از مهمترین داربی های پایتخت در اواخر دهه شصت برگزار شد، نبردی که استقلال نباخت ولی پرسپولیس برد.
مدافع پرسپولیس با تمجید از عملکرد تیمش مقابل گل گهر، از این برد به عنوان یکی پیروزی دلچسب یاد کرد.
شاید یکی از مهم‌ترین نکته‌های مصاحبه عصرگاهی رئیس فدراسیون فوتبال، پیش قدم شدن او برای پایان اختلافات با صدا و سیما باشد.
علیرضا فغانی هم چنان در دوحه بسر می برد و این بدین معنی است که ممکن است یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را سوت بزند.
تیم ملی ایران در ششمین حضور خود در جام جهانی نیز نتوانست بازی آخر را با برد پشت سر بگذارد.
اغراق نیست اگر بگوییم وحید امیری بهترین بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ بود. شاید بسیاری از اهالی فوتبال امیری را در تورنمنت روسیه با آن تونل معروفی که از بین پا‌های پیکه ایجاد کرد به خاطر بیاورند، اما اگر یک بار دیگر فیلم سه بازی مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال را مرور کنید به این مهم پی خواهید برد که وحید امیری همراه با امید ابراهیمی بهترین بازیکنان تیم ایران در آن تورنمنت بودند.
شادی مردم تهران پس از برد ایران مقابل ولز-٣
شادی مردم تهران پس از برد ایران مقابل ولز-۲
امام جمعه قم با بیان اینکه بسیجی پیرو مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است گفت: بسیج به همین دلیل باعث خشم دشمنان شده و اگر امروز می‌بینیم صدای شیاطین با کینه توزی از رسانه‌های دیکتاتور معابانشان بر علیه بسیج به کار گرفته می‌شود، برای این است که می‌دانند تا روحیه و تفکر بسیجی در میان ملت ایران موج آفرینی می‌کند، آمریکا و صهیونیست‌ها و دنباله رو‌های آن‌ها در منطقه کاری از پیش نخواهند برد.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از اسید‌های چرب ضروری که بدن قادر به ساخت آن‌ها نیست نام برد، (اسید چرب امگا ۳ و امگا ۶) و گفت: امگا ۶ واکنش التهابی را در بدن افزایش می‌دهد، تناسب صحیح امگا ۳ نسبت به امگا۶ در بدن، به کاهش التهاب کمک می‌کند.
شادی مجیدی از اولین برد در الاتحاد کلبا
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی شاید بازی را ندیدند. امروز گل زدیم و موقعیت گل ندیدیم. لیگ سختی داریم و نمی‌شود همه بازی‌ها را برد، هر چند ما همیشه برای سه امتیاز بازی می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ