سخنگوی جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: ارائه بنزین به جز باکِ خودرو ممنوع است ولی پرسنل پمپ‌بنزین به‌اندازۀ محدود و کمتر از ۴ لیتر برای جابجایی خودرو همکاری می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ثبت رجیستری گوشی همراه مسافر ورودی از تاریخ ۲۴ مرداد ماه لغایت ۲۶ شهریور ماه از مرزهای عراق به صورت موقت ممنوع شد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه قرارگاه مشترک بین مسوولان استان ایلام و مسوولان عراقی برای تسهیل در تردد زوار اربعین، در مرز زرباطیه ایجاد شده است، گفت: تردد کامیون‌های تجاری از سوم تا ۱۸ شهریورماه در مرز مهران ممنوع است.
زمان و نحوه پیش فروش بلیت بازی تراکتور و پرسپولیس اعلام شد.
نقل و انتقالات لیگ برتر بسکتبال در حالی پیگیری می‌شود که سازمان لیگ به ۶ تیم مجوز لازم برای ثبت قراردادهای منعقد شده آنها را نداده است.
اهواز- سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان گفت: برای حفظ و بهسازی ذخایر آبزیان، صید ماهی شیر به مدت ۶۰ روز همزمان با سایر استان‌های کشور در خوزستان ممنوع اعلام می‌شود.
فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به روس‌ها اجازه حضور در مسابقات جهانی 2023 را نداد.
فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به روس‌ها اجازه حضور در مسابقات جهانی 2023 را نداد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی تاکید کرد: محدودیت اعمال شده برای هواپیما‌های MD درصورتی که شرکت‌های هواپیمایی روش کنترلی مناسب برای ایام گرم را به سازمان ارائه دهند حذف می‌شود.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام اینکه تردد از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است از ترافیک سنگین درتمامی مسیرهای منتهی به شمال کشور خبر داد.
مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی گفت: پذیرش درخواست صدور «گواهی مستثنیات» از این پس، فقط از طریق سامانه پنجره واحد مدیریت زمین امکان‌پذیر است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص محدودیت و ممنوعیت در تاسوعا و عاشورا توضیحاتی ارائه داد.
پابلو توره که اخیرا قرضی راهی خیرونا شده، به دلیل بند ترس مقابل بارسا بازی نخواهد کرد.
روز گذشته هیچ یک از داوران اجازه مصاحبه با خبرنگاران را پیدا نکردند.
نوری قزلجه بیان کرد: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از صلاحیت خود در این حوزه فراتر رفته و تصمیم این هیئت مبنی بر ممنوعیت ارائه نطق از سوی علیرضابیگی برخلاف اصول قانون اساسی است. این تصمیم اجحاف در حق ملت و به ویژه مردم تبریز است که نماینده آنان اجازه نطق ندارد.
گروهی از قانون‌گذاران آمریکایی طرحی دوحزبی را برای اعمال تحریم علیه طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های حامی برنامه موشکی و پهپادی ایران پس از به پایان رسیدن ممنوعیت موشکی سازمان ملل علیه ایران در اکتبر ۲۰۲۳ ارائه کردند.
جانشین قرارگاه عفاف و حجاب استان یزد از اجرای طرح ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی‌حجاب در استان خبر داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز با ارائه تعریفی دوگانه از آزادی بیان، با طرح ادعایی مضحک مدعی شد که ممنوعیت فعالیت رسانه‌ های روسی در اروپا، محافظت از آزادی بیان به شمار می آید!
جاش هاولی سناتور جمهوریخواه آمریکایی و از مخالفان چین لایحه ای برای ممنوعیت اپ تیک تاک در آمریکا ارائه می کند.
یافته‌های مرکز پژوهش‌های مجلس در نسخه‌ای که برای تصویب یکسری سیاست ضدآلودگی ارائه کرده است از «بی قانونی برای ممنوعیت مصرف سوخت غیراستاندارد در صنایع و نیروگاه‌ها» خبر می‌دهد. در این نسخه آمده است: «با توجه به اینکه میزان آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها غالبا به کیفیت سوخت مصرفی آن‌ها مربوط می‌شود، باید چشم انداز مناسبی برای این مهم در برنامه‌های کاهش آلودگی هوا در نظر گرفته شود. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود وزارت نفت مکلف شود برای تامین سوخت مصرفی کشور به گونه‌ای برنامه ریزی کند که تا سال ۱۴۰۵ تا شعاع ۲۰۰ کیلومتری کلان‌شهر‌ها هیچ نیروگاه یا صنایعی از سوخت مازوت یا سایر سوخت‌های غیراستاندارد استفاده نکند و تولید انواع سوخت‌های مصرفی کشور براساس استاندارد ملی مصوب، انجام شود.»
مارکو روبیو سناتور آمریکا دیروز لایحه ای با پشتیبانی دو حزب دموکرات و جمهوریخواه برای ممنوعیت اپ تیک تاک ارائه کرد.
وزیر صمت گفت: با توجه به ممنوعیت ۴ ساله واردات خودرو، تنظیم آیین نامه واردات باید دقیق انجام می‌شد. در آیین نامه لزوم انتقال فناوری و ارائه خدمات پس از فروش مورد تاکید قرار گرفته است.
وزیر صمت گفت: با توجه به ممنوعیت ۴ ساله واردات خودرو، تنظیم آیین نامه واردات باید دقیق انجام می‌شد. در آیین نامه لزوم انتقال فناوری و ارائه خدمات پس از فروش مورد تاکید قرار گرفته است.
صحنه‌هایی از پایتخت افغانستان، تقریبا یک سال پس از حکومت مجدد طالبان بر این کشور را مشاهده می‌کنید. طی این مدت زنان با محرومیت از تحصیل، مجبور به پوشیدن برقع، ممنوعیت حضور در سیاست و رسانه، به تدریج از زندگی عمومی در افغانستان ناپدید شده اند. رژیم طالبان نسخه دقیقی از قوانین را وضع کرده است که جایی برای زنان که بیش از نیمی از جمعیت را تشکیل می‌دهند، باقی نمی‌گذارد. یک کارمند دولتی به خبرگزاری فرانسه گفته من کارم را دوست داشتم، می‌توانستم به فرزندانم تحصیلات خوبی ارائه دهم. اما وقتی آن‌ها رسیدند مجبور شدم در خانه بمانم؛ و حقوقم را قطع کردند. من معتقدم که طالبان همان‌هایی هستند که قبلا بودند: رژیم تاریک.
حمام آب سرد مقادیر زیادی از تکانه‌های الکتریکی را به مغز می‌فرستد و باعث تحریک و آزادسازی «هورمون‌های شادی» یا اندورفین‌ها می‌شود. هنگامی که این مواد شیمیایی توسط بدن ترشح می‌شوند، سطح استرس شما کاهش می‌یابد و کم‌تر در معرض ابتلا به شماری از مشکلات پوستی مانند آکنه، پسوریازیس و درماتیت قرار خواهید گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ