رئیس فدراسیون هاکی با رای اعتماد دوباره اعضای مجمع، برای چهار سال دیگر مدیریت این فدراسیون را عهده دار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیام تبریک بهرام افشارزاده به هاشمی: به شایسته‌ها میدان بده، به پیشکسوتان توجه کن
بهرام افشاری یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون، روز جمعه گذشته در تمرین استقلال حاضر شد.
یک زمانی افراد مشهور به شدت مراقبت می‌کردند تا از مراسم خصوصی آن‌ها مانند عروسی، جشن تولد و ... عکس یا فیلمی منتشر نشود و الان دقیقا برعکس خودشان مثل بهرام رادان یا رضا گلزار تمام سعیشان بر این است که در بیشترین ظرفیت ممکن دیده شود، چه اتفاقی رخ داده است؟
سال گذشته مشخص شد که بهرام رادان با مینا مختاری، بلاگر فعال سبک زندگی و مد و فشن ازدواج کرده است. ۱۹ تیر مراسم عروسی این زوج برگزار شد و امروز تصاویر ازدواج آن‌ها منتشر شد.
به بهانه حواشی‌ای که درباره بیرانوند و رفت و بازگشت او به پرسپولیس ایجاد شده نگاهی انداختیم به سریال‌هایی که در این حوزه ساخته شده است.
براساس پیگیری‌های خبرنگار مهر مشخص شد که جریمه ۱.۵ میلیونی پانته آ بهرام و کتایون ریاحی مربوط به پرونده قبلی این دو بازیگر است.
کافه رستوران ویونا واقع در سهروردی شمالی به علت عدم رعایت حجاب اسلامی، روز جاری از سوی اداره اماکن تهران اخطاریه پلمب دریافت کرده است در صورت صحت این خبر، بهرام رادان باید منتظر پلمب کافه خود باشد.
برهانی نوشت: تحقیقات مقدماتی به استناد م ۹۱ ق‌آدک محرمانه است و این اطلاع‌رسانی، جرم است.
مرکز اطلاع رسانی فراجا از تشکیل پرونده قضایی برای دو بازیگر خبر داد.
این اکران اما به جنجال کشیده شد و حضور پانته آ بهرام بدون روسری در این مراسم، آن هم بعد از خط و نشان محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد که نوعی دهن کجی تلقی شد، انعکاس وسیعی داشت. در کنار حضور بهرام، پخش آهنگ پوست شیر با صدای ابراهیم حامدی مشهور به ابی در سالن اکران فیلم نیز بر حواشی افزود. پس از این اتفاقات برخلاف ماه‌های گذشته که روح الله سهرابی یکی از مدیران کل سازمان سینمایی چهره رسانه‌ای بود، شخص حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی به صحنه آمد و موضع گیری کرد.
پپ گواردیولا در شبی که شاید حذف باواریایی‌ها برای هواداران بایرن نیز دور از انتظار نبود با شور و حرارت همیشگی کارش را دنبال کرد.
بهرام قدیمی با 50 رای به عنوان رییس فدراسیون هاکی برای 4 سال آینده انتخاب شد.
بهرام قدیمی در پایان مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون هاکی برای چهار سال آینده انتخاب شد.
همزمان با کمپین آنجلینا جولی و درخواست او از دخترانی ایرانی برای فرستادن بریده‌ای از مو‌های شان به یک آدرس در خارج از ایران، بحث درباره بیوتروریسم و سرقت ژنتیکی از سر گرفته شده است.
در مسیر جاده ورامین به سمت روستای عشق‌آباد، پس از عبور از دامداری‌های انتهای روستا، مسیر خاکی منتهی به تالاب به شکل مربع و با مساحتی حدود ۵۰هکتار در موقعیت ۴۰کیلومتری تهران قرار دارد.
شورای استیناف ستاد ملی مبارزه با دوپینگ "بهرام سلیمانی" ورزشکار رشته پارادوچرخه سواری را به مدت ۲ سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی، محروم کرد.
بهرام رادان بازیگر سینما ویدیویی در صفحه شخصی خود منتشر کرد و گفت: جمعه شب مامورنما‌ها در فرودگاه گفتند ممنوع الخروج هستم آن‌ها نه کارت شناسایی داشتند نه حکم قضایی به من نشان دادند. منبع: دانشجو
کدام بهرام قربانی کمبود‌های دارویار می‌شود
پس از استعفای حمید استیلی از سمت مدیریت تیم ملی، جانشین او انتخاب شد.
در نخستین گام برخی فعالان حوزه موسیقی، مدعی شدند که هم خوانی سرود ملی فوتبال در رقابت‌های جام جهانی قطر را رضا بهرام و بهنام بانی برعهده خواهند داشت. اما چیزی نگذشت که این موضوع از سوی رضا بهرام تکذیب شد.
بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک و تصدی ریاست این کمیته نام نویسی کرد.
مجید شایسته و بهرام قدیمی برای کسب پست ریاست کمیته ملی المپیک ثبت نام کردند.
آلودگی هوای پایتخت کاهش یافته اما هنوز ناسالم است
منصور بهرامی ستاره قدیمی و سرشناس تنیس ایران در اروپا و دنیاست که بیشتر بخاطر حرکات نمایشی در تنیس ، به محبوبیت فوق‌العاده ای در سطح جهان دست یافته است. در این ویدئو، حرکات جالب او که با طنز توام شده را می‌بینید که تماشاگران را به وجد می‌آورد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ