خایمه رومرو وینگر راست اسپانیایی تراکتور آمادگی خود برای بازی پرسپولیس را به دست آورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خایمه لوزانو به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال مکزیک انتخاب شد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از خیمه محرمی هنرهای عاشورایی دیدن کرد و گفت: این خیمه محرمی در میدان هفت تیر ماندگار شد.
خایمه لوزانو که به عنوان سرمربی موقت هدایت مکزیک در جام طلایی کونکاکاف 2023 را بر عهده داشت، اعلام کرد آماده حضور در این سمت به عنوان سرمربی دائمی است.
احسان حاج‌صفی به عنوان برترین مدافع چپ فوتبال یونان در ترکیب تیم منتخب فصل سوپرلیگ قرار گرفت.
خایمه رومرو وینگر اسپانیایی تراکتور بار دیگر دچار آسیب دیدگی شد.
یک کارشناس مسائل درباره سفر رهبر چین به روسیه گفت: روسیه و اوکراین علاقه زیادی به تداوم درگیری‌ها ندارند و این مساله ممکن است نگاه آن‌ها را به هر طرح صلحی ترغیب کند.
سوپ اسفناج یکی از سوپ‌های بسیار خوشمزه و مقوی است که از ترکیب اسفناج با جو پرک، پیاز، خامه صبحانه و... تهیه می‌شود.
خایمه رومرو اگرچه هنوز به هماهنگی موردنظر در تیم نرسیده اما مقابل پرسپولیس چهره یک فوتبالیست تکنیکی را نشان داد.
وینگر راست تیم تراکتور آماده حضور در ترکیب این تیم برای بازی پرسپولیس است.
مرغ کاری یا چیکن کاری یکی از انواع روش‌های پخت مرغ است که از ترکیب مرغ با ادویه کاری، فلفل، شیر و خامه تهیه می‌شود و بسیار خوش طعم و خوشمزه است.
باوجود گلزنی خایمه رومرو در بازی دوستانه اما به نظر می‌رسد او هنوز برای بازی رسمی آماده نباشد.
تراکتور در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه سه بر یک رخش خودرو را شکست دهد.
یکی از دلخراش‌ترین مرگ‌هایی که به‌واسطه زلزله ترکیه شنیده شد فوت کریستین آتسو ۳۱ ساله ستاره تیم هاتای اسپور ترکیه بود. روز گذشته رسانه‌های غنایی اعلام کردند که پیکر بی‌جان این بازیکن هم از زیر آوار خارج شده است. این وینگر ۳۱ ساله غنایی سابقه بازی در پورتو، چلسی، نیوکاسل و مالاگا را دارد و در هاتای اسپور نیز فقط سه بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند تا دوران فوتبالی او به تراژیک‌ترین حالت ممکن خاتمه یابد.
خایمه رومرو وینگر راست اسپانیایی تراکتور آماده اولین بازی با پیراهن این تیم می‌شود.
خایمه رومرو وینگر راست تیم تراکتور تمرینات انفرادی خود را دنبال می‌کند.
طی روزهای گذشته برخی از محافل خبری اعلام کردند که موافقتنامه تجارت آزاد با اتحادیه اوراسیا ۲۸ دی ماه امضا می شود در حالیکه پیگیری ها نشان می دهد در این تاریخ، خاتمه مذاکرات اعلام خواهد شد.
خوراک قارچ خامه‌ای یا سس قارچ یک غذای فوری و خوشمزه است که از ترکیب قارچ با شیر، خامه، پنیر پیتزا و ادویه‌جات تهیه می‌شود.
کرم بیسکوییت نوعی دسر لطیف و خوشمزه است که از ترکیب بیسکوییت با موادی مانند شیر، شکر و خامه تهیه می‌شود و برای پذیرایی بسیار مناسب است.
سوپ قارچ یکی از انواع سوپ‌های خوشمزه و پرطرفدار است که برای تهیه آن از ترکیب قارچ و مرغ با شیر و خامه استفاده می‌شود و یک سوپ غلیظ و مجلسی است.
کرم هلو یکی از انواع دسرهای میوه‌ای است که از ترکیب میوه هلو با خامه، ژله، آبیموه و... تهیه می‌شود و یک دسر مجلسی و خوشمزه است.
اهواز- طبق نقشه‌های هواشناسی تا اواخر هفته آینده با جنوبی شدن جریانات جوی شاهد افزایش رطوبت و شرجی در مناطق جنوب، مرکز، غرب خوزستان و با شدت کمتر در بقیه نقاط استان خواهیم بود.
وزیر خارجه ترکیه بدون اشاره به اقدامات تنش زای کشورش در شمال سوریه، برای خاتمه دادن به بحران این کشور جنگ زده راهکار ارائه کرد.
اهواز- هوای خوزستان این هفته هم مثل هفته های اخیر روزهای بسیار گرمی را سپری می‌کند به‌گونه‌ای که دمای هوا از ۵۰ درجه عبور خواهد کرد ‌
یک مقام ارشد ریاست جمهوری ترکیه، تلاش غرب برای خاتمه دادن به جنگ اوکراین از طریق انکار روسیه را بی نتیجه ارزیابی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ