روز گذشته اظهاراتی تند و توهین آمیز از حسن عباسی تحلیل‌گر مسائل سیاسی خطاب به فوتبالیست ها منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه دولت رئیسی در توییتی به محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه دولت روحانی در مورد انتشار اوراق مالی پاسخ داد و نوشت: دولت آقای روحانی فقط در دو سال پایانی خود با انتشار اوراق، مالی بالغ بر ۳۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی به جا گذاشت دولت سیزدهم این بدهی‌ها را با انتشار اوراق مالی جدید در دو سال اخیر بازپرداخت. کرد بدهی‌های خود را به نام دیگران فاکتور نکنید.
عبدالرضا سیف، مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران در نامه‌ای به ادعاهای مطرح شده از سوی مرندی واکنش نشان داده‌است.
عباس عبدی روزنامه نگار در توئیتی به سخنان اخیر محمد رضا باهنر فعال سیاسی اصولگرا واکنش نشان داد.
کسی که جرم می‌کند باید با جرمش برخورد کرد ولی شما نمی‌توانید از حقوق دیگر محرومش کنید. این مملکت برای همه است و هرچه بیشتر افراد را به خیمه انقلاب و نظام بیاوریم به نفع کشور و به خصوص به نفع اسلام است. امروز که ما چهره‌های خشن و نامناسبی را از اسلام در دنیا می‌بینیم، ایجاد این تمایز خیلی مهم است. تفاوت بین امام و طالبان این است که امام می‌گوید «جمهوری اسلامی» جای نظام شاهنشاهی باشد. وقتی می‌گویید «جمهوری» یعنی می‌پذیرید که در دنیای امروز زندگی می‌کنید.
انتشار اخباری مبنی بر درخواست جدایی محمد صلاح از لیورپول پس از ناکامی این تیم در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا، واکنش یورگن کلوپ را در پی داشت.
مدیر رسانه تیم ملی، به انتقاد محمد مایلی کهن به حضور قلعه‌نویی در قطر واکنش نشان داد.
واکنش محمد موسوی به کاهش وزنش را در زیر ببینید.
محمد محمدی می‌گوید که برای پرسپولیس از نظر ورزشی مشکلی برای مجوز حرفه‌ای وجود نخواهد داشت.
محمد محمدی می‌گوید که پرسپولیس از نظر ورزشی مشکلی برای مجوز حرفه‌ای وجود نخواهد داشت.
محمد جواد آذری جهرمی یک بار دیگر فیلترینگ را ابزار کاسبی گروهی فیلترشکن فروش معرفی کرد.
نجفقلی حبیبی رئیس اسبق دانشگاه علامه طباطبایی در برنامه حضور خاطره‌ای از پاسخ سید محمد خاتمی به پرسش یک دانشجو در آخرین سالی که به دانشگاه تهران رفته بود، مطرح کرد.
روز جمعه 21 بهمن بعد از آخرین نشست پرسش و پاسخ فیلم های جشنواره فجر ۴۱ در ساعت ۱۹، منتخبی از میهمان های خارجی در سالن نشست پرسش و پاسخ مهمان اهالی رسانه خواهند شد.
روز جمعه 21 بهمن بعد از آخرین نشست پرسش و پاسخ فیلم های جشنواره فجر ۴۱ در ساعت ۱۹، منتخبی از میهمان های خارجی در سالن نشست پرسش و پاسخ مهمان اهالی رسانه خواهند شد.
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران با اشاره به اینکه بدلیل خورده خوری‌ها جمع کالری دریافتی روزانه کاهش نمی‌یابد، و با وجود حذف و یا کاهش حجم وعده‌های اصلی غذایی، لاغر نخواهیم شد، می‌گوید: همچنین نداشتن برنامه تحرکی روزانه در کنار برخی مشکلات ژنتیکی، هورمونی یا غددی می‌توانند، مانع کاهش وزن فرد بشود.
یک جامعه‌شناس در واکنش به سخنان رئیسی نوشت: آنچه کمترین اهمیت را دارد، دیدن شماست.
دژان لوورن مدافع تیم ملی کرواسی به شوخی دوستش محمد صلاح درباره راهیابی کرواسی به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی پاسخ داد.
محمد شریفی می‌گوید نساجی برای قهرمانی در سوپرجام وارد دیدار با استقلال شده بود اما بدشانسی باعث از دست رفتن این عنوان شد.
خاتمی: آنچه در جامعهٔ ما جاری‌ست و می‌توان ریشه های آن را از دیرباز جستجو کرد و رو به سوی آزادی و زندگی دارد، درخور توجه است؛ ولی با کمال تأسف بروز خشونت -از هر طرف که باشد- دلها را آزرده می‌کند.
شاهرخ بیانی، مربی هوادار نسبت به حرف‌های محمد سیانکی در مورد این باشگاه واکنش تندی نشان داد.
محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت روحانی در پاسخ به گنجی نوشت: همه با هم برابرند، اما بعضی برابرترند.
یک عضو ائتلاف فتح به ریاست هادی العامری به اظهارات صالح محمد العراقی درباره کنارگذاشتن جناح‌های سیاسی قدیمی از روند انتخابات آینده واکنش نشان داد.
موسوی در پاسخ به این سوال که اگر تغییر و تحولی در شرایط تیم ملی شود، در اردو می‌ماند، گفت: الان وقت تغییر و تحول نیست و باید با همین شرایط برویم. برخی تیم های درجه چند آسیا شرایط‌شان از ما بهتر است. شرایط ما از چند سال قبل بد بود، اما امسال فاجعه است.
شرکت نفت ایرانول در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱؛ « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» وحمایت از طرح‌های دانش‌بنیان فراخوان خود را منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ