روبن دیاز خاطره اولین جلسه تمرینی با رونالدو در تیم ملی پرتغال را برای همیشه در ذهنش حفظ خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سینمایی گرگ وال استریت، لامبورگینی کونتاش نقش برجسته‌ای را در صحنه‌ای ایفا می‌کند که در آن جردن بلفورت با بازی لئوناردو دی کاپریو، به شدت تحت تاثیر مواد مخدر بوده، به سمت ماشین می‌خزد و با پای خود در خودرو را باز می‌کند. او قبل از دستگیری پلیس، با ماشین‌های پارک شده، تابلو‌های خیابان و یک فولکس‌واگن گلف برخورد می‌کند.
وینگر ملوان امسال از مازندران راهی گیلان شد او با وجود دلتنگی برای وطنی از مهان نوازی انزلی چی ها هم یاد می کند.
الکس فرگوسن، مربی اسطوره‌ای منچستریونایتد، هرگز راضی نمی‌شود تیمش از تاتنهام بازیکن بخرد اما به نظر می‌رسد نظر او برای اریک تن هاخ مهم نیست.
کارت زرد دوم روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینترمیلان در بازی رفت نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا بخشیده شد تا او در دیدار برگشت حضور داشته باشد.
کریستیان اشترایش، سرمربی فرایبورگ، می‌گوید با وجود اینکه پیش از این در ورزشگاه بایرن مونیخ به پیروزی نرسیده اما تقابل با این تیم همیشه برای او استثنایی است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با نیوکسل می‌گوید درخشش استثنایی مارکوس رشفورد در این فصل تنها به خاطر حرف‌های او نیست و چنین کاری تنها از هری پاتر برمی‌آید.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردایش مقابل لیورپول گفت سیتی سالها است که شاگردان کلوپ را می‌شناسد و او همچنان لیورپول را تیمی استثنایی می‌داند.
پرتغالی ها زیر و بم آمار مهدی طارمی در ماه رمضان را درآورده اند و اعتقاد دارند که او حتی در زمان روزه داری، عملکرد بهتری در زمین ارائه می کند.
عزیزی‌خادم تا امروز استعفایی را امضا نکرده و حالا براساس لایحه خود مدعی است عزل او توسط هیات‌رییسه، در مجمع مطرح و به رای گذاشته نشده است پس کاملا غیرقانونی است
در حال حاضربه استثنای فیلم «قصه‌های کیش» که تقوایی یکی از اپیزودهای آن را کارگردانی کرده، تنها فیلم بلندی که از او در بستر پلتفرم‌ها موجود است فیلم «کاغذ بی‌خط» است. این فیلم هم فقط در پلتفرم «فیلیمو» بارگذاری شده و دو پلتفرم دیگر هیچ اثری از تقوایی برای عرضه به مخاطب ندارند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، عملکرد جود بلینگام در جام جهانی 2022 را تحسین کرد اما حاضر به صحبت درباره جذب او نشد.
کیلیان امباپه در جام جهانی قطر با اینکه فشار زیادی را تحمل می‌کرد عملکردی استثنایی داشت و او را باید یکی از بهترین ستاره‌های این تورنمنت دانست.
قضاوت مارسینیاک ستایش‌آمیز و استثنایی بود؛ او اگر بهتر از امباپه و مسی نبوده باشد، همراه با آنها، فوق‌العاده ستاره فینال جام جهانی بوده است.
فوتبال جهان از عملکرد استثنایی سوفیان آمرابات در این جام جهانی، به وجد آمده است. نگاهی به آمار، توضیح می‌دهد که چگونه او، رهبر تیمش در حذف سه غول بزرک اروپایی بوده است.
نایجل دی یونگ و آندروس تاونسند که سابقه حضور در لیگ انگلستان را دارند، جود بلینگهام را بازیکنی استثنایی می دانند و به او توصیه کرده‎اند که به لیگ جزیره نرود.
رونالدو پس از مصاحبه توفانی اخیرش بر علیه منچستریونایتد، باعث خشم هم‌تیمی‌هایش شده و او امروز با بی اعتنایی عجیب برونو فرناندز در اردوی تیم ملی پرتغال روبرو شد. واکنش‌ها به این اتفاق جالب بود.
رونالدو پس از مصاحبه توفانی اخیرش بر علیه منچستریونایتد، باعث خشم هم‌تیمی‌هایش شده و او امروز با بی اعتنایی عجیب برونو فرناندز در اردوی تیم ملی پرتغال روبرو شد. واکنش‌ها به این اتفاق جالب بود.
زن شاکی گفت: در آن لحظات شروع به التماس کردم و از او خواستم همه اموالم را بردارد، اما مرا رها کند، ولی وی اعتنایی به حرف‌هایم نکرد. لحظاتی بعد ماشین به محلی خلوت در نزدیکی جنگل‌های اطراف میناب رسید و مرد راننده درحالی‌که مرا تهدید به قتل می‌کرد، مورد آزار و اذیت قرار داد و گفت که اگر شکایت کنم، هرطوری شده پیدایم می‌کند و جانم را می‌گیرد.
«هیچکس نتوانست جای مرحوم پورحیدری را در استقلال بگیرد؛ او اگر حرفی می‌زد پای آن می‌ایستاد و خیلی از کارها را یک‌تنه پیش می‌برد.»
سرمربی بنفیکا نسبت به شی کاغذی که به پشت سر او برخورد کرد، واکنش جالبی را از خود نشان داد.
یک بار دیگر امضای یورگن لوکادیا پای سه امتیاز پرسپولیس نشست تا او نقش بی‌بدیل خود در صدرنشینی تیم سرخپوش پایتخت را ایفا کرده باشد.
یک بار دیگر امضای یورگن لوکادیا پای سه امتیاز پرسپولیس نشست تا او نقش بی‌بدیل خود در صدرنشینی تیم سرخپوش پایتخت را ایفا کرده باشد.
مهدی طارمی در بازی با اروگوئه تلاش کرد از مهارت خود استفاده کند اما داور اعتنایی به او نداشت.
آنتونی، وینگر برزیلی آژاکس، که امسال تابستان یونایتد در جذب او ناکام ماند برای تیم هلندی گلی استثنایی به ثمر رساند تا یونایتد بیش از پیش بابت ناتوانی در خرید او حسرت بخورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ