تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: با تلاش دستگاه ها و مسئولان مربوطه، ۱۰۰ واحد راکد صنعتی در آذربایجان شرقی به چرخه تولید بازگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی گفت: سه واحد مسکونی در زلزله شب گذشته سراب و میانه ۱۰۰ درصد تخریب و برخی واحدها نیز از ۳۰ تا ۵۰ درصد دچار خسارت شدند.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: روزانه بیش از ۵۰ هزار نفر وارد پنجره واحد الکترونیک قوه قضاییه می‌شوند و بیش از ۱۰۰ هزار خدمت دریافت می‌کنند.
برای اجاره واحد مسکونی در منطقه جیحون به ۱۰۰ میلیون تومان پول پیش نیاز است.
بررسی ها نشان می دهد با ۱۰۰ میلیون تومان پول پیش می توان یک واحد آپارتمان در مناطق مختلف پایتخت رهن کرد.
رهن یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری درمنطقه دولت آباد نیاز به ۲۰۰ میلیون تومان رهن دارد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن استان تامین شده، گفت: ۲۳هزار واحد در این طرح سال جاری وارد مرحله نازک کاری می‌شود.
رهن یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در محله زعفرانیه در محدوده باغ فردوس حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.
زبرخان ـ رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان زبرخان گفت: امسال ۱۰۰ واحد اقامتی برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان آماده‌سازی شده است.
رهن یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در محدوده شهرک غرب حدود ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.
رهن یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در محدوده هفده شهریور حدود ۸۰۰ میلیون تومان است.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در محدوده هفده شهریور حدود ۸۰۰ میلیون تومان است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره برنامه ریزی جهت ساخت۲۰۰ هزار واحد مسکونی در پایتخت گفت:بر اساس برآوردها در تهران می‌توان در طول ۹ ماه ۱۵ طبقه ساختمان بنا کرد.
برای اجاره یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در منطقه شرق در محله نیرو هوایی حدود ۳ میلیون تومان الی ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه باید پرداخت شود.
برای اجاره یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در منطقه غرب تهران حدود ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان الی ۱۸ میلیون تومان در ماه باید پرداخت شود.
برای اجاره یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در منطقه شمال پایتخت در محله اقدسیه حدود ۳ میلیون تومان الی ۳۵ میلیون تومان در ماه باید پرداخت شود.
اجاره یک واحد آپارتمان ۹۰ الی ۱۰۰ متری درمحله ستارخان حدود ۳ میلیون تومان الی ۱۷ میلیون تومان در ماه است.
اجاره یک واحد آپارتمان ۹۰ الی ۱۰۰ متری در منطقه پیروزی در محله پرستار حدود ۳ میلیون الی ۱۲ میلیون تومان در ماه است.
اجاره یک واحد مسکونی ۶۰ الی ۷۰ متری در محله خزانه حدود ۱۰۰ الی ۶۵۰ میلیون تومان است.
اجاره یک واحد مسکونی در محله دردشت در منطقه شرق تهران حدود ۱۰۰ الی ۱ میلیارد تومان است.
برای اجاره یک واحد مسکونی در محله جیحون یکی از محله های وسط شهر تهران باید حداقل رهن ۱۰۰ میلیون و ماهیانه ۱۰ میلیون تومان اجاره پرداخت شود .
بر اساس تفاهم‌نامه مشترکی که بین وزارت کار و دانشگاه آزاد امضا شد، ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی با کمک به تعاونی‌ها احداث می‌شود.
دومین مرحله از تعهد شرکت عمران شهرهای جدید برای ساخت مسکن در شهرهای جدید به تعداد ۱۰۰ هزار واحد در ۱۳ شهر با دستور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.
میرمعینی همچنین در پاسخ به این سوال که با شرط ادامه وضعیت فعلی آیا شاخص کل بورس به زیر یک میلیون واحد، سقوط خواهد کرد، پاسخ داد: «با توجه به شرایطی که وجود دارد به اعتقاد بنده خیلی بعید است که این اتفاق رخ دهد. به نظر بنده شاخص بورس تا پایان سال بین محدوده یک میلیون و ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار واحد در نوسان خواهد بود، البته به شرط اینکه شرایط به همین منوالی که الان است، ادامه پیدا کند. البته اگر می‌خواهیم وضعیت بورس تغییر کند، باید یک اتفاق خوب سیاسی رخ دهند تا اوضاع بورس نیز دگرگون شود.»
در حال حاضر ۷۳ هزار و ۱۰۰ واحد صنعتی و معدنی فعال با اشتغال بیش از ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار نفر در کشور داریم که سهم مناطق آزاد از واحدها فقط ۳.۱ درصد و از اشتغال ۵.۵ درصد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ