رئیس انجمن علمی تغذیه کودکان ایران، بر اهمیت مصرف ویتامین D، برای سنین مختلف جامعه تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پمپئو گفت: «ما در واقع با این توافق به ایرانی‌ها گفته‌ایم، به ازای هر آمریکایی که می‌گیرید، دولت بایدن یک میلیارد دلار به شما می‌دهد.»
به نوشته دکتر محمد السلمی، ایرانی‌ها باید بپذیرند که الگوی توسعه و حکمرانی سعودی برتر از الگوی آنهاست، چون بسیاری از جوانان و نخبگان آن‌ها حسرت جایگاه و پیشرفت عربستان را می‌خورند.
روزگاری بود که فقط بعضی‌ها خدمت سربازی می‌رفتند؛ ولی از ۱۹ مهر ۱۳۰۵ شمسی اعلام شد که تمام افراد مذکر باید از اول ۲۱ سالگی به مدت ۲ سال بروند خدمت. از آن روز، خدمت سربازی شد بخشی از زندگی و فرهنگ ایرانی‌ها.
دی‌سانتیس در بخشی از این مصاحبه با روزنامه اسرائیل‌هیوم به موضوع ایران پرداخته و ضمن انتقاد از سیاست‌های «جو بایدن»، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا گفته که «خوب بودن با ایرانی‌ها جواب نمی‌دهد.»
رشد فکری بشری حکم می‌کند که اختلافات از راه‌های مسالمت‌آمیز حل شود. مطمئن باشید ملت ایران از صمیم قلب آرزوی تحقق این آرزو‌ها را دارد. برای ما ایرانی‌ها مهم است که هر نوع اقدامی که مداخله در امور ملی ما تلقی می‌شود متوقف شود و متاسفانه این در مورد کشور ما نسبت به سایر ملل شدیدتر است. به این دلیل که ما ملت‌های شرق، برای سال‌های متمادی، طعم تلخ استعمار و سازمان‌هایی که برای تحقق آن به وجود آمده‌اند را تجربه کرده‌اند.
اگر اهل جنگل‌نوردی باشید، خوب می‌دانید که جنگل دو فصل فوق‌العاده زیبا دارد؛ بهار و پاییز. البته بعضی جنگل‌ها ویژگی بهاری‌شان آنها را معروف کرده و بعضی‌ها هم ویژگی پاییزی‌شان اما جنگل «ابر» از آن دسته جنگل‌هایی است که دیدنش در هر دو فصل خالی از لطف نیست.
«جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید شامگاه دوشنبه در پاسخ به سوالی درباره بهبود روابط ایران و عربستان سعودی گفت: «ایرانی‌ها و سعودی‌ها خودشان باید در این‌باره صحبت کنند».
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: کامران قاسم پور در ۹۷کیلو حریفان قدری در ایران دارد که باید با آنها در انتخابی تیم ملی مسابقه بدهد تا بتواند به دوبنده تیم ملی برسد.
ادعای گالانت درباره تلاش ایران برای حضور مستقل نظامی در این کشور‌های منطقه در حالی مطرح می‌شود که مقامات ایران تاکید کرده‌اند با فعالیت‌های نظامی مداخله‌جویانه در منطقه که ناقض امنیت و استقلال کشور‌ها باشد، مخالفند. حضور نظامیان ایران در سوریه نیز تنها به شکل مستشاری و با درخواست دولت رسمی سوریه برای مبارزه با تروریسم و کمک به تامین امنیت این کشور انجام شده است.
قیمت یک سفر ۱۱ روزه به آنتالیا در تعطیلات نوروز برای هر نفر دست‌کم ۵۰ میلیون تومان هزینه برمی‌دارد، با این حال ارزیابی‌های اولیه از بیشتر آژانس‌های مسافرتی نشان می‌دهد آنتالیا در نوروز ۱۴۰۲ همچنان مقصد پرطرفدار ایرانی‌ها باشد.
حرمت‌الله رفیعی گفت: پیش‌بینی می‌شد زلزله‌های اخیر، در سفر ایرانی‌ها به ترکیه تاثیر چندانی نداشته باشد، اما پس از گذشته حدود دو هفته، حجم تقاضا در این مسیر کاهش یافته و سفر‌ها به ترکیه ریزش داشته است.
علم الهدی گفت: حجاب، اقتضای حیا و اصالت فرهنگ ایرانی است به‌گونه‌ای که حتی وقتی در این کشور اسلام فراگیر نبود، ایرانی‌ها بازهم باحجاب بودند. علاوه بر این، حجاب واجب شرعی است و در نص صریح چندین آیه قرآن، تأکید شده که باید حجاب در کشور و نظام اسلامی برقرار باشد. به‌موازات این، حجاب از سال ۱۳۸۵ هم به‌صورت قانون رسمی درآمده و دستگاه‌ها موظف به تثبیت و فرهنگ‌سازی پیرامون آن هستند. از سوی دیگر، از آن‌جا که بی‌حجابی باعث بروز جرم در جامعه می‌شود، دستگاه‌های قضایی هم مأموریت دارند تا با ترویج آن مقابله کنند.
رئیس پلیس راهور گفت: در عراق اصلا گواهینامه رانندگی وجود ندارد و هرکسی که رانندگی بلد باشد از خودرو استفاده می‌کند؛ تصادفات عراق ۳.۵ برابر ایران است، اما کشته‌های تصادفات عراقی‌ها نصف ایرانی‌ها است و این موضوع تنها به دلیل خودرو‌های ایمن است!
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد مدعی شد: ایرانی‌ها از این اقدام عصبانی شده اند آن‌ها به این قطعنامه اعتراض کردند. من نمی‌دانم چرا می‌خواهند در این کمیسیون حضور داشته باشند، اما اکنون می‌دانند اگر می‌خواهند در این کمیسیون باشند باید رفتار خود را تغییر دهند.
چه‌کسی می‌تواند حب میهن داشته باشد و با امید به ماندن آخرین نسل‌های ایرانیان خوشحال نشود؟ آن‌که اعتراض می‌کند لابد به نتیجه آن امیدوار است، لابد می‌ماند تا اعتراضش به‌ثمر بنشیند، لابد به نوعی دریافته آینده‌اش به سرنوشت زمینی که در آن زاده شده، پیوند خورده است. آینده و سرزمینی که به هیچ‌رو از آن گریزی نیست!
سعید چلندری، سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با بیان اینکه صورت جسد شبیه ایرانی‌ها نیست، ادامه داد: ظاهر این جسد موجود در تصاویر به گونه‌ای نیست که در آن شرایط هواپیما، ارتفاع و در دمای منفی ۶۰ درجه فوت کرده باشد چراکه جسد فردی که در آن اختلاف فشار هوا و به دلیل کمبود اکسیژن فوت کرده‌باشد، باید سیاه شود، اما این جسد ظاهر یک مرگ طبیعی شبیه به سکته را دارد.
برای سفر به قطر، اما حرف از چند ده میلیون است؛ انگار نه انگار همین نزدیکی‌هاست. قیمت تور‌ها بالاست. برای فقط دو شب سفر به قطر و تماشای یک بازی تیم‌ملی باید حداقل ۸۰ میلیون تومان پول بدهید.
چطور می‌شود که تعدادی از کشتی‌گیران آمریکایی با پودر، کشتی‌گیران ایرانی را شکست داده باشند و دو نفر از آن‌ها به کشتی‌گیران ایرانی باخته باشند. به هر حال اگر پودر، توانی غیرمتعارف به آن‌ها داده، باید به طور مساوی تقسیم می‌شده و همه کشتی‌گیران آمریکایی حتی آن‌هایی که به ایرانی‌ها باختند، از این موضوع منتفع می‌شدند. چطور است که بدن رحمان عموزاد در تقابل با رقیب آمریکایی‌اش بسیار سرحال‌تر بود؟
درباره حسن یزدانی و دیوید تیلور به قدر کفایت در رسانه‌های داخلی و خارجی مطلب نوشته شده، ولی به غیر از تیلور، یک کشتی‌گیر آمریکایی دیگر هم در این مسابقات حاضر است که شکست‌دادنش باید در اولویت کار ایرانی‌ها باشد: جردن باروز.
علی ارسلان می‌گوید در ایران تمرین می‌کند و امیدوار است با کشتی‌هایش مردم ایران را خوشحال کرده باشد.
به غیر از کشتی‌گیران ایرانی، در همین رقابت‌ها ایرانی‌هایی بودند و هستند که با پرچمی غیر از ایران، روی تشک رفتند. دو نفر از آن‌ها تا به حال مقابل کشتی‌گیران ایرانی قرار گرفته‌اند و سومی هم ممکن است سرنوشتی مشابه در انتظارش باشد.
جان اسپرا، سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا مصاحبه جالبی درباره ایران و هواداران والیبال ایرانی انجام داد.
فاکوندو کونته، دریافت کننده تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: خطاب به هواداران ایرانی باید بگویم که والیبال تنها یک ورزش است، چون می‌بینم که گاهی آنها احساساتی می‌شوند.
«این توافق دیر یا زود امضا خواهد شد، «زیرا جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و مقامات ایران، آن را می‌خواهند... متأسفانه، بایدن آن را بیشتر از ایرانی‌ها می‌خواهد. غرب تقریباً درباره تمام شرایط مقابل تهران تسلیم شده است...»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ