چلسی در دیداری جذاب و تماشایی در خانه خود با نتیجه ۲-۲ مقابل تاتنهام متوقف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دنیل لوی، رییس باشگاه تاتنهام، به چلسی درباره هزینه زیاد در نقل و انتقالات هشدار داد.
سال‌هاست ثابت شده که پیش‌بینی درست یک هفته از بازی‌های لیگ برتر انگلیس تقریبا غیرممکن است؛ مگر اینکه واقعا گوی جادویی داشته باشید.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از شکست 2-0 مقابل تاتنهام در دربی لندن در کنفرانس خبری گفت که نتایج چلسی قابل قبول نیست و او مسئولیت شرایط بد تیمش را می‌پذیرد.
تاتنهام امشب در ورزشگاه خانگی خود موفق شد چلسی را 2-0 شکست دهد تا دومین دربی لندن در این فصل با پیروزی شاگردان آنتونیو کونته به پایان برسد.
نشان دادن کارت قرمز به حکیم زیاش و بعد تبدیل این کارت به کارت زرد و درگیری چندین نفر از بازیکنان دو تیم در وقتهای تلف‌شده، جنجالی‌ترین اتفاق نیمه اول دیدار چلسی و تاتنهام بود.
چلسی یکی دیگر از کاپیتان‌هایش را از دست داد و تیاگو سیلوا در بازی امروز مقابل تاتنهام در دربی لندن در حالیکه کمتر از 20 دقیقه از شروع مسابقه می‌گذشت مجبور شد زمین را ترک کند.
درحالیکه جایگاه آنتونیو کونته روی نیمکت تاتنهام در هاله‌ای از ابهام فرو رفته رسانه‌های انگلیسی می‌گویند این باشگاه توماس توخل را برای جانشینی او در نظر گرفته است.
روز یکشنبه، توماس توخل و آنتونیو کونته پس از دو درگیری فیزیکی در جریان تساوی دراماتیک ۲-۲ تاتنهام مقابل چلسی در استمفوردبریج از بازی اخراج شدند. این اولین باری نیست که در سال‌های اخیر مربیان لیگ برتر در کنار زمین با هم درگیر می‌شوند
مایک دین، داور انگلیسی، تایید کرد که در مورد صحنه کشیدن موی مارک کوکوریا تویط کریستین رومرو در دیدار چلسی- تاتنهام، تصمیم اشتباهی گرفت.
«توماس توخل» سرمربی چلسی، «آنتونی تیلور» داور و کمک‌داور‌های ویدئویی را به دلیل تصمیماتشان در تساوی ۲-۲ یکشنبه مقابل تاتنهام هاتسپر در لیگ برتر به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت که تیمش مستحق برد است.
بهداد اقبالی، میلیاردر ایرانی و یکی از مالکان جدید باشگاه چلسی در جریان دربی دیروز لندن مقابل تاتنهام در کنار آماندا استاولی دلال و مشاور تجاری فوتبال و سهامدار باشگاه نیوکاسل از سوی ولیعهد سعودی دیده شد. خانم استاولی خود همسر یک ایرانی بنام مهرداد قدوسی است
شادی گل‌های دو مربی بارها منجر به درگیری بین آنها شد و سرانجام در پایان مسابقه و هنگام دست دادن دو طرف درگیر شدنو و کار به زدوخورد کشید!
بازی پر تنش چلسی و تاتنهام بارها به درگیری توخل آلمانی و کونته ایتالیایی منجر شد. بعداز درگیری بچگانه دو مربی بر سر شادی گل‌ها، در پایان مسابقه هم توخل هنگام دست دادن ، دست کونته را رها نکرد!! چیزی نمانده بود که دو مربی همدیگر را کنک بزنند. دربی لندن دو بر دو مساوی تمام شد. باوجود پایان مسابقه داور هردو مربی را اخراج کرد.
سرمربیان مطرح دو تیم چلسی و تاتنهام در دربی امروز لندن که دو بر دو مساوی تمام شد، بارها با هم درگیر شدند اما اوج کار توخل و کونته شادی گل مربی آلمانی چلسی و واکنش سرمربی ایتالیایی تاتنهام بود
فیلمی از درگیری سرمربیان چلسی و تاتنهام پس از پایان شهرآورد لندن را مشاهده می کنید.
تیم چلسی باز هم مقابل تاتنهام شکست‌ناپذیر باقی ماند، اما برد شیرینش را دقیقه آخر از دست داد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل چلسی در دربی لندن، در کنفرانس خبری پس از بازی شرکت کرد تا درباره این بازی پرحادثه گفت و گو کند.
توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی به شدت به عملکرد آنتونی تیلور، داور دربی لندن معترض بوده است.
کالیدو کولیبالی، ستاره سنگالی چلسی، به زیبایی موفق شد در دربی لندن دروازه تاتنهام را باز کند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و نهمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
«عبور مستقیم» ایران خودرو از بحران خودروهای ناقص
به منظور ایجاد ارتباط دو سویه بین مشتریان با حوزه مدیریت بانک ایران زمین، مدیر امور روابط عمومی این بانک در مرکز ارتباط با مشتریان بانک حضور پیدا خواهد کرد.
دولت تنها به حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اقدام نکرده و سیاست جبرانی را نیز در پیش گرفته و مابه التفاوت آن را به مردم در قالب یارانه پرداخت کرده است. این اقدام خوبی است تا ضمن اینکه به مصرف کننده فشار نمی‌آید، قیمت‌های نسبی در اقتصاد اصلاح می‌شود و جلوی مصرف بی رویه گرفته و مشکلات اقتصادی نیز حل و فصل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ