دکتر گراهام گفت: «با توجه به اینکه بونوبوها، شامپانزه‌ها، گوریل‌ها و اورانگوتان‌ها، ژست‌های مشابه زیادی دارند و نوزاد انسان نیز از بسیاری از این ژست‌ها استفاده می‌کند، فهمیدن اینکه افراد می‌توانند معنی این ژست‌ها را درک کنند، به ما اطمینان بیشتری می‌دهد که این یک سیستم ارتباطی است که در بین تمام میمون‌های بزرگ (از جمله انسان) مشترک است و احتمالا توسط آخرین اجداد مشترک ما هم مورد استفاده قرار می‌گرفته.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خروپف زمانی رخ می‌دهد که جریان هوا از طریق دهان و بینی مسدود می‌شود و زبان، دهان، گلو یا مجاری تنفسی در بینی هنگام تنفس فرد می‌لرزد. این ارتعاش زمانی اتفاق می‌افتد که این قسمت‌های بدن در هنگام خواب شل و باریک می‌شوند.
در حالی که حزب عدالت و توسعه خود را برای انتخابات شهرداری ها آماده می کند، حزب جمهوری خواه خلق با اختلافات داخلی مواجه است و ظاهرا حزب متبوع اردوغان پیروز این دور از رقابت ها خواهد بود.
برنج سفید معمولاً برای کاهش وزن ایده آل نیست و سطح بالایی از کربوهیدرات‌های تصفیه شده دارد.
تیم سن‌ایچ با برتری در دربی ساوه به جمع مدعیان قهرمانی بازگشت. چرا و چگونه؟
آفتاب سوختگی باعث خارش و قرمزی پوست می‌شود، در حالی که مسمومیت با نور خورشید می‌تواند یک واکنش آلرژیک باشد و علائم بیشتری را با خود به همراه داشته باشد.
آیا بیت‌کوین می‌تواند به ۱۰۰ هزار دلار برسد که برابر با افزایش بیش از سه برابری است؟ تحلیل‌گران ارز مجازی می‌گویند مطمئناً این امکان وجود دارد که باارزش‌ترین ارز دیجیتال جهان بتواند شش‌رقمی شود.
فیلیپ بریدلاو، ژنرال بازنشسته نیروی هوایی ایالات متحده و فرمانده سابق ناتو، گفت: «اگر انتظار دارید اوکراین مانند ما بجنگد، آن‌ها باید ابزار‌هایی را داشته باشند که ما در اختیار داریم و ما آن ابزار‌ها را به آن‌ها نداده‌ایم.»
در میان گرمای بی سابقه افزایش دسترسی به تهویه مطبوع می‌تواند جان انسان‌ها را نجات دهد. با این وجود، واقعیت آن است که تجهیزات تهویه مطبوع به محیط زیست آسیب می‌رسانند. آیا گزینه‌های جایگزین دیگری وجود دارند؟
آیا می‌توانید انگشت شست خود را به عقب خم کنید؟ در این صورت شست هیچ‌هایکری دارید. افرادی که این توانایی را دارند یک شست دو مفصله دارند که به آن‌ها اجازه می‌دهد انگشت خود را به عقب خم کنند. هیچ خطری در انجام این کار وجود ندارد و این موضوع برای آن‌ها چندان ناراحت کننده نیست. این کار به لطف مفاصل جدا شده در انگشت شست امکان پذیر است. در برخی موارد، افراد تنها می‌توانند یک انگشت شست را به عقب خم کنند، در حالی که دیگران می‌توانند هر دو را حرکت دهند.
از زمانی که داروین مسئله دم‌داشتن ما را مطرح کرد، دیرینه‌شناسان فسیل‌هایی را پیدا کرده‌اند که این گذار از موجود دم‌دار به بی‌دم را روشن‌تری کرده است. قدیمی‌ترین نخستی‌های شناخته‌شده که قدمت‌شان به ۶۶ میلیون سال قبل باز می‌گردد، دم‌های کاملی داشتند که احتمالاً به حفظ تعادل‌شان روی درخت‌ها کمک می‌کرد.
دستگاه‌های مدرن نباید چنین ترس‌هایی را ایجاد کنند. زیرا تحت آزمایش‌های زیادی قرار می‌گیرد که تأیید می‌کند برای سلامتی انسان خطرناک نیستند. با این حال، تأثیر تلفن‌های هوشمند بر اندام‌ها و بافت‌های داخلی بدن به اندازه کافی مطالعه نشده است.
بزرگترین پستانداری که تاکنون روی زمین پرسه زده در تخیل ما با دایناسور‌ها رقابت می‌کند، زیرا تا ۴۰۰۰ سال پیش با انسان‌ها همزیستی داشته است. کتاب‌ها، فیلم‌ها و یک نمایشگاه بزرگ این غول‌های عصر یخبندان را با هشداری رمزآلود بازگردانده اند: آیا آب و هوا یا رفتار انسانی علت انقراض آنان بوده است؟
تغییرات مدیریتی در استان‌ها در حالی آغاز شده که یکی از معیارهای ارزیابی، اجرای مصوبات سفرهای استانی دولت است اما اینکه آیا استانداران نیز مشمول این جابجایی‌ها می‌شوند، پرسشی است که وزیر کشور پاسخ منفی به آن داد.
خرس ها به دنبال انسان برای حمله و خوردن نیستند و حتی خرس ها ترجیح می دهند شما از آنها دوری کنید و آنها از شما دوری کنند. حملات خرس معمولاً برای محافظت از توله ها، فضای آنها یا غذای آنها اتفاق می افتد. خرس ها اغلب از انسان ها می ترسند.
مقام‌های بهداشتی در حال بررسی شیوع مشکوک بیماری تب برفکی‌اند (بیماری پا و دهان) که برای این منظور یک منطقه کنترل ۱۰ کیلومتری را در اطراف خوک‌داری نورفلک (Norfolk) غربی به آن اختصاص داده‌اند.
دوران انسان‌ها به پایان خواهد رسید؟ به همین زودی؟ آیا ربات‌ها جای آدم‌ها را خواهند گرفت؟ این ویدیوی سه دقیقه‌ای را اگر حوصله کنید ببینید، شگفت‌زده خواهید شد.
دانشمندان دریافته‌اند که به رغم ناتوانی میمون‌ها در ردیف کردن کلمات منسجم و ساخت جمله، انسان‌ها قادر به تفسیر دقیق حرکات آن‌ها هستند.
واقعیت مجازی می‌تواند کلید کشف این موضوع باشد که در پشت پوشش فناوری می‌توان در برابر چه وسوسه‌هایی مقاومت کرد.
یک ساعت در نزدیکی یک سیاهچاله، خیلی آرام‌تر از ساعتی که در نزدیکی کره زمین است کار می‌کند. یک سال در یک سیاهچاله، معادل حدود ۸۰ سال در کره زمین است و این دقیقا همان چیزی است که در فیلم Interstellar نیز شاهدش بودیم.
چت‌بات یک نرم‌افزار هوش مصنوعی است که می‌تواند از طریق برنامه‌های پیام‌رسان، مکالمه با یک کاربر را شبیه‌سازی کند.
حبوبات فروتن در حال حاضر جزء اصلی میز‌های شام در سراسر جهان هستند. در این میان، کارزار تازه‌ای راه اندازی شده که فواید حبوبات برای محیط زیست و سلامت انسان‌ها را تبلیغ می‌کند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: بعضی از استان‌ها به دلیل شیوع ویروس آنفولانزا، مدارس را در شهر‌های خود تعطیل کرده بودند. عنوان کردیم مسئولین آن استان‌ها بررسی میدانی کنند که آیا واقعا احتمال ابتلا به آنفولانزا زیاد است که دانش آموزان آسیب و لطمه ببینند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: بعضی از استان‌ها به دلیل شیوع ویروس آنفولانزا، مدارس را در شهر‌های خود تعطیل کرده بودند. عنوان کردیم مسئولین آن استان‌ها بررسی میدانی کنند که آیا واقعا احتمال ابتلا به آنفولانزا زیاد است که دانش آموزان آسیب و لطمه ببینند.
برای دو متهم پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی، پیش‌تر به اتهام سرقت، در یکی از استان‌ها پرونده تشکیل شده بود و آنها سابقه‌دار بودند؛ لذا دادستان انتظامی قضات باید این موضوع را بررسی دقیق کند که آیا در رسیدگی به آن پرونده، کوتاهی‌ و قصوری از ناحیه مرجع رسیدگی کننده صورت گرفته است؟ و اینکه آیا این دو متهم پرونده فعلی در پرونده سابق از ارفاقات قانونی بهره‌مند شده‌اند یا خیر؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ