رئیس گروه واگنر از زلنسکی و نیروهای اوکراینی خواسته است تا از باخموت عقب نشینی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار منطقه کورسک در روسیه از برخورد یک فروند پهپاد ارتش اوکراین به سقف یک ایستگاه راه‌آهن خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از دفع حملات ارتش اوکراین در منطقه دونتسک خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از دفع حملات ارتش اوکراین در برخی محورهای درگیری خبر داد.
قبل از شورش دیروز (۲۴ ژوئن)، نقش کلیدی واگنر در جنگ اوکراین غیرقابل کتمان بود. اما دوران اوج پریگوژین و نیروهایش به عنوان «یک ارتش مستقل» که در برابر فشار برای جذب به وزارت دفاع روسیه مقاومت می‌کنند، رو به پایان بود. حال با پایان یافتن این شورش ۲۴ ساعته و تبعید فرمانده به بلاروس این پرسش مطرح است که نیرو‌های واگنر چه خواهند کرد
وزارت دفاع روسیه تصاویری از انهدام یک خودروی جنگی زرهی نیروهای مسلح اوکراین درشهر زاپوروژیه را منتشر کرد.
مقامات اوکراین می‌گویند ارتش روسیه بامداد امروز سه‌شنبه بار دیگر زیرساخت‌های پایتخت این کشور را با حمله پرحجم موشکی و پهپادی هدف قرار داده است.
وزارت دفاع روسیه از انهام یک زرادخانه تسلیحاتی اوکراین و سه پهپاد متعلق به این کشور خبر داد.
یک روزنامه انگلیسی گزارش داد که شواهد حاکی از ناتوانی ارتش اوکراین برای انجام ضد حمله علیه روسیه است.
تصاویری از لحظه برخورد هولناک یک موشک روسی به یک ساختمان مسکونی در اوکراین را ببینید.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد پدافند ارتش این کشور در شبانه‌روز گذشته چند هواپیمای ارتش اوکراین را سرنگون کرده است.
در ادامه پیشروی‌های آرام ارتش روسیه در دونتسک، رسانه‌های این کشور اعلام کردند یک شهرک دیگر در این منطقه به کنترل نیروهای ارتش روسیه درآمده است.
در ادامه پیشروی نیروهای ارتش روسیه در منطقه دونتسک، رسانه‌های این کشور اعلام کردند نظامیان روس امروز کنترل یک منطقه دیگر در شمال شهر سولدار را به دست گرفتند.
ایالات متحده به اوکراین توصیه کرده است که با تخلیه شهر باخموت برای ضدحمله به نیروهای روسیه آماده باشد.
رسانه‌های روسی اعلام کردند در ادامه پیشروی نیروهای ارتش این کشور در جبهه شرقی جنگ اوکراین، یک شهر دیگر نیز در منطقه دونتسک آزاد شده است.
رسانه‌های روسی اعلام کردند در ادامه پیشروی نیروهای ارتش این کشور در جبهه شرقی جنگ اوکراین، یک شهر دیگر نیز در منطقه دونتسک آزاد شده است.
روزنامه آلمانی «اشپیگل» به یک گزارش محرمانه دست پیدا کرده که نشان می‌دهد ارتش این کشور برای جنگ احتمالی با روسیه آماده می‌شود. ارتش آلمان این سند محرمانه داخلی ۶۸ صفحه‌ای را ماه سپتامبر منتشر کرد.
روسیه ماه گذشته پس از آن که ساکنان در یک همه پرسی به جدا شدن از اوکراین و پیوستن به روسیه رای دادند، منطقه خرسون را به خود اختصاص داد.
کوناشنکوف افزود: نیروهای عملیاتی و تاکتیکی، نیروهای هوایی ارتش، موشکی و توپخانه‌ای پایگاه فرماندهی تیپ ۷۲ نیروهای مسلح اوکراین در جمهوری دونتسک را بمباران کردند و ۶۷ واحد توپخانه و تجهیزات نظامی را در ۱۸۴ منطقه هدف قرار دادند.
وزارت دفاع روسیه در ادامه نبرد با نیروهای اوکراینی موفق به سرنگونی یک جنگنده دیگر این کشور و شماری از تسلیحات نظامی آن شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در حملات ارتش این کشور به مواضع ارتش اوکراین در مناطق مختلف صدها نظامی کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه از انهدام یک فروند جنگنده ارتش اوکراین در منطقه خارکف خبر داد.
نهادهای اطلاعاتی و امنیتی وزارت دفاع انگلیس مدعی شدند تمرکز اصلی ارتش روسیه در اوکراین همچنان منطقه دونباس است، اما در این منطقه پیشروی‌ها به‌شدت کُند است.
نهادهای اطلاعاتی و امنیتی وزارت دفاع انگلیس مدعی شدند تمرکز اصلی ارتش روسیه در اوکراین همچنان منطقه دونباس است، اما در این منطقه پیشروی‌ها به‌شدت کُند است.
وزارت دفاع اوکراین گزارش داد که ارتش اوکراین با حمله توپخانه‌ای بسیار دقیق خود سیستم رادار ضد توپخانه Zoopark-۱ روسیه را در استان زاپوریژیا منهدم کرد. علاوه بر این سامانه، نیرو‌های اوکراینی چهار خودروی زرهی را نیز منهدم کردند. سامانه راداری اطلاعاتی Zoopark-۱ روسیه برای شناسایی مواضع آتش دشمن، سیستم‌های موشک پرتاب چندگانه، مواضع توپخانه و خمپاره، پرتابگر‌های موشک تاکتیکی و سامانه‌های پدافند هوایی و ... و همچنین محاسبه مسیر پرتابه‌ها و موشک‌ها در نظر گرفته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ