رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه ارلینگ هالند، از رابطه خوبش با خوان لاپورتا صحبت کرده که ممکن است باعث نگرانی رئال مادرید شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که باشگاه الهلال عربستان با سرمربی پرتغالی خود همچنان پرونده جذب مهدی طارمی را دنبال می‌کند، باشگاه میلان هم برای خرید او از پورتو دست به دامن مدیربرنامه سرشناس جهان شده است.
آژانس راک نیشن اسپورت که متعلق به جی زی، خواننده مشهور آمریکایی، است حالا نماینده رسمی وینیسیوس جونیور خواهد بود.
در شرایطی که باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد ۳۵ میلیون یورویی خواهان جذب مهدی طارمی شده بود اما مدیر برنامه مهاجم ایران از منتفی شدن این انتقال خبر داد.
استقلالی‌ها در یکی از بهترین بازی‌های فصل خود موفق به کسب پیروزی پرگل برابر نساجی شدند.
آلبرت بوتینس، مدیر برنامه آندره اونانا، می‌گوید الان برای صحبت درباره شایعات نقل و انتقالاتی زود است.
رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه های ارلینگ هالند، تشبیه جالبی از بند فسخ ارلینگ هالند با سیتی به کار برد و گفت همه از آن حرف می زنند ولی کسی از آن اطلاعی ندارد.
رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه مشهور دنیای فوتبال، آینده این ورزش را متعلق به ارلینگ هالند می داند.
با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری «مدیر برنامه ملی حمایت از توسعه بخش خصوصی و تولید دانش‌بنیان» منصوب شد.
«مدیر برنامه ملی ساخت هواپیمای تجاری» با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری منصوب شد.
با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری، «مدیر برنامه ملی توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای و شیلاتی» منصوب شد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری طی حکمی مدیر برنامه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در مناطق محروم را منصوب کرد.
در شرایطی که مدیرعامل استقلال و وزیر ورزش از احتمال بازگشت این تیم به لیگ قهرمانان آسیا خبر می دادند، مدیربرنامه ریکاردو ساپینتو بر حذف آبی‌ها از این رقابت‌ها تاکید کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، طی حکمی «مدیر برنامه ملی میکروالکترونیک» را منصوب کرد.
رامی عباس، مدیر برنامه محمد صلاح، از اخباری که درباره جدایی این بازیکن از لیورپول پخش شده عصبانی است.
مدیرنامه ابرستاره پرتغالی درآمدی نجومی از عربستان کسب کرد.
مدیرنامه ابرستاره پرتغالی درآمدی نجومی از عربستان کسب کرد.
مدافع اسبق منچستر می گوید که پیشنهاد نیوکسل به اسکات مک‌تامینی دروغ است و اینها ساخته ذهن مدیربرنامه او است.
مدیر برنامه «کریستیانو رونالدو» برای مذاکره با مسئولان باشگاه النصر به عربستان سفر کرد.
ایجنت مسوت اوزیل در مصاحبه ایی مفصل مدعی شد که موکلش بر خلاف اوبامیانگ، پس از ترک آرسنال به خاطر علاقه اش به توپچی ها نمی خواست در دیگر تیم های انگلستان بازی کند.
مدیر برنامه «سلمان رشدی» تایید کرد که طی حمله به او در نیویورک، یک چشم او کور شد و سلمان رشدی قادر به استفاده از یک دستش هم نیست.
مدیر برنامه‌های سردار آزمون بازگشت این ستاره فوتبال ایران از مصدومیت را در مدت زمانی کمتر از 40 روز به یک معجزه تشبیه کرده است.
مهدی طارمی یکی از مخالفان ادامه کار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران بود و حالا مدیر برنامه او از بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی اظهار رضایت می‌کند.
مدیر برنامه سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در واکنش به اظهارات اخیر جنجالی علیه این مهاجم در روسیه، گفت: سردار دوست ندارد درباره شایعات صحبت کند.
جلسات مدیر برنامه‌های چند بازیکن خاص لیگ برتری با ادمین‌های کانال‌های پر طرفدار باشگاه‌ها در فضای مجازی نقش ویژه‌ای در افزایش مبلغ برخی قراردادها داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ