منابع دولتی سوریه در تکمیل جزئیات این تجاوز اعلام کرد که در تجاوز موشکی امشب رژیم صهیونیستی به خاک سوریه مواضعی در اطراف فرودگاه بین‌المللی دمشق هدف قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فرماندهی عملیات کربلا از کنترل کامل مرزهای اداری و مناطق صحرایی استان کربلا برای تامین امنیت زائران مراسم اربعین امام حسین(ع) خبر داد.
مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد:متهم پرونده ضرب و جرح بانوی آمر به معروف در نارنجستان شیراز در زندان نظامی است
همه تمهیدات لازم جهت برگزاری پیاده روی اربعین حسینی در حال انجام است تا امسال هم رکوردی جدید از گردهمایی بزرگ عاشقان حسین ثبت شد.
رئیس تیم مطبوعاتی کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق، به جزئیاتی از این انتخابات پرداخت.
رئیس دیوان عالی کشور در ارتباط با پرونده طبری گفت: رأی تکمیلی به زودی صادر خواهد شد؛ دیوان عالی کشور و مجموعه قوه قضائیه در خصوص بحث فساد حساس است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم در ارتباط با پرونده طبری گفت: رأی تکمیلی به زودی صادر خواهد شد؛ دیوان عالی کشور و مجموعه قوه قضائیه در خصوص بحث فساد حساس است.
ناوشکن دنا یکی از جدیدترین دستاورد‌های دریایی ایران اسلامی است که توانست به همراه ناوبندر مکران ماموریت دریانوردی به دور کره‌زمین موسوم به عملیات کد ۳۶۰ را انجام دهد.
بعد از آنکه بازیکن مدنظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با سپاهان قرارداد بست، یحیی گل‌محمدی جویای وضعیت این بازیکن شد.
بعد از آنکه بازیکن مدنظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با سپاهان قرارداد بست، یحیی گل‌محمدی جویای وضعیت این بازیکن شد.
وزیر کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، بندهای جنجالی بخشنامه رئیس ستاد انتخابات کشور را که موجب سوءبرداشت‌ و سوءتفاهم برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شده، ملغی‌اثر اعلام کرد اما شاید برای بسیاری این سؤال پیش آمده باشد که چه چیزی در این بخشنامه بوده و کدام بندهای آن اصلاح شده‌اند.
دیدار دوم شاگردان رضا عنایتی در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا با حواشی زیادی همراه بود.
جرئیات انهدام یک تیم از اشرار مسلح در شهرستان هامون تشریح شد.
تارنمای شبکه سی ان ان امروز خبر داد که چندین سازمان دولتی آمریکا هدف یک حمله سایبری هکر روس قرار گرفتند که از یک آسیب پذیری در یکی از نرم افزارهای پرکاربرد سوء استفاده می‌کند.
تارنمای شبکه سی ان ان امروز خبر داد که چندین سازمان دولتی آمریکا هدف یک حمله سایبری قرار گرفتند که از یک آسیب پذیری در یکی از نرم افزارهای پرکاربرد سوء استفاده می‌کند.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی مرزبانی فراجا ضمن هشدار به متجاوزان و قاچاقچیان مرزی گفت: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از مرز‌های کشور عزیزمان برای مردم غیور و شهیدپرور ایران اسلامی امنیت و آسایش را به ارمغان آورده و با هرگونه قانون شکنی و تجاوز به مرز‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد می‌کنند.
درحالیکه پدافند هوایی ارتش سوریه موفق به ساقط کردن تعدادی از موشک‌های شلیک شده از سوی اسرائیل شد ارتش رژیم‌صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از جزئیات تجاوز نظامی به سوریه خبر داد.
سخنگوی ارتش رژیم‌صهیونیستی از هدف قرار دادن ۱۰ موضع در نوار غزه و ۳ موضع در لبنان خبر داد.
وزارت دفاع آمریکا در بیان جزئیات تجاوز نظامی به خاک سوریه اعلام کرد: هواپیماهای آمریکایی که مناطقی در دیرالزور را هدف قرار دادند از پایگاه العدید در قطر پرواز کرده بودند.
زن جوان 24 ساله فرانسوی که از اشرف حکیمی به اتهام تجاوز شکایت کرده، جزئیات این اتفاق را برای پلیس تشریح کرد.
ضبط اتفاقی دوربین نصب شده بر روی لباس نگهبان کلوپ شبانه «ساتون» در بارسلونای اسپانیا از قربانی تعرض که علیه دنی آلوز شکایت تنظیم کرده است، جزئیات تازه‌ای از شب حادثه را برملا و اتهام این فوتبالیست را محرز کرد.
یک افسر پلیس انگلیس به ارتکاب تخلفات و جرائم جنسی متعدد از جمله تجاوز به شمار زیادی از زنان و توهین و اهانت به آنها طی ۱۸ سال اعتراف کرد.
با انجام بررسی‌ها پزشکی قانونی اعلام کرد که آزار و اذیت و تجاوزی به پسر دارای اتیسم صورت نگرفته است. هم‌اکنون تحقیقات در این پرونده برای شناسایی موتورسواری که اقدام به ربودن پسر اتیسمی کرده ادامه دارد تا با بازداشت وی ابعاد بیشتری از جزئیات این حادثه مرموز فاش شود.
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: تجاوز به پسر اوتیسمی از سوی پزشکی‌ قانونی تائید نشده است و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.
طالبان با انتشار بیانیه‌ای ضمن ارائه جزئیاتی درباره ادعای آمریکا در کشتن سرکرده القاعده، هشدار داد که عملیات پهپادی آمریکا در خاک افغانستان، تجاوز به قلمرو این کشور است و نباید تکرار شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ