کنترل فیزیکی شرکت کنندگان به منظور ممانعت از حمل اشیا ممنوعه به محل آزمون و نظارت بیرون از حوزه امتحانی توسط دوربین‌های مداربسته از جمله اقدامات آموزش و پرورش برای جلوگیری از تخلف است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت دانمارک روز یکشنبه خبر داد که برای جلوگیری از هتک حرمت قرآن کریم به دنبال ابزارهای قانونی است.
وزیر امور خارجه سوئد ادعا کرد که کشورش تلاش می‌کند با تغییر قانون از تکرار حملات شنیع علیه قرآن کریم جلوگیری کند!
چین در تلاش برای جلوگیری از سقوط موشک ها روی مناطق پرجمعیت هنگام فرود است و در همین راستا یک سیستم چتر نجات را برای کنترل محل فرود بوسترهای موشک آزمایش کرده است.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید مدیر ارشد اسکان بشر در دفتر منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه هبیتات دیدار کرد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهوردر آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران گفت: شرکت‌های فعال داخل کشور به میزان موفقیتشان بسنده نکنند و به تلاش خود ادامه دهند.
رئیس ستاد مشترک ارتش تروریستی آمریکا امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: برای جلوگیری از ائتلاف نظامی مسکو- پکن تلاش می‌کنیم.
رئیس قوه قضاییه گفت: در مجموع اقداماتی که از سوی قوه قضاییه در سال ۱۴۰۱ انجام شد موفق شدیم از بیکاری ۲۴۰ هزار نفر جلوگیری کنیم.
مقامات اردنی همچنان به دیدارهای خود با مسئولان اداره اوقاف اسلامی قدس و تلاش برای جلوگیری از تشدید تنش و درگیری‌ها در مسجد الاقصی ادامه می دهند.
بر اساس ادعای اخیر همسر سابق توماس توخل، برکناری او از چلسی کاملا غیرفنی بوده است.
فلاحت پیشه با بیان اینکه ایران و آژانس تلاش دارند پرونده از شرایط بحرانی خارج شود گفت: البته این به معنای شروع احیای برجام نیست، اما یک زمینه سازی عمده است برای بازگشت به میز مذاکرات. باید دید سیاستمداران از این به بعد چه تصمیمی می‌گیرند. البته وقتی قرار بر عدم توافق باشد عوامل اختلافی نه تنها حل نمی‌شوند بلکه عمده‌تر هم خواهند شد.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای علام کرد: از تلاش اوکراین برای انجام حمله پهپادی گسترده به کریمه جلوگیری شد.
اولین بار همین نشریه (دیلی تلگراف) در ۱۳ دی‌ماه در گزارشی ادعا کرد که طرح شناسایی سپاه بعنوان نهاد تروریستی، مورد حمایت سوئلا براورمن وزیر کشور و معاونش تام توگندهات یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین قرار گرفته است.
رئیس قوه قضاییه گفت: تلاش داریم تا پرونده‌های کثیرالشاکی ایجاد نشوند و مالباختگان این پرونده‌ها نیز به حقوق خود دست یابند.
رییس قوه قضاییه گفت: تلاش داریم تا پرونده‌های کثیرالشاکی ایجاد نشوند و مالباختگان این پرونده‌ها نیز به حقوق خود دست یابند.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی حضور ناظران این آژانس در تاسیسات هسته ای اوکراین را برای جلوگیری از حادثه هسته ای ضروری دانست.
معاون اول رییس جمهور گفت: تلاش های شرکت ملی گاز برای جلوگیری از قطعی و تامین مصارف مردم ستودنی است
معاون سیاستگذاری و اعتبار بخشی سازمان فناوری اطلاعات از تلاش و تمهیدات دولت سیزدهم برای اشتغالزایی و گسترش فعالیت استارت آپ‌ها به منظور کاهش مهاجرت آن‌ها به خارج از کشور خبر داد.
ستاره تیم ملی مراکش پس از پایان دیدار مراکش و کرواسی وارد بحث و گفتگوی تندی با جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) شد.
زمانی که همه گیری ویروس کرونا به کشورمان رسید و مشخص شد با بحرانی فراگیر و جهانی روبه رو هستیم و باید برای جلوگیری از خسارات‌ سنگین آن، محدودیت‌هایی وسیع را در دستور کار قرار دهیم و در این راستا، توقف فعالیت حضوری در مدارس و آغاز آموزش مجازی در دستور کار قرار گرفت، به نظر می‌رسید که خیلی زود شاهد شکل گیری تغییراتی فراگیر در حوزه آموزش فراگیر در کشورمان باشیم؛ اما این گونه نشد!
زمانی که همه گیری ویروس کرونا به کشورمان رسید و مشخص شد که با بحرانی فراگیر و جهانی مواجهیم و می‌بایست برای جلوگیری از خسارت‌های سنگین آن، محدودیت‌هایی وسیع را در دستور کار قرار دهیم و در این راستا توقف فعالیت حضوری در مدارس و آغاز آموزش مجازی در دستور کار قرار گرفت، به نظر می‌رسید که خیلی زود شاهد شکل گیری تغییراتی فراگیر در حوزه آموزش فراگیر در کشورمان باشیم، اما این گونه نشد.
وزیر امور خارجه چین در تماس تلفنی با همتای روسی خود بر حمایت از روسیه برای مقابله با مشکلات تأکید کرد.
وحید شقاقی شهری می‌گوید که تلاش امروز وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیریت کلان بازار سرمایه برای اعتمادآفرینی سهامداران است که در این مسیر باید مانع از تصمیمات غیرکارشناسی وزارتخانه‌ها، تصمیم‌های شبانه و دفعتی و تغییر مکرر مقررات شد، که این اقدام در جهت بازگشت اعتمادها، قطعا اثرگذار است.
در این جلسه هشدار کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ابطال مجوز حرفه‌ای و حذف استقلال از لیگ قهرمانان برای دومین فصل متوالی گوشزد شد.
«بنی گانتز» در ادامه روند تلاش برای جلوگیری از دستیابی به توافق لغو تحریم ها علیه ایران، با فرمانده نیروهای تروریستی سنتکام دیدار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ