دو هافبک استقلالی و پرسپولیس تیم ملی جوانان نوید ظهور هافبک‌های دفاعی کاملی را به فوتبال ایران می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول، رده‌بندی هافبک‌های 100 میلیون یورو به بالای فوتبال اروپا را مشخص کرد.
میلاد سرلک یکی از بهترین هافبک‌های پرسپولیس در موقعیت عجیبی گیر کرده است. او که به‌تازگی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده، حالا با شایعه مهمی روبه‌رو شده که خبر می‌دهد باید به خدمت سربازی برود و ممکن است نتواند پرسپولیس را در این فصل همراهی کند.
لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید که در این فصل یکی از بهترین هافبک‌های جهان بوده و عملکرد بی نظیری داشته است، روز دل انگیزی را در کنار خانواده اش سپری کرد چرا که جشن تولد دخترش بود.
متئو کواچیچ، خرید جدید منچسترسیتی، در بین بدترین هافبک‌های لیگ برتر انگلیس در فصل گذشته قرار گرفته است.
با انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا، تیم ژاوی در خط میانی قدرت بیشتری پیدا کرد. فصل آینده جدال اصلی دو غول لالیگا، رئال و بارسا، جنگ خط هافبک دو تیم خواهد بود.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش با هدف کم‌کردن فاصله بازار کار و آموزش، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در جوار کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی ارائه خواهد کرد.
مدافع گل‌گهر امیدوار است شانس بازی مقابل کنیا را به دست بیاورد.
انتخاب برترین هافبک‌های سال از نگاه مخاطبان "ورزش سه" به نظرسنجی گذاشته شده است.
یادداشت‌های اسکوبالا، سرمربی موقت لیدز، بین دو نیمه دیدار دیشب این تیم مقابل منچستریونایتد نشان می‌دهد او به بازیکنانش دستور داده که هافبک‌های یونایتد را هدف بگیرند.
با وجود حضور هافبک‌های خلاق در فهرست پرسپولیس، خبری از گل‌سازی‌های سریالی این بازیکنان نیست.
کریم باقری و جواد نکونام پیش از شروع بازی فولاد - پرسپولیس با یکدیگر به خوش و بش پرداختند.
کارلو آنچلوتی در نشست خبری امروز خود از جود بلینگام تعریف کرد ولی گفت که همین حالا در رئال بهترین ها بازی می کنند.
گل‌محمدی که پرسپولیس را بدون مهاجم تخصصی به مصاف گل‌گهر مدعی فرستاد، با دو شوت محمد عمری و سینا اسدبیگی سه امتیاز شیرین از سیرجان به تهران آورد. بیرانوند نقش اول این صدرنشینی بود
مالکیت توپ و پاس های بی شمار بین هافبک‌های این تیم کمکی به تغییر نتیجه نکرد و حتی احتمال داشت روی ضد حملات دروازه سرخپوشان باز شود و بازی را دست خالی ترک کنند.
انتشار آماری جالب توجه از آمار هافبک‌های مرکزی در جام جهانی نشان می‌دهد که احمد نوراللهی در بین بهترین هافبک‌های دنیا قرار گرفته است.
«اگر عمق عقبه زمین تیم ملی، ما را آسان گل‌خور نکند، با مهاجمین و هافبک‌های آبرومند و درستی که داریم، می‌توانیم به هرتیمی در این جام گل بزنیم.»
«اگر عمق عقبه زمین تیم ملی، ما را آسان گل‌خور نکند، با مهاجمین و هافبک‌های آبرومند و درستی که داریم، می‌توانیم به هرتیمی در این جام گل بزنیم.»
کی‌روش دلخوش به این است که بعد از سال‌ها کارکردن با بازیکنان ایرانی، در این دوره طلسم صعودنکردن از مرحله گروهی جام جهانی را بشکند و ایران را به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ببرد. او برای این کار ابزار لازم را در خطوط سه‌گانه زمین دارد؛ هم مدافعانش آماده به نظر می‌رسند، هم هافبک‌ها و هم مهاجمانش. با‌این‌حال او این روز‌ها دلیل بیشتری برای خوشحالی هم دارد؛ آمادگی دروازه‌بان‌های ایرانی.
بازی با پا بعنوان یک شاخصه اصلی در انتخاب گلرها اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده و بنا بر آمار علیرضا بیرانوند در این شاخص پیشرفت معناداری کرده است.
تقابل هافبک‌های دفاعی اسبق فوتبال ایران اکنون روی نیمکت دو تیم مس کرمان و فولاد خوزستان با جذابیت‌های جالبی همراه خواهد بود.
دست دیگو الونسو برای ارنج هافبک‌های تیمش مقابل ایران حسابی باز است.
با اتفاقاتی که در مصاف پرسپولیس و آلومینیوم رخ داد شاید بیشتر باید مانند فصل گذشته منتظر گلزنی هافبک‌ها و وینگرهای این تیم باشیم.
ستاره خط میانی استقلال بعد از نمایش دل‌پذیر برابر ملوان در تمرین آبی‌ها هم حسابی روی فرم است.
دست ساپینتو در خط حمله کاملا باز است و از این حیث مشکلی ندارد، اما انتخاب هافبک‌ها هم در بازی اول مقابل سپاهان خیلی مهم است و ساپینتو که حتما روی تیمش شناخت بهتری پیدا کرده باید بهترین‌ها را برای بازی اول انتخاب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ