کریم باقری و جواد نکونام پیش از شروع بازی فولاد - پرسپولیس با یکدیگر به خوش و بش پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشمندان اعلام کردند بقایای نهنگی را کشف کرده‌اند که نزدیک به ۴۰ میلیون سال پیش میزیسته است، به گفته آن‌ها این نهنگ احتمالا سنگین‌ترین جانوری است که تا به حال روی زمین زندگی کرده است.
دانشمندان اعلام کردند بقایای نهنگی را کشف کرده‌اند که نزدیک به ۴۰ میلیون سال پیش میزیسته است، به گفته آن‌ها این نهنگ احتمالا سنگین‌ترین جانوری است که تا به حال روی زمین زندگی کرده است. مدت‌ها بود که نهنگ آبی به عنوان بزرگترین و سنگین‌ترین حیوان تاریخ شناخته می‌شد. گفته می‌شد این موجود حتی از تمام دایناسورهای غول پیکر که در گذشته‌های دور زندگی می‌کردند نیز سنگین‌ وزن‌تر است./خبرفوری
کادر فنی تیم السد قطر چند روز قبل از شروع جام ملک سلمان با شوک شدید مواجه شد.
جدال حساس سپاهان و تراکتور در هفته اول رقابت های لیگ برتر اسمی‌ترین دوئل روی نیمکت‌ها خواهد بود.
لیونل مسی در حال مذاکره بر سر انتقالی به ارزش سالانه 320 میلیون پوندی به عربستان سعودی است. قراردادی که می تواند یک بار دیگر ستاره آرژانتینی را در مقابل رقیبش رونالدو قرار دهد.
باشگاه بایرن‌مونیخ، سادیو مانه را به خاطر درگیری با لروآ سانه ۳۰۰ هزار یورو جریمه کرد. این بالاترین رقم جریمه در تاریخ این باشگاه آلمانی است.
شهریار مغانلو با به ثمر رساندن یک گل تماشایی دیگر در لباس سپاهان به صدر جدول گلزنان رسید.
شاگردان فرزاد حسین‌خانی در مس کرمان با یک گل لحظه آخری سیرجان را دست خالی ترک نمی‌کنند.
تیم فوتبال سپاهان در یکی از دیدارهای حساس هفته هجدهم لیگ برتر تیم گل گهر را در هم کوبید و در حالی که نزدیک به یک نیمه ۱۰ نفره بود، به یک پیروزی پرگل دست یافت.
موعود بنیادی‌فر، داور مسابقه پرتنش فولاد - پرسپولیس، روزی بسیار دشوار را در اهواز سپری کرد.
به تازگی تصویری از یک نوزاد متولد شده در فضای مجازی در حال انتشار است که ۸.۶ کیلوگرم وزن داشته و ادعا می‌شود رکورد گینس بزرگترین نوزاد جهان از طریق زایمان طبیعی را شکسته است.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت ترافیکی عصرگاهی پایتخت را تشریح کرد.
قرارداد کارلوس کی‌روش برای بازگشت به نیمکت تیم ملی دارای نکات مهمی است.
تقابل نابرابر ایران با گران‌ترین تیم ملی فعلی دنیا به نتیجه‌ای فاجعه‌بار انجامید و خبر بد اینکه این کابوس هنوز یک نیمه ادامه دارد! سورپرایزهای ترکیب کی‌روش جواب عکس داد و شیرازه تیم پاشید. تعویض اجباری بیرانوند هم ....
باختی که تیم ملی ایران برابر انگلیس متحمل شد یکی از شکست های سنگین تیم های آسیایی در جام جهانی بود اما تیم های دیگر باخت های سنگین ترین هم داشتند.
باختی که تیم ملی ایران برابر انگلیس متحمل شد یکی از شکست های سنگین تیم های آسیایی در جام جهانی بود اما تیم های دیگر باخت های سنگین ترین هم داشتند.
تیم ملی ایران ضعیف‌ترین شروع خود در تاریخ حضورش در جام‌های جهانی را تجربه کرد. این تیم در هر نیمه سه گل از انگلیس دریافت کرد تا دو گل مهدی طارمی هم کارساز نباشد و ایران شکست ۶-۲ را تجربه کند.
ایران با دریافت شش گل مقابل انگلیس، شروعی فاجعه‌بار را در جام جهانی رقم زد.
بالاخره و پس از کش و قوس فراوان، رأی دادگاه پادوانی و استقلال منتشر و شکایت این بازیکن برزیلی رد شد.
اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، مالک تیم فینیکس سانز را با سنگین‌ترین جریمه ممکن روبه‌رو کرد.
ثبت قابی از خوردبین و پروین در کنار یکدیگر ذهن علاقمندان قدیمی فوتبال را به سال‌های خیلی دورتر می‌برد.
سرهنگ شریفی اعلام کرد: بزرگراه نواب، همت و امام علی (ع) و خیابان آزادی از سنگین‌ترین معابر صبحگاهی پایتخت هستند، بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی دارای ترافیک هستند.
خبری دیروز از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار منتشر شد که «میزان دریافت اعتبار توسط سهامداران به اتکای پرتفوی آنها در مرحله اول از ۶۰ به ۶۵‌ درصد افزایش می‌ یابد. این تصمیم با هدف تقویت سمت تقاضا در معاملات اتخاذ شده است.‌»‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ