اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحال حاضر با توجه به حضور تیم‌های امداد و نجات در محل، عملیات جهت رهاسازی افراد گرفتار در زیر آوار ساختمانی در حال اجرا است که تا به این لحظه تعداد چهار نفر از زیر آوار نجات پیدا کرده و اقدامات برای نجات جان سایر افراد گرفتار در زیر آوار با سرعت در حال اجرا است.»
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به ۴ استان کشور در سیل و آبگرفتگی ۵ روز گذشته، از شرکت ۱۰۱ امدادگر در این عملیات خبر داد.
رشت- دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان گفت: در راستای ترویج صلح و سازش به همت دادسرای عمومی و انقلاب استان چهار زندانی محکوم به اعدام با گذشت شاکیان از قصاص نفس رهایی یافتند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: بارندگی‌ها در آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام و لرستان شدت گرفته‌است و امدادگران هلال احمر آماده برپایی اردوگاه‌های اسکان اضطراری هستند.
اهواز - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شوشتر از ریزش چهار باب منزل مسکونی بر اثر بارندگی در میدان باطنی و نجات دو مصدوم از زیر آوار خبر داد.
معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: روز گذشته یک لنج چوبی باری با ۸ نفر خدمه در ۸۰ مایلی از بندر چابهار دچار آتش سوزی شده بود که ۴ نفر خدمه آن توسط یک کشتی خارجی و با هماهنگی مرکز (MRCC) چابهار نجات یافتند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور خبر داد.
مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال‌ احمر راهکارهای کلیدی را برای نجات جان فردی که در سرما مانده و دچار یخزدگی شده است، تشریح کرد.
سرپرست سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به بیش از ۴ هزار نفر در سوانح جوی کشور طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
دزفول- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دزفول از نجات یک گروه چهار نفره کوهنورد در مسیرهای سخت گذر کوهستانی این شهرستان خبر داد.
گواهینامه‌های دریایی سلطان گواهینامه ایران هم به قایقرانی، ملوانی عمومی، ملوانی صیادی، شناور بقا و قایق‌های نجات، افسری کشتی‌های فلزی، سکانگیری کشتی‌های فلزی و کارآموز دوره فرماندهی محدود می‌شود.
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی از آماده‌باش امدادگران هلال‌احمر در چهار استان کشور خبر داد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از جانباختن چهار تن در پی برخورد پراید با پل خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به دو هزار و ۲۷۶ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی در ۴ روز گذشته خبر داد.
تالاب گندمان، تالابی در مجاورت شهر گندمان و در استان چهارمحال و بختیاری است. این تالاب از سوی نزدیک به محورهای مواصلاتی استان بوده و از سوی دیگر در نزدیکی منطقه حفاظت شده تنگه صیاد است.
تالاب گندمان، تالابی در مجاورت شهر گندمان و در استان چهارمحال و بختیاری است. این تالاب از سوی نزدیک به محورهای مواصلاتی استان بوده و از سوی دیگر در نزدیکی منطقه حفاظت شده تنگه صیاد است.
تیم ملی نجات غریق بانوان ایران در ماده ۹۰×۴ متر در مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی جهان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
تیم ملی نجات غریق مردان ایران در جریان مسابقات قهرمانی جهان موفق با جابه جایی رکورد ملی در ماده ۴ در ۵۰ متر بامانع تیمی به فینال B رقابت ها راه یافت.
بجنورد- مدیرعامل آتش نشانی بجنورد گفت: یک شهروند وظیفه شناس بجنوردی ۲ کودک ۴ و ۸ ساله که در طبقه چهارم مجتمع مسکونی گرفتار آتش شده بودند را نجات داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق به خاطر سفر‌های همسر/ خانواده عروس را فریب دادیم، چون پسرم معتاد بود!/ نجات ۴ صیاد لنج غرق شده/ پلیس اخاذی از صاحب نیسان را ناکام گذاشت/ قتل دختر جوان مقابل چشمان پدر بیمار/ قصاص و شلاق، مجازات قاتل همسر دوم/ بیدارخوابی در زیرزمین برای قتل نامادری!/ راننده تاکسی اینترنتی سارق طلافروشی را لو داد
در ساعت ۶:۳۲ صبح روز شنبه شناور صیادی «شوریده ۵۳» طی تماسی مفقود شدن لنج «شوریده ۵۶» را به مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان اعلام کرد.
یک کارشناس بازار سرمایه ضمن بررسی وضعیت دو صندوق "دارایکم" و "پالایشی یکم" گفت: به سبب شرایط حال حاضر می‌توان امید داشت که تا پایان امسال قیمت معاملاتی دوصندوق پالایشی ‌یکم و دارایکم به NAV (خالص ارزش دارایی) نزدیک شود.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۷۶۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۳ هزار و ۷۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ