یحیی گل‌محمدی بخشهای جالبی را در تمرین امروز برای بازیکنان پرسپولیس در نظر داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تصمیم نکونام، بازیکنان استقلال امروز (شنبه) به استراحت می‌پردازند.
تمرین امشب سرخپوشان تبریزی در هوای خنک برگزار شد.
همزمان با آغاز دور جدید اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در جام‌جهانی، حامد حدادی بعد از ۶ ماه در تمرینات این تیم حاضر شد و با دیگر اردونشینان «تمرین گروهی» انجام داد.
برانی جیمز، فرزند 18 ساله لبران جیمز، فوق ستاره تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز در جریان تمرین تیمش دچار ایست قلبی شد.
روسیه در رشته های مختلف ورزشی مورد تحریم اروپایی‌ها قرار گرفته و در رقابت‌های گوناگون اجازه شرکت ندارد و تا کنون در رشته‌های متعدد با ایران و چند کشور محدود دیگر بازی تدارکاتی برگزار می‌کند.
تمرین تیم ملی بسکتبال زنان صبح چهارشنبه (۱۷ خرداد ۱۴۰۲) با حضور «النی کاپوجیانی» سرمربی یونانی؛ بمنظور آمادگی برای مسابقات سطح دوم کاپ آسیا در سالن فدراسیون بسکتبال برگزار شد.
ژاوی قبل از شروع تمرین امروز بارسلونا سعی کرد با پا توپ را وارد حلقه بسکتبال کند؛ ولی هر 19 اقدام او ناموفق بود.
آرمان رمضانی در بخشی از تمرین امروز استقلال در نقش یک بسکتبالیست ظاهر شد.
آرمان رمضانی در بخشی از تمرین امروز استقلال در نقش یک بسکتبالیست‌ ظاهر شد.
علیرضا بیرانوند با یک ضربه توپ را به داخل سبد بسکتبالی که کنار زمین بود انداخت.
علیرضا بیرانوند در تمرین روز چهارشنبه پرسپولیس با ضربه استثنایی توپ را در سبد بسکتبال جای داد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ضمن ابراز رضایت از وضعیت تمرینی و آمادگی بازیکنان تیمش در اردوی ژاپن، اظهار امیدواری کرد که آنها بتوانند در دیدار پیش رو به همین اندازه خوب باشند و نتیجه بگیرند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ضمن ابراز رضایت از وضعیت تمرینی و آمادگی بازیکنان تیمش در اردوی ژاپن، اظهار امیدواری کرد که آنها بتوانند در دیدار پیش رو به همین اندازه خوب باشند و نتیجه بگیرند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال در آستانه اعزام تیمش به ژاپن و حضور در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی گفت: به خاطر نبود فرصت کافی نتوانستیم بخشی ازبرنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی را اجرا کنیم.
به گفته سرمربی تیم ملی بسکتبال و بنا به تشخیص پزشک معالج حامد حدادی، این ملی پوش تا سه ماه آینده به دلیل جراحی اجازه تمرین و بازی ندارد.
به گفته سرمربی تیم ملی بسکتبال و بنا به تشخیص پزشک معالج حامد حدادی، این ملی پوش تا سه ماه آینده به دلیل جراحی اجازه تمرین و بازی ندارد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: پارکت نبودن سالن بسکتبال فدراسیون جانبازان و معلولین و سایر فضاهای تمرینی، سبب شکستگی زودهنگام ویلچرها و افزایش آسیب‌دیدگی بازیکنان شده است.
آخرین تمرین سپاهان پیش از بازی با سایپا بخش های متنوعی علاوه بر تمرینات معمول فوتبال داشت
در حالی که تیم فوتبال انگلیس برای بازی یکشنبه در یک شانزدهم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل سنگال آماده می‌شود، بازیکنان این تیم به تمرین یوگا، پرتاب دارت، شنا، سپک تاکرا، بسکتبال و واترپلو پرداختند.
هفته دهم لیگ بسکتبال با برتری تیم های مهرام، شهرداری گرگان، آویژه صنعت مشهد، ذوب آهن اصفهان، نبوغ اراک و نفت آبادان همراه بود.
تیم شهرداری گرگان در حساس ترین دیدار هفته نهم لیگ برتر بسکتبال برابر نفت آبادان به برتری رسید تا به صدرنشینی‌اش در این مسابقات ادامه دهد.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان با پیروزی در حساس ترین دیدار هفته هشتم لیگ برتر به صدرنشینی خود در این رقابتها ادامه داد.
اولین تمرین بارسلونا بعد از پیروزی دیشب مقابل سویا در حالی برگزار شد که دو ستاره جدید این تیم مهارت‌های خود در یک ورزش دیگر را به رخ هم‌تیمی‌هایشان کشاندند.
تمرین روز گذشته تیم ملی بسکتبال شاهد درگیری بین یک ستاره و سرمربی تیم بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ