به گفته سرمربی تیم ملی بسکتبال و بنا به تشخیص پزشک معالج حامد حدادی، این ملی پوش تا سه ماه آینده به دلیل جراحی اجازه تمرین و بازی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سه ماهه اول (فصل بهار) ۱۴۰۲ روز دوشنبه ۲۶ تیرماه پایان می یابد.
قهرمان سه دوره دوچرخه‌سواری جهان به دلیل تخلف رانندگی با جرایم سنگینی مواجه شد.
سامان فلاح بعد از حدود سه ماه دوری از میادین در ترکیب تیم امید به فوتبال برگشت.
بر اساس گزارش کدال، شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین با نماد "توسن" از انتشار صورت های مالی سه ماهه پایانی سال 1401 سودآوری 250 درصدی نسبت به دوره مشابه 1400 خبر می دهد.
مدافع ایرانی و ملی‌پوش الاهلی قطر به دلیل مصدومیت سه ماه دور از میادین خواهد بود.
مدافع ایرانی و ملی‌پوش الاهلی قطر به دلیل مصدومیت سه ماه دور از میادین خواهد بود.
اسماعیل بن‌ناصر به دلیل مصدومیت زانوی راست باید جراحی شود و به این ترتیب سه تا چهار ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نخستین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس بیان کرد: تبصره سه ماده ۱۲ این طرح که خیلی در رسانه‌ها بحث برانگیز شد و به ممنوعیت ثبت نام داوطلبان با سابقه سه دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی باز می‌گشت از این طرح حذف شده است.
علی صفایی بعد از سه ماه غیبت، این هفته به داوری بازخواهد گشت.
مکس آلگری خوشبین است یک ماه دیگر 15 امتیاز کسر شده از یوونتوس را به این تیم برگردانند تا بتوانند برای رتبه دومی با رقبا مبارزه کنند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۲ دقیقه با حضور ۱۹۴ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند.
به گفته سرمربی تیم ملی بسکتبال و بنا به تشخیص پزشک معالج حامد حدادی، این ملی پوش تا سه ماه آینده به دلیل جراحی اجازه تمرین و بازی ندارد.
بیست و هشتمین دوره مسابقات لیگ دسته یک تکواندو باشگاه های کشور «جام نقش جهان» فردا سه شنبه ۲۰ دی ماه با برگزاری ۱۳ دیدار در خانه تکواندو برگزار می گردد.
بر اساس اعلام خزانه داری کل کشور، گزارش سه ماهه دوم سال ۱۴۰۱ بدهی‌ها و مطالبات دولت و شرکت‌های دولتی در سه ماه دوم امسال ۱۹۲ هزار میلیارد تومان نسبت به3 ماه نخست کاهش داشته است.
بر اساس گزارش خزانه داری کل کشور، بدهی‌های دولت در سه ماهه دوم امسال ۱۹۲ هزار میلیارد تومان نسبت به سه ماهه نخست کاهش داشته است.
قهرمان سه دوره تنیس ویمبلدون که به دلیل کلاهبرداری در بریتانیا زندانی شده و پس از هشت ماه با حکم آزادی مشروط به آلمان دیپورت شده، در مصاحبه تلویزیونی آلمان توضیح داد که تجربه زندان او را باهوش‌تر و خاکی‌تر کرده است.
تولید ناخالص داخلی در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۱ نسبت به سه ماهه دوم نیمه نخست سال گذشته، رشد ۳.۶ درصدی را نشان می‌دهد. همچنین رشد اقتصادی بدون نفت طی دوره مذکور معادل ۳.۱ درصد بود.
علیرضا نجاتی از اولین تمرین کشتی‌اش بعد از سه ماه دوری از تشک خبر داد.
در آستانه برگزاری بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست در روز سه شنبه هفته جاری دهم آبان ماه، در گزارشی به واکاوی مسائلی پرداخته ایم که رژیم صهیونیستی سعی می کند آنها را پشت این رخداد مخفی کند.
آرتور ملو، هافبک لیورپول، به دلیل مصدومیت و انجام عمل جراحی سه تا چهار ماه از میادین دور خواهد بود.
هکتور بیرین به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا سه تا چهار هفته از میادین دور خواهد ماند و او هم مثل رونالد آرائوخو، ال‌کلاسیکو را از دست خواهد داد.
اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم هال سیتی همسترینگش را در لندن جراحی کرده است و به احتمال زیاد مسابقات جام جهانی قطر را از دست می‌دهد.
مشمولان باید روز سه شنبه یکم شهریور ماه سال ۱۴۰۱ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ