دادسرای فرهنگ و رسانه اعلام کرد: در مورد مطلب مرتبط با گرانی گوشت مطلب خلاف واقعی گزارش نشده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست تیم فوتبال تراکتور می‌گوید با توجه به تغییرات زیاد این تیم و عدم هماهنگی بازیکنان، جریمه‌ای برای اعضای تیم در نظر گرفته نخواهد شد.
براساس اطلاعاتی که پیش از ثبت‌نام زائران اربعین در سامانه سماح Samah.haj.ir قرار گرفته است، با استناد به نظر وزارت بهداشت و مصوبه ستاد اربعین و با توجه به شرایط خاص گرمای هوا، شماری از بیماران از انجام پیاده‌روی اربعین منع شده‌اند.
تیم ملی آنگولا دومین حریف ایران در فیفادی شهریور ماه خواهد بود‌.
بلینکن احتمالا مسائلی از جمله آمریکایی‌های بازداشت شده در چین و جریان ورود غیرقانونی «فنتانیل» (آرام‌بخش قوی) از چین به ایالات متحده را که سایر دیپلمات‌ها در جلسات اخیر مطرح کرده‌اند، مطرح خواهد کرد. به‌نوبه خود، پکن مشتاق بحث درباره تعرفه‌های ایالات متحده بر کالا‌های چینی و کاهش تحریم‌های مقامات عالی‌رتبه و همچنین تعداد فزاینده شرکت‌های چینی است که یا از تجارت با ایالات متحده منع شده‌اند یا در زمره تحریم‌های وزارت بازرگانی ایالات متحده قرار داده شده‌اند.
مراجع قضایی نه تنها در «تشخیص» رفتارهای مجرمانه، بلکه در «برخورد» با متهمان ارتکاب این رفتارها نیز باید مطابق قانون عمل کنند. اولی، اصل «قانونی بودن جرائم» و دومی، اصل «قانونی بودن دادرسی کیفری» نامیده می‌شود. اصل اخیر در قسمتی از اصل ٣۶ قانون اساسی، ماده ١٢ قانون مجازات اسلامی و ماده ٢ قانون آیین دادرسی کیفری آمده
معاون امور بین الملل قوه قضاییه ادامه داد: متهمین آمریکایی حدود ۹۷ تن هستند که دستگاه قضایی باید برای همه آنها، تحقیقات کاملی را با کمک ضابطین قضایی و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی انجام می‌داد و مستندات ضمیمه پرونده می‌شد؛ از این تعداد برای ۷۳ تن قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست و برای ۲۴ تن دیگر هم قرار منع تعقیب صادر شد.
معاون امور بین الملل قوه قضاییه ادامه داد: متهمین آمریکایی حدود ۹۷ نفر هستند که دستگاه قضایی باید برای تمام آن ها، تحقیقات کاملی را با کمک ضابطین قضایی و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی انجام می‌داد و مستندات ضمیمه پرونده می‌شد؛ از این تعداد برای ۷۳ نفر قرار جلب به دادرسی و کیفر خواست و برای ۲۴ نفر دیگر هم قرار منع تعقیب صادر شد.
وکیل پرونده خبرنگاران محیط زیست تاکید کرد: کیفرخواست قطعی است ولی قرار منع تعقیب قطعی نیست بنابراین ظرف ۱۰ روز پس از ابلاغ، قابل اعتراض است.
پیرو جریانات «می‌تو» (جنبش روایت آزار) و اتهاماتی که به مهدی کوشکی و حبیب رضایی وارد شده بود، قرار منع تعقیب برای این دو فرد صادر شد.
بعد از گذشت ۱۰ روز از توقف انتشار این روزنامه، روز دهم اسفند ماه از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه صدور قرار منع تعقیب برای روزنامه سازندگی انجام شد.
دادسرای فرهنگ و رسانه اعلام کرد: در مورد مطلب مرتبط با گرانی گوشت مطلب خلاف واقعی گزارش نشده بود.
درودی بیان کرد: تعداد دو نفر از خبرنگاران دخیل در ماجرا و نیز مربی این مدرسه فوتبال طی صدور قرار نظارت قضائی به مدت ۶ ماه به ترتیب از فعالیت‌های رسانه‌ای و مربیگری منع شده‌اند.
پرتو برهانپور در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: قرار منع تعقیب مسئولان اداره محیط زیست آذربایجان غربی و ارومیه در خصوص ‎اتوبوس خبرنگاران نقض و قرار جلب به دادرسی در خصوص دو مسئول مربوطه به اتهام تسبیب در قتل غیرعمدی و ایراد صدمه بدنی غیرعمدی صادر شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی درباره عدم حضور در مجمع سالیانه هیئت فوتبال و امتناع از ورود احسان اصولی به اداره کل توضیحاتی را ارائه داد.
میزان فشار بر جواد ظریف در اواخر به حدی رسیده بود که او در سفر آخرش به نیویورک حتی از عیادت همکار، دوست قدیمی خود و سفیر وقت ایران در سازمان ملل -مجید تخت‌روانچی که به علت ابتلای به بیماری در آنجا بستری شده بود- منع و مجبور شد ملاقات را از طریق ویدیوکال برگزار کند.
حکم قرار منع تعقیب برای فدراسیون چوگان از سوی دادسرای کارکنان دولت که با اعتراض شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی جهت بررسی به دادگاه ارجاع شده بود با تایید رای صادره همراه شد تا پرونده شکایت کیفری صورت گرفته به دلیل تصرف در اموال دولتی و کسب درآمد نامشروع، بسته شود.
سیاوش یزدانی مدافع استقلال که مدتی با تصمیم سرمربی تیم از حضور در تمرینات منع شده بود، پس از عذرخواهی و جلب رضایت ساپینتو از امروز دوباره به جمع سایر بازیکنان پیوست و مورد استقبال اعضای تیم قرار گرفت.
سال گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر این که خبرنگاری که برای تهیه گزارش از فرایند واکسیناسیون کرونا به مجموعه ورزشی ساعی مراجعه کرده بود با ضرب و شتم حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مواجه و دچار شکستگی شدید در ناحیه دست شد.
پرونده‌هایی که به ما گفته‌اند نه اثبات شده و نه قرار یا حکمی خورده است. به نظر سازمان بازرسی بوده یک بار هم منع تعقیب خورده و بار دیگر در حال رسیدگی است.
شاید بازی‌های مهدی طارمی، مهاجم ایرانی در پرتغال نسبت به بقیه ستارگان آسیایی کمتر مورد توجه قرار گیرد، اما قطعاً او را از حضور در کانون توجهات با قهرمان فعلی لیگ برتر پرتغال، پورتو منع نکرده است.
شاید بازی‌های مهدی طارمی، مهاجم ایرانی در پرتغال نسبت به بقیه ستارگان آسیایی کمتر مورد توجه قرار گیرد، اما قطعاً او را از حضور در کانون توجهات با قهرمان فعلی لیگ برتر پرتغال، پورتو منع نکرده است.
ارشیا حیدریان مدیر حقوقی کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار در گفتگو با خبرنگار بورس تابناک گفت: با عنایت به تغییرات پیاپی شرایط بازار سرمایه در سال‌های اخیر و جذب خیل عظیمی از سرمایه گذاران به این بازار اصلاح قانون بازار مصوب ۱۳۸۴ ضروری می‌نمود و بر همین اساس اصلاح قانون بازار در مجلس شورای اسلامی کلید خورد. پس از انتشار پیش نویس قانون جدید بازار، کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار بعد از برگزاری ۱۵ جلسه با متخصصان پیشنهادات خود را به مجلسی‌ها ارائه داد. در پیش نویس جدید ردپایی از پیشنهادات کانون کارگزاران دیده نمی‌شود.
به قرار اطلاع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، خواستار منع دیوان عدالت اداری از رسیدگی به شکایات علیه مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی شدند.
پس از آنکه هالیوود ریپوتر از صدور منع تعقیب برای مستندی سخن به میان آورد که اصغر فرهادی را برای فیلم «قهرمان» متهم سرقت ادبی کرده بود، این مستندساز نیز از صدور قرار مجرمیت از سوی بازپرس پرونده و ارجاعی این پرونده به دادگاه خبر داد؛ موضوعی که با واکنش وکیل فرهادی همراه شد و او در بیانیه اعلام کرد دو شکایت از فرهادی از جمله درخواست این مستندساز برای دریافت منافع مالی «قهرمان» منع تعقیب خورده و شکایت سرقت ادبی نیز با توجه به آنکه بازپرس شکایت را به هیات کارشناسی نفرستاده و مستقیماً تشخیص داده، در این مسیر قرار گرفته و باید دادگاه درباره آن تصمیم بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ