اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارسل جیکوبز در فینال دوی 100 متر مسابقات جهانی دو و میدانی در بوداپست حاضر نخواهد بود.
نمونه دوپینگ ملی‌پوش کوراش ایران مثبت شد که به مدت چهار سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم می‌شود.
ملی‌پوش تپانچه کشورمان به دلیل مشکل فنی ادامه فینال جهانی را از دست داد.
یک کاشناس اقتصادی به بیان توضیحاتی درباره لزوم حفظ اعتبار مالیاتی واحدهای تحقیق و توسعه در برنامه هفتم توسعه پرداخت و گفت: اگر اعتبار مالیاتی حذف می‌شد خطری بزرگ برای اقتصاد دانش پایه بود.
تنیسور شماره یک جهان از رسیدن به عنوان قهرمانی رقابت‌های مسترز تورنتو بازماند.
تنها نماینده شطرنج کشورمان از جام جهانی ۲۰۲۳ باکو حذف شد.
حذف هندبال ایران با شکست مقابل آلمان
بردیا دانشور با قبول شکست از صعود به مرحله چهارم جام جهانی شطرنج بازماند.
مارتا، ستاره بزرگ فوتبال زنان برزیل، بعد از حذف این تیم از جام جهانی زنان 2023 با ناراحتی شدید و چشم‌های اشک‌بار با فوتبالی ملی خداحافظی کرد.
دیدارهای جدول ۳۲ نفره مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در بخش انفرادی اسلحه سابر، با حذف فرزاد باهرارسباران و صعود علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی به جدول ۱۶ نفره همراه بود.
برخی از جریان سازی‌های اخیر برای عمده کردن مباحث حاشیه‌ای را یک روند خطرناک می‌دانم. شیوه غیر متعارف دولت فعلی برای تدوین برنامه هفتم نشان می‌دهد که گویا برخی در حال فراهم کردن نان برای مافیا‌ها هستند؟! برای اولین بار شاهد هستیم سندی تدوین شده که در آن مشارکت دستگاه ها، مناطق و بخش‌ها از شکل گیری این سند حذف شده است لذا این شیوه برنامه ریزی مشکوک است.
بخش اعظم برنامه فوتبال برتر این هفته به حذف باشگاه استقلال از لیگ قهرمانان آسیا اختصاص داده شد که در این بین دلیل حضور پرویز مظلومی چندان مشخص نشد.
هیئت مدیره و رئیس باشگاه اتحاد کلباء بعد از حذف شدن از جام ریاست امارات جلسه‌ای را با حضور فرهاد مجیدی برگزار کردند و به حمایت از این مربی ایرانی پرداختند.
تیم اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی در جام ریاست جمهوری امارات شکست خورد و حذف شد.
محمدرضا اخباری اگرچه در بازی مقابل استقلال نتوانست مانع حذف تیمش شود اما نمایش خوبی داشت و چند موقعیت مسلم را از آبی‌ها گرفت.
مدافع میانی تراکتور با یک پنالتی و اخراج شب تلخی برای تیمش مقابل استقلال رقم زد.
به ما خبر رسیده است که فدراسیون فوتبال ایران بعد از حذف از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با فرهاد مجیدی برای جایگزینی کارلوس کی‌روش صحبت کرده است.
روح الله ایزدخواه گفت: قدرت پول ملی کشور جنگ زده سوریه ۸ برابر از ما بیشتر است؛ افزایش نرخ ارز را به اغتشاشات و یک ماه اخیر حواله ندهید. زمان حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ما فریاد زدیم که مسئله، ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست بلکه کاهش ارزش پول ملی است.
در نشست هیئت رئیسه و در صورتی که قرار به انتخاب مربی داخلی باشد، اعضا در خصوص مربیانی، چون فرهاد مجیدی، امیر قلعه نویی و ... صحبت خواهند کرد.
پیوتر زیلینسکی، ستاره تیم ملی لهستان می گوید قصد داشته از بازیکنان آرژانتین درخواست کند که آرام تر بازی کنند.
فرشاد کرمی به تحلیل بازی ایران و امریکا و دلایل حذف تیم ملی از جام جهانی پرداخت.
تیم اتحاد کلباء در جام حذفی امارات با نتیجه ۵ بر یک از الوحده شکست خورد و حذف شد.
فرهاد ظریف معتقد است که نباید همه تقصیرهای حذف از قهرمانی جهان را گردن سرمربی تیم انداخت.
پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال، فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری به او تبریک گفت و آرزوی موفقیت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ